Fórum - Téma


jaký doporučíte neautorizovaný servis?


Fórum Technický koutek jaký doporučíte neautorizovaný servis?



1  2  3  4

2013-02-07 23:22:56

ahoj,

no já svou Mazdu 323 1999 1.9 16V dávám do dvou servisů: v Orlové ke Křížovi když se jedná o nějakou normální věc (např. kotouče, tlumiče, destičky, výměna oleje atd, prostě provozní věci). Pokud dávám auto ke Křížovi, pak si i sháním sám díly u známého v obchodě, vždy jsem byl spokojen. Pokud tam mají plno dávám to k Varmužovi.

Do druhého servisu jezdím přímo do Ostravy-Hrabové do Mazdy (Autolaros speed myslím), dávám zde Mazdu když potřebuji něco složitějšího např. výměnu spojky (to někteří na Mazdě udělat neumí). S nimi jsem byl vždy max spokojený. Jsou sice malinko dražší, než ostatní servisy, ale přístup k zákazníkovi si nemůžu vynachválit. Mohu být po celou dobu opravy s mechanikem v dílně, ptát se ho na různé věci proč je to tak a proč ne onak atd. Dokonce si mohu také dovézt své náhradní díly (samozřejmě na mé vlastní riziko). Naposledy jsem tam byl minulý týden na kontrolu podvozku a tak všeobecně na prohlídku, mechanik mi auto projel čímž jsem byl velmi mile překvapený, toto totiž v ostatních servisech nedělají, jenom se podívají jestli je vizuálně vše OK a hotove vyřizene! V Mazdě ne, věnovali se mi do poslední vteřiny a mám doopravdy pocit jistoty, že je vše OK.

2013-02-13 23:08:59

Nejlepší servis je žádný, home made in GARAŽ.

2013-08-09 13:30:50

Ahoj,

oživím téma. Mazda začíná více zlobit, máte někdo dobrou zkušenost se servisem, opravářem z okolí Plzně? Do Aspekty se mi už moc nechce.

Díky.

2013-08-11 06:18:28

tano: Můžeš napsat proč ?

2013-08-11 07:44:58

tano: co to znamená, že začíná více zlobit? Popiš závadu třeba do technického koutku, možná ti někdo poradí.

2013-08-11 11:36:39

Ahoj,

začalo to postupně. Mazda začala ztrácet výkon a nechtělo se jí moc za plynem. Aspetka seřídila vstřiky a trochu se to zlepšilo. Po měsíci zvuk jako traktor a 3 vstřiky se odporoučely. S tím jsem tak trochu počítal. Výměna v Bosch Diesel servisu (Aspekta chtěla šílenou raketu).

Mazda jede dobře, ale výkon co byl, to pořád není.

Co mi ale trápí nejvíce, je zvuk mezi 1800 – 2000 otáček. Něco jako tření kovu o kov (nahraji do technického koutku) a s tím si v Aspektě rady neví. Čekám, kdy tam něco rupne a nedoplatím se.

Proto hledám někoho z okolí, kdy by byl ji kompletně prohlédl a stanovil diagnózu .

2013-08-11 11:53:47

tano: jednu firmu máš v interce.

2013-10-30 13:01:58

Ahoj, tak to tu oživím a pridám sa s prosbou o radu.

Hľadám nejaký dobrý a spoľahlivý servis pre moju Mazdu 6 2.0 benzín r.2005. Je celkom jedno, či bude značkový, alebo nie, podstatné je, aby mi tam nič nezmrvili.

Auto som kúpil 06/2013 s 184.000 km, od tej doby som najazdil cca. 7.500 km a na nič som nesiahal. Potreboval by som vymeniť olej a urobiť pehliadku pred zimou, aby som mal istotu, že auto je OK... skontrolovať brzdy, brzdovku, geometriu (od vtedy, čo som o obrubník prerazil prednú pneumatiku, tak trochu ťahá do pravej strany), prípadne skontrolovať tlmiče a podobne.

Máte niekto nejaký tip na servis v Prahe a okolí, ideálne severne od Prahy? Díky.

PS:

Pred pár rokmi s M3 som chodil do Autopalace na Spořilov, tak pokiaľ máte s nimi nejaké skúsenosti...

2013-10-30 13:06:29

marek71: pokud budeš hledat servis praha, nebo jen praha, myslím, že najdeš samostatné vlákno pro Prahu a okolí.

2013-10-30 13:34:17

marek71: ahoj, v Praze sice žádné servisy neznám, ale pokud jsi šikovný, tak olej zvládneš vyměnit sám + filtr. Brzdovku a brzdy snad taky zvládneš, pokud ti auto brzdí dobře a neslyšíš při brždění nějaké pazvuky, pak zbytečně do toho nevrtej. Ale jsem osobně taky pro, aby bylo auto zkontrolováno.

Anebo mě ještě napadlo, zajeď s tím na technickou aby se ti na to kluci podívali, nemělo by tě to nic stát, teda alespoň u nás, když jedu do Petřvaldu tak jsou kluic ochotní se mi na to podívat, přímo s nimi zajdu do tunelu a podíváme se na podvozek jak vypadá, pak vjedeme na válce a kontrolujeme brzdy, servisy si za to vezmou prachy, naše STK nechce nic.

2013-10-30 13:59:09

prokopcz: prohlídka na technický stojí dvě kila. Jsou to vyhozený dvě kila, protože to hoděj na test zavěšení a funkčnosti brzd, podívaj se jestli neteče olej a nazdar bazar. Když jsem prodával minulý auto, kupec si ho takhle nechával "prověřit" ......

2013-10-30 14:04:08

vitus: u nás to je grátis, teda jako já jsem sedl do auta a jel pryč, ale nikdy po mě nic nechtěli. a po každé to se mnou důkladně prošly, byl jsem vždy na technické spokojeny

2013-10-30 14:13:55

prokopcz: asi dobrej oddíl Kupec si dohodl prohlídku na STK Strašnice a zaplatil dvě kila .... ale třeba to neplatí paušálně na všechny STK....

2013-10-30 14:15:23

vitus: je to podle STK, někde nic nechcou, někde dáš mechošovi do kapsy, někde to mají v ceníku, obvykle 200- 500Kč

2013-10-30 14:15:57

vitus: záleží podle toho kdo to vlastní, jaké mají podmínky, ceníky atd....každé STK je jiné, v okolí jich je docela dost, ale jen pár jich je opravdu dobrých a Petřvaldské STK musím vychválit, chlapi jsou příjemní a ochotní

2013-10-30 14:16:24

radomiláček: tady tomu zevlovi, co prohlížel moje auto bych nedal ani na cigára ale já ho neplatil, takže jsem to neřešil......

2013-10-30 14:25:40

prokopcz: k tématu "výměnu oleje zvládneš sám" - no to sice člověk jistě zvládne, ale u auta zaparkovaného na silnici s šikmým stáním částečně na chodníku u paneláku na sídlišti se to nedělá zrovna moc dobře.

2013-10-30 14:28:05

achmed: vyjímečně ti musím dát za pravdu, taky řeším, kde měnit olej a asi mi nakonec nezbyde, než s tím jet do servisu

2013-10-30 14:28:50

achmed: to je pravda, zapomněl jsem napsat, že pokud na to máš vhodné podmínky a místo, u paneláku bych to taky nedělal.....

2013-10-30 14:47:03

Na upresnenie:

Vypadá to, že autu nič nie je, STK je nová z 05/2013, takže teoreticky by malo byť OK. Jazdí dobre, brzdí dobre, nikde žiadne pazvuky, motor funguje, odpich to má a spotreba za celú dobu tých 7.500 km je 7,51 l/100km. Kúpené to bolo v Mazde Tábor, predajca sa dušoval, že auto má pravidelný servis (naposledy 180.000, serviska je vyplnená), baterka je tiež už iná ako povodná.

Olej sám nevymením, nemám ako auto zdvihnúť, nikdy som to nerobil a nerád by som do toho vrtal.

Ide mi hlavne o kľud duše a o preventívnu kontrolu, keď už to pojde na ten olej. A samozrejme, rád by som vyriešil to ťahanie doprava, od tej doby, čo som o nárazník prerazil gumu.

Takže nič závažného, naozej viac-menej prevencia pred zimou.


Odpovědět

1  2  3  4