Fórum - Téma


Jak zvýšit výkon na 2.0D Comprex


Fórum Tuning a úpravy Jak zvýšit výkon na 2.0D Comprex




2011-08-02 00:16:28

Ahoj, nebyli by nějaké typy, jak zvýšit výkon na 626 2.0D a to za co nejniší cenu, ale klidně velkou pakárnu??

2011-08-06 11:18:15

Neříkejte mi že nikdo nic nevíte, prosím :)

MAX6  
J.
2011-08-06 15:42:37

No s comprexem žádnou zkušenost nemam,ale co jsem tady tak čet a zaslech tak bych moc výkon nezvyšoval.Hodně lidí potom ztratilo tlaky ve válcích a bylo po hehe.A to to třeba zvíšili jen na 85koní. Jinak klasika co se dělá a čim určitě neublížíš: studený sání(nebo aspoň sportovní vzducháč),ještě lepší je náporový sání(RAM air intake),pořádný svody a komplet vejfuk (jestli máš hodně peněz tak americkej Magnaflow nebo slovenská AMMA) a koupit hodně lehký kola.Sice výkon jako takovej vzroste málo ale uvidíš ten zátah,to se z toho potentonuješ. Záleží kolik máš peněz

2011-08-06 20:24:09

já jako student moc penez nemam no, kazdopadne dekuju za rady, kola mam od enkei a ze by byli tezky to se rict neda, sportovni vzduchace mam taky :)

2011-08-06 20:27:05

A na výfuk se taky chystám, ale až po stk, svody asi nechám, ale nejspíš komplet bez tlumičů a nebo jen koncový, to ještě nevím

MAX6  
J.
2011-08-06 22:49:18

No spíš naopak.Nejdřív udělelj svody.Ty originální jsou moc těžky(většinou litinový).Potom bych buď odstranil katalizátor a nebo sehnal sportovní.A nakonec středovej a koncovej tlumič.Hlavně pamatuj,nezáleží jak moc to řve,ale jak dokáže odvádět plyny.To že ti bude vejfuk řvát jako prase ještě neznamená že ti zvedne výkon.

MAX6  
J.
2011-08-06 23:04:26

Jestli teda nemáš moc chechtáčků,tak ty svody alespoň vyčisti.Sundej je,vem nějakej kartáč na drátu a pořádně je zevnitř vyčisti od karbonu.Potom do nich nalej benzín a zapal a vypal ten zbylej karbon.Vym že to vypadá jako nějakej šarlatánskej rytuál,ale hlavně budou víc průchozí pro vejfukový plyny.Jestli se ti nechce utrácet za celej vejfuk tak vyměň katalizátor za obyčejnou trubku(samozřejmě až po emisích) a to samí i se středovym tlumičem.Prostě je odtamtud vyhoď a dej tam obyčejnou trubku.To je to nejjednodušší a nejlevnější co můžeš udělat.Ještě k tomu studenýmu sání: Kdyby se ti podařilo ty plastový trubky vyměnit za nerezoví a vyvést je někam dopředu kde na ně bude tlačit vzduch když pojedeš, tak to taky hodně poznáš.Prostě vymyslet náporový sání.

2011-08-08 00:27:17

Katalizátor to nemá a ani nikdá nemělo :) S těma svodama to zkusím :) a středovej tlumič pude ven hned po stk :) A s tim sáním to bude horší. v předu není nikde místo na ten filtr, nedostanu to přes chladič a pod něj to bych ho hned urval.... Leda to vyvést vedle motoru vespod někde..

2011-08-08 00:29:01

A ty svody jen tak ven nedostanu, jsou tam dost na těsno, spíš jestli nejde nějak upravit ten comprex aby tlačil víc, náhradní dyštak mám

MAX6  
J.
2011-08-08 12:30:25

Ten filtr nech na tom místě kde máš jen tu trubku co de z něj ven dostaň na nějaký místo aby na něj tlačil vzduch.Jo ty to věřim že ze svodama bude problém.Většinou ty šrouby co ho držej k bloku už to maj za sebou a nechtěj se povolit.Jinak vyladit samotnej komprex to ti neporadim.Jedině tady zkus najít přímo mechanika z mazdy,ten by ti o tom něco mohl povědět.

2011-08-08 13:26:14

Zkusím to nějak pořešit :) ale kdyby někdo věděl jak s tim comprexem tak byc byl rad :)


Odpovědět