Fórum - Téma


Jaké brzdové kotouče a desky na Mazda6?


Fórum 6 GG / GY Jaké brzdové kotouče a desky na Mazda6?

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY


1  2  3  4

2008-08-29 14:40:35

to Kugi: dobrej

2008-08-29 14:53:04

každej si take klepe na čelo dám vždy auto do cajku a pak ho prodám.Ale mazda už zůstane.Na jiný stejně nemám

2010-04-28 23:22:52

Budou mi na mé M6 I. generace sedet kotouče brembo, z krabice vyčtu jen 09.5252.10 DA KBA

Průměr mají 263 mm

2010-04-28 23:23:36

Jaká je cena mnou uvedených kotoučů?

2010-04-29 01:02:01

Mazdar, mám teď na autě všechno udělaný a další, co mě v budoucnu čeká, jsou tlumiče a kotouče s destičkama. Už jsem se svým mechanikem domluvený a rozhodnutý pro Brembo kotouče, ale jak to tady čtu, napadá mě jestli destičky taky Brembo nebo Nipparts, co si o tom myslíte? Chci na autě to nejlepší, protože si ho hodlám nechat minimálně další cca 3 roky. Loni v červnu, když jsem auto kupoval, bylo na výjezdu parametrů z STK uvedeno, že tlumiče i kotouče mají cca 60%, kdy je podle vás ideální to vyměnit? Subjektivní pocit je, že moc dobře už to nebrzdí (navíc při prudkém brždění ve vyšších rychlostech jsou cítit vibrace od předních kotoučů, i když ve volantu moc ne) a tlumiče už mají svoje nejlepší léta myslím taky za sebou..

Díky!

Ben
2010-04-29 09:44:10

Tak destičky i kotouče na autě měním, jestliže hází (vibrace do volantu) nebo jsou opotřebené na výrobcem předepsanou dolní mez, případně jsou poškozené (hluboké drážky, nepravidelné sjiždění apod.).

doris  
Doris
2010-04-29 10:27:57

Jj, přesně jak píše Ben, jak začínají brzdy vibrovat, co nejspíš vyměnit kotouče i destičky, vibrace od kotoučů dávají dost zabrat i třmenům, jejichž případná výměna by pak byla o dost větší pálka. My nyní budeme měnit přední kotouče a destičky na Nissanu, ale po všech zkušenostech jdeme raději do originálu.Poměr životnost, účinnost a cena jasně mluví pro originál a navíc destičky tvrdostně sedí ke kotoučům, což u různých výrobců není vždy snadné dopasovat + často to nehorázně špiní elektrony. U M6 nevím, zatím to není třeba řešit, ale asi bychom taky šli do origo dílů. S účinností brzd jsme zatím moc spokojeni, je to v této třídě jedno z nejlépe vyřešených aut co se účinnosti brzd týče a co jsem sama vyzkoušela. I ta životnost brzdičů je u M6 solidní vůči konkurenci.

Co se tlumičů týče, tak tam se to dá samozřejmě otestovat, rozhodně nesmí nikde téct a taky jde i o pocit z jízdních vlastnotí auta + sledování sjíždění pneu. Osobně mne velice příjemně překvapily plynokapalinové tlumiče KYB (Kayaba), které máme nyní na Primeře a dost zlepšily nejen jízdní vlastnosti, ale i komfort oproti originálu (ty vyšly paradoxně levněji, než zmíněné KYB). Vyloženě si s tím člověk vychutnává špičkový podvozek a jízdní vlastnosti auta, které umožní hodně jisté držení auta i v extrémech. Pokud by se někdy měnily tlumiče i u M6, šla bych právě do KYB ( i když momentálně netuším, co tam je origo z výroby).

2010-04-29 11:36:43

for doris:

Kde kupuješ díly?

doris  
Doris
2010-04-29 17:21:32

Vesměs u AutoGeorge, mají prodejnu v Havířově. Jinak mi mnoho dílů zajistil i náš mechanik.

2010-04-30 13:32:03

Mimochodem, jak dlouho vám vydrží kotouče na předku? Mně je měnili při 53.000km, možná by ještě chvilku vydržely, ale ne do další garančky. Jediné co mě štve, že tyhle nové strašně špiní, oproti těm z výroby.

doris  
Doris
2010-04-30 17:09:34

Na stařičkém Nissanu jsme je měnili, když mělo auto najeto cca 200.000km. Ty nové destičky máš origo nebo něco jiného ( možná jsi to tu už psal, tak se omlouvám za duplicitní dotaz) ?Jinak třeba u Fabie vydržely kolegovi jen cca 25.000km, jeden dokonce prasknul... A například nové Nissany Quashqai mají zvlněné kotouče už po 15.000km Vzpomíním si, že v tom testu M6 na 100.000km psali, že už byly v tomto kilometrovém nájezdu značně opotřebené a chtěly vyměnit. Je to i dost o stylu jízdy.

2010-05-04 11:51:28

Pouze origo, nebaví mě laborovat nad tím, jestli by nějaké byly lepší. Destičky a kotouče by měly být z jedné stáje.

2014-11-01 20:12:00

romaso: Ahoj , odkial si bral tie brzdne kotuce Brembo? vies poradit ?

2014-11-03 22:48:03

romaso: nedal bys navod jak to vyměnit sam je malo penez a předek piska a sviti abs i ručka

2014-11-06 11:01:00

Já mám ve předu i vzadu kotouč Meyle a desky Japanparts a nestěžuji si, ta směs si sedne fakt dobře, mám rád občas i agresivní jízdu, kor teďka když už nemůžu na motorku a brzdná síla fakt supermám na tom 5tis. km nežere to kotouč, spíš desky a tak se mi to líbí:-D

2014-11-06 11:33:50

hety: TAK MOC DEKUJI

2014-11-07 23:32:51

Ja menil ted prvne po 145 tis. km komplet kotouce i desticky..desky predek i zadek by jeste by par tisic jiste vydrzely, ale byly jiz byly na vnitrnich stranach desky sjete vice nez na vnejsku a kotouce meli jeste tak 25 procent k minimalni tlousce :)

Nove jsem osadil vrtane Zimmermanny a dozadu jsem dal obyc Bremba, desky na obe napravy original od Mazda. Uz se zajely..a brzdi to stejne jen predtim ...predek se vice spini, coz znaci..ze kotouc je tvrdsi a bude desku vic zrat..s cim se ale pocitalo.

2015-01-10 18:36:06

doris: Prosím,nemá někdo zkušenosti s brzd.destičkami od TRW,nebo od Bosche????

2015-01-11 20:51:00

Na předek Kotouče a desky TRW, nebo ATE. Na zadek je to jedno. Tam může být něco levnějšího. Taky záleží jak se jezdí a jaký jepředpoklad tvrdého brždění z vysokých rychlostí. Brembo a Bosch by pak mohlo být.

2015-01-12 03:10:16

wirda: Dík za odpověď,nevíš náhodou,kdo je výrobcem TRW?Mě se zdají být destičky od této firmy podezřele levné


Odpovědět

1  2  3  4