Fórum - Téma


imobiliser 626


Fórum 626 GE imobiliser 626

Informace o modelu: Mazda 626 GE



2008-03-04 00:58:37

Ahoj vsichni potreboval bych pomoc... mam mazdu 626.. rok konec 96...a mam problem s imobiliserem.. trva to uz asi pul roku... obcas to udela ze to chytne a zdechne rozblika se kontrolka a porad dokola.... vzdycky to je tak tyden ok..pak to zlobi... pak zase 14dni ok... a zase.... zacalo se to zhorsovat..... a dnes sem to vubec nenastartoval......uz pred tim sem prochazel kabely... nenapada me kde by co mohlo byt klic mam novy... v mazde poradili jeste ze jednotka pod volantem by mohlla byt problem... mam ji objednanou... ale zatim nedosla.... tak nevim... mel sem ji rozdelanou a prpajel v ni hlavni konektro... mam pocit ze se to na chvilku zlepsilo... ale nevim... ted to nestartuje a potreboval bych jezdit.... jinak sem jeste sehnal jinou ridici jednotku motoru..z verze bez ima.. ale je to rok 94... kod motoru je stejny dvoulitr.. FS... kdyz ji dam ale do auta... zapalovani jede.. vstriky taky.. ale nesepne palivove cerpadlo... mozna nejaka zmena v zapojeni tech jednotek.... pokud by mel nekdo z vas nejakou radu... predem dekuji Jirka

mik
2008-03-06 20:42:12

Ahoj může se ti tam někam dostávat vlhkost,popř.snímač ve spínací skříňce.To že po výměně jednotky nejede pal.čerpadlo je normální jelikož si nerozumí kód klíčku s kódem imobilizeru v té jednotce.Musel by se přehrát.Zkus znovu projít kabely a pokud máš druhý klíček tak ho vyzkoušej.

2008-03-06 21:31:11

Ta druha jednotka je ze starsi verze a ta je bez ima ale hral sem si s tim celej vecer... a kdyz sem cerpadlo pustil na tvrdo tak to normalne nastartovalo.. takze sem postupne zacal prochazet piny v konektoru jednotky podle autodat vim kterej co ma byt.. a cerpadlo bylo jinde.. takze to sem prepojil dale byl problem s ventilatorem na chladici tam mi chybelo cidlo.. starsi verze mela dve cidla a ja jen jedno.. tak sem pridal druhe a pripojil.. tak ventilator taky jede ale je tam jeste problem ze palivove cerpadlo sepne az kdyz se zatoci motor nenatahne si pri zapnuti klicku... a dale sem zjistil ze pin na jednotce kde ma byt starter tak je taky nezapojen takze jetse najit starter.. nevite nekdo odkud to bere signal primo ze starteru z 50... svorky.. tu puvodni jednotku tam zpet davat nebudu na tuhle to jede jen je potreba to vse zapojit tak jak to ma byt.. a mohlo by to fungovat..... vsem diky za rady zatim Jirka

2008-04-14 21:53:18

Taky se ti mohlo povést že jsi s klíčkem peřejel po nějakém magnetickém poli kámošovi se to povedlo u Escorta už nevim kde ale taky mu to pak vypovědělo službu a nemohl odjet..

mik
2008-04-15 20:46:06

Nemusí to být přímo jednotkou.Na spínací skříňce,popřípadě v ní je uložena anténa imobiliseru,černý sylný drát stočený do kroužku a nasazený na spínačku.Stačí aby se vychýlil a je problém.Bojoval jsem stím už kolikrát a nakonec stačilo najít polohu a připevnit izolačkou.Největší poblém je to u dálkových startů a vozů VW.

2008-04-16 23:45:19

neprisel sem na to co byl problem..ten klic sem nechaval delat jiny a naprogramovat v mazde....tam nic pri programovani klice nezjistili...nakonec to uplne prestalo startovat a vyresila to jina jednotka motoru..ktera je z verze bez ima..na tu to jezdi..musel sem ale udelat upravy v zapojeni..stala se vsak jina vec jak to tak byva ze se spravi jedno..a hned zase neco jineho...z niceho nic motor zacal brat olej...pomerne dost..za studeny modry kour...ja myslim ze praskl nektery simering na ventilu....ale nevim..setkal se nekdo s timhle...jinak je vse ok..vykon..spotreba taky...


Odpovědět