Fórum - Téma


Jakou máte sedačku ve své Mazdici?


Fórum Technický koutek Jakou máte sedačku ve své Mazdici?




 Magnetto  
2016-04-21 08:57:33

Uděláme si téma které bude zobrazovat naši výbavu jak u nových tak u starších aut - přispět může každý. Stačí jen vyfotit svůj interiér (sedačky) a nahrát fotku. Kdo bude první?

2016-04-21 16:28:58

Nejprve sem si myslel, ze myslis detske autosedacky ...

Takze prikladam. Je to 2,3 i, 2003, najazdene 205 768 km

Interier v pohode stavu na najazd km moc krasny (som milo prekvapeny ked som ho videl na zivo)

Vybava asi nejvic co muzu mit v danem rocniku a motorizace.

 Magnetto  
2016-04-22 08:59:09

agg84: Nakonec jsi pochopil správně a tak přikládám zatím jen jednu fotku než dnes vyfotím další

1,9 DOHC, 2000, najeto

  • motor 221 xxx km
  • karoserie 138 xxx km

Interier velice zachovalý a nepoškozený, sedačky jsou originál vyhřívané a polohovatelné jak přední tak zadní - u těch je možnost sunutí vpřed i vzad. Stejně jako u tebe mám nejvyšší výbavu pro daný model a motorizaci + rok výroby.

Máš to moc hezké - ta kůže se tam festovně hodí a nejen toto dělá z tvé káry luxusní limuzínu

2016-04-23 00:10:27

magnetto: ty brdo, tobe hreje prdele vsem cestujicim? mne ne, mne to hreje jenom na prednich, vodicove a spolujazdcove. Take elektricky posuvne mam jenom vodicove a spolujazdcove klasika manual nastavovanie. Zadne nemam ale vobec vyhrievane a uz duplom nie posuvne. To se vubec davalo do tech 2,3jak vyhrev v zadu a vpredu ako mas ty?

je to ale znamka luxusu teda, klobuk dole, a aspon neni zima na prdel

Jinak ty kozene sedacky se mi zdaji hodne popraskane, ale take boli uz ked som to kupil. Teraz si v nocnej hodine nespominam ci praska koza alebo kozenka? Teda otaka znie je to koza alebo kozenka na tych sedackach? nejak som sa nad tym ani nezamyslal.

Je ale perforovana

 Magnetto  
2016-04-23 07:03:15

agg84: Já můžu celou zadní lavici posouvat dopředu či dozadu a hlavně, jsou zadní opěrné části taky sklápěcí stejně jako ty přední. Pokud si chce člověk lehnout vzadu tak si může záda položit až do kufru. Výhodu vidím v tom, že když potřebuji převézt něco většího, lavici posunu směrem dopředu a tím zvětším celý nákladový prostor

2016-04-23 13:54:40

magnetto: magnetto: ty vole tak to je luxus! to sem naposledy videl kdyz me zavolal jeden prodejce bmw jeste u nas na slovensku a predstavoval mi bmw 5 GT jako novinku

Jinak o akem aute se vlastne bavime? protoze sem se dval do tveho profilu a mas ich tam vic. typnu si ze se bavime o Mazda 323 / Familia / Protegé V BJ, 5. generace 2.0 ale nejdem si jist.

Jinak ty vlastnis tolik vozu co tam mas v profilu? a vsechno mazlici 3jki?

To bude bud nejaka laska treba nesotlagie ze si prisel v tom voze o panictvi

anebo chces z toho casem neco vytriskat

 Magnetto  
2016-04-23 14:04:26

agg84: Máš pravdu ale teď otázka v čem co?

No, tato výbava o které píšu je v té zlaté GT z roku 2000. Převážně je v pořádku a pořád se snažím. Mám celkem 3 stejná auta a všechny jsou Mazda 323F BJ (1999, 2000, 2001) a spousty dílů z (2002).

Ta červená - opravil jsem ji po bočním nárazu a ročnímu stání venku k nepoznání a je v rodině.

Ta stříbrná - toto je verze SPORT a je bohužel po smrti. Koroze zajistila její konec a proto posloužila jako dárce orgánů.

Ta zlatá - je moje první Mazda vůbec. Nejvyšší výbava a co nebylo, to jsem doplnil. Tuning řeším motorový nikoli vzhledový a proto na první pohled bude vypadat jako originál. Teď jsem dělal GO motoru takže teprve se rozjíždím. Ono dělat úpravy na poškozeným motoru může jen blázen.

2016-04-23 14:54:08

magnetto: niekedy si hovorim ze je az neuveritelne co tie nase auta maji za vybavy. kdyz si jenom vemu xenony nebo vyhrivane sedacky na tu dobu to bylla fakt vymozenost!

zajimalo by me (trocha off topic) ale kdyz si to uz spomnel, jak muze ukoncit zivot vozu koroze? teda co vse musi byt zhnite prehnite aby si to povazoval za konec?

Meho mazla ceka pooradna antikorozni kura a az se desim co vse se objevy az se to cele odstroji ze vnitr a sundaji urcite veci dole na podvozku.

Takze co je to teda ze vlastnis tolik vozu rovnake znacky? je to laska?

 Magnetto  
2016-04-23 15:21:16

agg84: Byla doba kdy jsem si svoji první Mazdici přivezl domů a nevěděl ani jak se otevírá víko nádrže. Dneska ji celou rozeberu a zase složím do posledního šroubku - ano, je to láska a nejen k tomuto modelu který můžeme dnes snad i bez postihu nazvat jako staré auto. Ono staré není staré ale na co jsem opravdu alergický jsou majitelé koncernových aut a hlavně samotné koncernové auta. Ono i když máme dceřiný Škoda klub tak mi nemůže dát nikdo z nich za zlé to, že spousta lidí co mají Octavii si myslí že mají Superb a nedejbože Passat. Ono to co já mám v autě od výroby (vyhřívané sedačky, zadní reproduktory, vypínatelnou kontrolu trakce, ABS, plné obsazení airbagů a další jako klimatizaci, nezávislé zavěšení zadní nápravy a třeba i ty zmiňované posuvné zadní sedačky s možností naklápění [ne však k tomu abych je sklopil ale naklonil podle potřeby]) nedali do svých koncernových speciálů ani do dnešní doby. I když by to chtěl člověk na zakázku, vyjde ho to na nehorázný balík.

Proč jsem proti tomu tak zaujatý? Protože jsem pracoval v nějakém rámci před několika lety v samotné automobilce Škoda a vím moc dobře jak to tam chodí. Kvalita? Něco se urve ale to nevadí. Stroje a hlavně ty automaty které obsluhuje počítač také nejsou úplně 100% a personál jsou lidé kteří také nejsou neomylní. Každé má svoje nevýhody a výhody - avšak myslím si, že nejsem ten kdo by chtěl žít "Český sen" a koupil si nějaké koncernové auto. V čem jsme odlišní spolu s lidmi kteří mají SUBARU, NISSAN a třeba i VOLVO od koncernistů? V tom že důvěřujeme více cizí technologii než naší - tu stejně mistři z VW okopírovali od ostatních...

Kdo souhlasí - může odpovědět jako "souhlasím".

2016-05-19 22:01:33

magnetto:

No svým způsobem Ti rozumím a souhlasím, protože já například jsem nechal několik let života v TPCA.

Kvalita za tyhle prachy?Bullshit. A vím že ty sra*ky si koupí totální mimoň nebo člověk který potřebuje nákupní tašku pro svoji paničku. OK je to každého věc samozřejmě. Problém v posledních cirka 15 letech je ten, že se ze seriózní výroby aut stala výroba spotřebního materiálu jako u všeho ostatního.Jsou stavěná tak že za několik let si prostě máte jít koupit nové. A je to cílem automobilek prodávat auta tímto způsobem. Věřte mi, nějakou dobu se pohybuji v Automotive jako kvalitář takže vím o čem píšu.

Co se týče koncernu: jo není to ono, ale s tím nikdo nic neudělá.Pořád je jen business. Pokud se nemýlím, tak i Mazda byla součástí Fordu.Tuším rok 2005 měl Ford podíl zhruba 1/3 Mazdy Dnes je myslím Mazda jedna z mála značek které jsou nezávislé a je to dobře, protože upřímně, tuhle značku jsem si zamiloval a stojí za to.

Ale aby jsme neuhýbali od tématu tak sem hodím jedno foto od sebe :)


Odpovědět