Fórum - Téma


k čemu která hadice?


Fórum 626 GD k čemu která hadice?

Informace o modelu: Mazda 626 GD


1  2

2008-10-13 19:27:20

promenlive stavy se vzdy meri lip analogovym multimetrem protoze digital ma cca 3 vzorky za vterinu a s tim u lambdy nepochodis. nevyhodou je nizsi vnitrni odpor analogu. LEDkac nebo osciloskop je v tomto smeru genialni, protoze spojuje vyhody dvou predchozich -tj vysoky vnitrni odpor a graficky okem viditelna kazda okamzita zmena na vstupu. Daji se o tom psat salodlouhe clanky, pokud chapes zaklady elektroniky, zbytek si dokazes odvodit uz sam, je to tu popsane vse

2008-10-14 07:49:15

Souhlasím s Ventinem, ale on moc straší. Dodal bych že na ověření základní funkčnosti stačí každej digitálek počínaje tím od větnamců za cicet kolun posim pane. Na volnoběhu je rychlost regulace cca 1,5Hz

Pokud tedy beru v úvahu onu věc vzorkování 3 vzorky za vteřinu, je takový digitál 5x rychlejší než je potřeba

2008-10-15 11:37:50

No tak som včera skúšal otvárať EVAP ventil, ale nepomohlo ani 4500 otáčok. Jediné čo sa mi otvorilo tesnenie pod vekom ventilov. Meral som to na RJ, predtým som prešiel 50km (takže dobre zahriaty). A ešte si spravím klopný obvod, aby som si bol na 100% istý, že sa neotvára na krátku dobu. Ešte som našiel toto (viď obrázok), takže to môže byť otvorené asi pri všetkých otáčkach okrem volnobehu. Na každom aute samozrejme ináč, podla teoretickej knižky je ventil pri jazde otvorený (strohé ). Nechcete to zmerať niekto? Možno sa to bude jasne otvárať pri normálnej jazde.


Odpovědět

1  2