Fórum - Téma


k čemu která hadice?


Fórum 626 GD k čemu která hadice?

Informace o modelu: Mazda 626 GD


1  2

2008-04-24 02:00:50

Nevíte někdo od čeho jsou tyhle 2 hadice?Potřebuju vědět,ve které je pcv ventil a k čemuje pak teda ta druhá.Díky

2008-04-24 15:22:51

tezko rict... Tenhle motor neznam, ale kdybys vyfotil vic detailne konce tech hadic, resp. zkusil vytahnout z vika, tak to poznas.

2008-04-24 18:49:23

Jsou to hadice na odvetrani vika ventilu. Myslim teda:)

2008-04-24 19:32:53

to jo, ale jedna z nich ma ten ventil

ado
2008-04-24 20:53:03

Zistiš to najskor tak ze odmontuješ hadičky a budeš do nich fukať,ktorá ti pojde prefuknuť z obidvoch strán tak tam ventil nieje,ventil je niečo ako spetna klapka,alebo ked su tie hadicky mekke tak skus hmatom najsť kdeje ten ventil a je mozne že je v obidvoch

PCV ventil funguje jako zpětný ventil a je na ventilovém víku. Zabraňuje unikání vnitřních výparů motoru do ovzduší. Je spínán podtlakem z karburace. Výměna každých 30,000Mil nebo při poškození. Kontrola - volná průchodnost skrz ventil v otevřeném stavu. EGR ventil je zařízení na snižování škodlivých emisí, umístněn na sání. Je spínán podtlakově z EGR solenoidu nebo přímo elektricky podle splodin ve výfuku. Umožňuje přepouštět bohaté výfukové plyny zpět do válců. Výměna

pouze při poruše, kontrola v servisu pri závadě. Svíčky Champion nepoužívám, ale měly by být vyhovující, protože je používáte na jap. motoru. Vzdrží déle, pokud je motor vpořádku. Kabely a víko/palec rozdělovače vyměňte. Jinak při každém seřízení

kontrola, popřípadě výměna, jinak životnost asi 25,000mil. Automat udržujete správně, záleží však na kvalitě oleje a na jeho častém přehřívání. (jízda dlohoudobě po městě nebo s přívěsem).

2008-04-25 07:29:54

tou vpravo jde vzduch dovnitř, tou zadní jde do sání... tím dochází k cirkulaci uvnitř víka ventilů...

2008-04-25 19:37:27

To je mi divný,že by šel tou vpravo vzduch dovnitř,proč bych teda měl olej v té rouře k airboxu?Chci totiž napojit oil catch tank a nevim,na kterou z nich to hodit,nebo jestli na obě,mám právě strach,abych neudělal průser s přetlakem pod víkem a nezničil těsnění

ado
2008-04-27 19:45:48

Maš pravdu,pravou hadičkou sa vzduch vracia a je znovu nasaty a nie naopak.Inak ten oil catch tank vyzerá dosť dobre

2008-04-27 20:08:00

kdysi sem resil stejne dylema, je to jednoduche, odlucovac musis dat na stranu kudyma odvetrani odchazi, cili az za klapku, v tvem pripade stejne jak u me, na tu zadni stranu.

Jinak olucovac je super vec, v lete skoro nic nebere, ale v zime kdy motor chladne a v oleji se kondenzuje hodne vzdusne vlhkosti tu nadobku muzu vylevat kazdych 10 startu...

Osobne sem usetril penize a udelal si odkalovac svepomoci - puvodne je to hruby cistic nafty do nejakeho traktoru ktery stal kolem 300,- akorad sem si na soustruhu z mosazi stocil priruby na hadici, protoze se me je nejak nedarilo sehnat..

2008-04-27 20:24:48

jistě vzduch projde PCV ventilem v závěrným směru od směru za klapkou kde je podtlak a prodere se víkem na místo před klapkou je je normální atmosferický tlak...

a voda teče do kopce a gumy se nesjíždí ale musí se ořezávat protože narůstají

2008-10-11 00:46:28

To Venito: Ako to vidíš, oplatí sa to, má ten olej, alebo to čo sa ti tam zachytí, nejaký deštruktívny prejav?

To Kucik: Asi ten olej vzlína po stenách, keď je motor vypnutý.

2008-10-11 20:03:51

destruktivniho na tom asi nebude nic, ale v momente studeneho startu motor zbytecne dycha bordel ktery do neho nepatri, ono se to v nem samozrejme spali, ale proc mu neulehcit timto zpusobem. Je to rozhodne vec, ktera ma vetsi smysl jak "tuningove" chromove koberecky, svitici radici paka a podobne vyhazovani penez:)

2008-10-11 22:48:56

Venito : Svata pravda

2008-10-12 03:04:00

Keď už sme pri tých hadičkách, neviete kedy sa odčerpávajú uhlivodíky z filtra s aktívným uhlím. Je to len pri jazde bez paliva?

2008-10-12 07:36:02

myslis jizdu bez paliva jakoze jedes na posledni chvili k benzince nebo kdyz dole kopce brzdis motorem?:) JOKE

Prepousteni nadobky s aktivnim uhlim mam tuseni ze se deje pri otackach kolem 4000.... nejsem si jist ale nekde sem v manualu cetl toto cislo. a melo by to byt snimane urovni podtlaku v sani. Proc te to zajima? vymyslis nejakou vychytavku?:)

2008-10-12 07:58:07

přesně tak děje se tak v pravidelných intervalech, pouze pokud je motor na provozní teplotě a je v záběru

Ale nelze si pod tím představit nějaký nitro je to bez jakýhokoliv efektu, jedná se použe o plnění emisních norem

2008-10-12 23:58:52

To Venito: JOKE of year. No ja mám bohatú zmes a neviem prečo? Tak som si tým pridal vzduch, takže teraz mám nitro, čiže auto pripomína auto a Lambda konečne osciluje a nemá 0,9V ako doteraz. . Má niekto ideu odkial vietor (vzduch) nefúka? Radšej by som to opravil jak to má byť . Ladaže bych mnel ucpanej nejakej obtokovej kanál olejem. Ale sa mi nechce rozoberať škrtiacu klapku.

To drevený Juro: A Lambda sa dá v pohode merať voltmerom jak ručičkovým tak digitálnym. Tak nabudúce nezavádzaj amatérov. Uznávam, že nie síce striedavým napätím ako som si myslel, keď som o tom nič nevedel, ale dnešné autá možno menia zmes tak rýchlo, že sa to dá .

2008-10-13 07:30:47

wtf??

já mlubil o ventilu odvětrání nádrže.

O lambdě vím úplně všechno, aldím podle ní i směs na karbecích mašiny, akorát sem se vůbec o lambdě nebavil. Tak mě nevysvětluj čím jde nebo nejde měřit

2008-10-13 07:34:10

jo a když už si nakousnul tu lambu tak nejrychleji možná hodnota překlopení směsi je jedna otáčka (4takt/4válec)

nemá to nic společnýho s dnešníma autama, ale o lambdě tady fakt nepadlo jediný slovo, a já ani nikde jinde neříkal že nejde měřit měřákem... sis mě vážně trochu spletl

2008-10-13 09:04:49

Viem, čo si vravel, mám to odvetranie zvetralé .

Bolo to pre teba len PS. . Sorry som si to prečítal http://www.mazdaclub.cz/m....php?topic_id=8270&kols=5, už som si to nepamätal. Bolo to len PS.

PS: Poriadny merák meria AC od DC ,takže by ti odmeral strednú hodnotu, ale to je len PS .


Odpovědět

1  2