Fórum - Téma


jízda na neutrál........


Fórum Technický koutek jízda na neutrál........



1  2  3

2009-03-27 10:26:31

Tak som sa k tomu konečne dostal a odfotil to. Pýtam sa preto, lebo viem, že v 626GE je najaká pružina v motore, čo sa mení. Tak ma napadlo, že u môjho motora by mohla byť v tom filtry. A pletiem to sem preto, lebo ma napadlo, či to nemá vplyv na ten tlak oleja.

Keď som pozeral prúdenie oleja v mojom motore a rozborku tak som tam tú pružinu (ventyl) nenašiel. Viem, že u 626GE sa dala meniť tuším pod vekom ventilov.

2009-03-27 10:32:37

jestli myslis regulacni ventil tlaku oleje, tak ten by mel byt nekde v olejove vane.

2009-03-27 13:00:37

Ahoj. Ventilek ve filtru je tam ,protože jeho úkolem je udržet tlak oleje v mazací soustavě po dobu kdy je motor v klidu. V praxi to je tak, že přijedeš večer s autem zhasneš motor ventilek se uzavře a když ráno startuješ tak je v mazací soustavě stále olej pod malým tlakem a motor je při studeném startu hned mazaný a nestartuje na sucho. Tlakový ventil (pracovního tlaku) oleje je tuším u olejového čerpadla ve vaně motoru. Jestli si to dobře vybavuju

2009-03-27 13:03:59

ano ano

2009-03-27 13:50:44

Dík, je to jasné . Takže je to lepšie, keď tam je pre štarty. Ale ak mám staré olejové čerpadlo tak mi ten ventil môže aj tlak obmedziť a neprospieť " teoreticky ".

Už stačí len premenovať tento thread.

2010-03-25 22:21:56

Hodně stará debata o jízdě na neutrál která se změnila v debatu o mazání motoru.Docela mne to zaujalo protože tady chybí jediná PODSTATNÁ informace a navíc nezlobte se ale hádají se tady samé mladé ucha i když někteří jsou už automachanici Takže definice Mazání co učili nás již dědky!!:olejová vana není jenom na to aby pojala olej ale i na to aby si kliková hřídel nořící se do oleje samorozstřikem mazala spodek motoru-ojniční ložiska,písty zespodu a samu sebe a olejové čerpadlo dodává olej až pod víko ventilů a tím se maže vše na vršku-ventily,vačky horní atd! Takže kluci ,nedohadovat ale s chutí přesně definovat a je to!!

2010-03-25 22:51:49

no taurus to mazání klikové skrříně samorozstřikem už je dnes nežádoucí všechno se maže tlakem a vana je dělaná tak aby klika do oleje nenarážela při těch točkách motoru je to skoro jaky by mlátila klika do betonu jináč ten přetlakový ventil co se mění je v klikové skríni za olejovým čerpadle m a ještě k tomu filtru, v nových filtrech jsou ty ventily 2 proto nestačí že ten filtr těsní a sedí na závit ale musí být určený přímo na to auto protože bývají ty ventily různě otočené. Proč se o tom ale bavíme v diskuzi k jízdě na neutrál vážně netuším


Odpovědět

1  2  3