Fórum - Téma


jak zapojit budik na mereni tlaku turba


Fórum Tuning a úpravy jak zapojit budik na mereni tlaku turba



1  2

2012-12-31 01:14:32

zdravim vsechny, chtel jsem se zeptat, jestli nahodou nemate nekdo zkusenost s pridavnym budikem na mereni tlaku turba? v navodo pisou, ze se ma napojit na privod vzduchu k regulacnimu ventilu paliva, moc se mi to nezda, napadlo me jestli tam nemaj chybuu a nemyslej regulacni ventil turba, tak nez se v tom pohrabu, tak se raci ptam

2013-01-03 17:54:54

pomůže ti to nějak? :)

http://www.youtube.com/re.....0.0...1ac.1.3XcJoPvzoJg

2013-01-03 19:10:33

super, fakt moc dekuju

2013-01-03 19:18:33

Jako druhý auto mám Escort RS turbo a abych průběžně viděl jak přifoukává tak jsem tam připojil manometr. Musíš sehnat buď manovakuometr nebo upravit manometr. Upravil jsem manometr tím způsobem že jsem stáhnul rafičku a pootočil jsem ji tak že v klidu ukazuje u manometru do 1 atm 0,5 atm. Při nastartování je maličko v sání podtlak takže rafička má možnost jít do minusu. Tovární nastavení je při plném uzavření obtoku turba tlak 0,5 atm. Na sací potrubí k motoru jsem vyvrtal otvor a vyřezal závit M4. Do toho jsem zašrouboval měděnou trubičku průměru 4mm a propojil PE hadičkou stejného průměru kterou jsem za tepla natáhl na ten měděný nátrubek. Mám to už hezkou řádku roků a pořád to slouží a taky není důvod proč by to nešlo, proto můžu doporučit.

2013-01-03 21:26:40

koukam pan je kutil :) to klobouk dolu me slo spis o to, od kud mam privest tlak k budiku.

2013-01-03 21:59:30

To je vcelku jedno, ale pochopitelně to musí být za turbodmychadlem v sacím potrubí kde má trubka dost "masa" aby se v ní dal vyříznout závit na nátrubek na který se natáhne PE hadička. Tu hadičku pochopitelně vést kde přímo nesálá teplo z motoru, nebo ji dát do chráničky. Jinak 22 roků konstruktera ve výzkumu mě tak poznamenalo, že si dělám nejen na autech skoro všechno sám.

2013-01-03 22:03:51

Jo ještě se chci omluvit že nejsem konkretnější. Já M6 nemám a proto takováto odpověď. Mám MX5NC a tam je motor atmosfera.

2013-01-04 13:57:48

a jeste bych se chtel zeptat, jestli nahodou nevite kde je u m6 mps pruchodka z motoru do kabiny ??

2013-01-04 14:02:52

Jestli myslíš tu průchodku kterou vedou úplně všechny kabely tak to by mělo bejt stejně jako u klasický M6 pod volantem (respektive pod palubkou nad tyčí řízení) je tam ale dost na přístup.

2013-01-04 15:04:13

jasny, uz to vidim... ale fakt je tam pristup jak k penezum

2013-01-04 15:13:52

Já myslím že se tam najde průchodek více. Jde o to vybrat tu nejvýhodnější kde záleží na poloze měřáku. Ono je to u všech aut stejný problem, protože pod palubkou je to leckdy dost narvaný.

2013-01-04 15:19:23

Celkovou představu jak to vypadá pod palubkou u M6 dává krásně tohle video

PS: úžasný pomyšlení na to co všechno se musí vyndat když se podělá jedno čidlo v klimošce

2013-01-04 15:44:02

Já vím je to horor a stačí taková blbost jako jedna nesvítící kontrolka. Někdy by byl potřeba manuál co všechno oddělat abych se dostal k určité věci. To je neskutečný jak je tam všechno naňahňaný.

2013-01-06 01:08:48

dobrá p....... fakt by mě zajímalo co to čidlo jako měří

2013-01-06 01:49:23

Teplotu výparníku (zabraňuje jeho přechlazení)

2013-01-06 10:27:43

jak z toho vytahli ten filtr... to je kabinovej filtr??? jsem si rikal ze by bylo dobry ho vymenit, ale jestli je tam takovejhle pristup tak nevim nevim :)

2013-01-06 10:51:26

jj, je to pylový filtr. Přístup je tam snadný. Stačí vyndat přihrádku u spolujezdce ... toť celé :)

2013-01-06 15:32:15

tak to je pohoda :) dik za info :)

2013-01-07 19:25:34

tak jsem se nechal inspirovat videem z youtube a budik jsem pripojil na blow off ventil ( na podtlakovou hadici, co vede z dinamicke komory) ale musel jsem ji upravit na mensi promer ale zdalo se mi ze se turbo prehriva, tak jsem ji raci urychlene odpojil... nejake dalsi tipy?

2013-01-07 19:31:00

btw: co za značku máš ten budík? o elektrickém jsi neuvažoval?


Odpovědět

1  2