Fórum - Téma


houkání imobiliseru


Fórum 6 GG / GY houkání imobiliseru

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY



S_D
2010-08-15 12:14:48

Zdravim vsechny mazdaky, jsem asi mesic majitel 2.0D z roku 2006 (najeto 150 000) a uz z ni dostavam nocni mury!!

Jestli nekdo mel stejny problemky, budu vdecny za jeho nazor

1 - Hned po koupi jsem auto zavezl do olomouce mazda servisu, hned jsem ho tam musel nechat pan mi rekl ze filtr pevnych castic je na 14%, kdyz najede 15% tak se auto zastavi a nejede. Odjel jsem vlakem, druhy den prijel zpatky, a super vse udelane rozvody, regenerace filtru, olej+filtry, tesneni pod vstrikama(protoze motor dychal pri otevrenem vicku), a hodili novy firmware do ECU. Cena zhruba 14500,-

2 - Zvlastni je, ze od te doby mam problemy s oknem u ridice, pri promacknuti tlacitka samo nevyjede/nezajede, takze tlacitko ve dverich musim drzet celou dobu a pri podrzeni zamykani na klicku se ostatni okna samy stahnou zase krome ridicova.

3 - Jel jsem dlouhou trasu do Anglie, v Nemecku na dalnici jsem samozrejme testnul co to da, a nebyl jsem moc spokojeny, protoze ve 2 a stredne nalozene to auto jelo 180km/h a vic uz se mu nechtelo. Kolik jede Mazda vam? Mam model s sestkou a 89kw.

4 - Po prijezdu do Anglie auto stalo den a noc, pak rano jsem ji nastartoval a vsiml si, ze mi otacky volnobehu kolisaji asi tak +- 100 ot/min, tak jsem to radsi vypl s tim, ze se mrknu na net co to muze byt.

5 - Ten samy den, jdeme spat a o pul 2 v noci rev jako kdyz nastane konec sveta!

Vylezl jsem ven, to uz tam stal nejaky soused u Mazdy a ukazoval, ze to je tohleto auto. Mazda houkala jednim tonem a neslo to vypnout!! Zkousel jsem zamykat, odemykat, to fungovalo i blinkry zablikaly, ale furt auto houkalo (jen houkalo zadne blinkry neblikaly nebo tak neco), pak jsem strcil klicek do zapalovani a prestalo to. tak jsem ho vytahl a zas to zaclo, strcil zase a furt houkalo, nastartoval motor a furt houkalo, nakonec jsem myslim zapl obrysovky a tim, jak dvere byly otevrene a piskalo upozorneni ze jsou svetla zaple, to prestalo houkat. Musel jsem odpojit - pol na baterce. Behem te 5ti minutove hruzy kdy jsem ohluseny behal kolem rvouciho auta jsem si vsiml jenom toho, ze na palubovce svitila porad ta kontrolka auta s klickem uvnitr, ta ktera normalne kratce blika kdyz je auto zamkle.

Mel nekdo stejny zazitek??

Zrejme me ceka navsteva servisu opet, protoze se toho hromadi celkem dost, ale vase zkusenosti by mi take pomohly.

Preju klidne kilometry a klidne noci bez houkani co budi cele mesto

PS: Zkousel nekdo menit autoradio (mam obyc bez BOSE) za nejake treba i s navigaci 2DIN??

2010-08-15 18:53:00

No mas to zaujimave, ja mam cosi podobne. K tomu problemu s oknom, to je asi vcelku normalna vec, niekto mi tu poradil ako to nastavit. Na konkretnych dverach podrz tlacitko dolu az kym sklo uplne nezajde dolu a este ho par sekund podrz, to iste smerom hore, malo by sa ozvat take cvaknutie akokeby od relatka a potom by to uz malo ist.

No a k tomu hukaniu auta, mam rovnaky problem a nanestastie neviem riesenie. Stava sa mi to sem tam (asi 4x za rok), vzdy pocas alebo po poriadnom dazdi, ale fakt poriadnom, mam nejake podozrenie ze mi tam niekde musi zatekat. Lenze u mna sa to prejavuje trubenim a vypnut sa to da len odpojenim baterie, alebo vytiahnutim relatka. Ja vytiahnem rele, pockam den ked sa to vsetko preschne a fungujem dalej. Tiez sa mi to prejavuje aj divnym preblikavanim kontrolky imobilizeru a este som si vsimol, ze ked zatrubim na klakson, ze sa mi rozsvieti uplne ta kontrolka. Asi pred dvoma tyzdnamy sa mi to stalo naposledy, ale uz som bol nasra.y tak som skusal vytahovat vsetky rele, ze ci nenajdem to, ktore ovplivnuje to samotne blikanie tej kontrolky, no to bola velka chyba, bo potom sa asi cosi vyresetovalo a uz som viac nenastartoval. Teraz to mam v servise u nejakych autoelektrikarov, tak som zvedavy aky bude verdikt. Inak som hladal ludi s podobnym problemom, no nasiel som len nejakeho amika, ktory mi neodpovedal na maily, takze stale neviem co a ako. Ak nieco zistis co a ako, podel sa o to prosim

2010-08-15 20:25:56

Pisnu tu...jelikož mám podobně najeto, leč před FL´05

Tedy za 1) už zodpovězeno (nemám DPF) a myslím, že i za 4)...jelikož tuším spojitost.

Za 2) to může bý "banalita" v tlačítku, nebo zkus ňáký fígl s máčkáním (taky to "programuju" po odpojení bateky šup sem, šup tam dvakrát dolů, dvakrát horů...no, je to prdel..ale co naděláš)

Za 3) nemůžu přesně určit, jel jsem nejvíc 200...

A za 5)...imobilizér, alarm...je dobrý sluha, ale zlý pán. A vlhkost je sviňa

************************************************

No, aby tohle fórum nebyl jen "klub zklamaných"...závěr: Ať žije M6.

Nemám žádný z tvých problémů (ťuk,ťuk, ťuk...na dřevo)

...a přeji ti "ať ti to taky chrochtá"

  • ----------------------------------------------------------

S_D: proč si založil stejné vlákno i v tech.koutku? Proto...jj

2010-08-16 19:02:54

Ad 3)No nevím co nafťák 89 kw s šestkou. já mam benzín 104kw a měl by jet 208 ale zatim sem to nezkoušel páč ho mam asi 2 měsíce. Velkou roly hraje protivítr, dál pak nosič na střeše či nedejboože kola . Samozdřejmě že kombi jede pomalejš než sedan. Pokud tvoje auto na naprosté rovině s maximálně jednou další osobou na palubě nepojede při plynu na podlaze na nejvyšší rychlostní stupeň rychlostí která je uvedena na TP tak bych to řešil. Je známo že auta s každým ujetým kilometrem přicházej o výkon motoru. A fakt velkou roli hraje odpor vzduchu. Možná i kvalita nafty. Zkus to ještě jednou.

2010-08-18 13:08:23

Zanešení DFP po FL je ve stupnici 1-7 na 5 začne svítit kontrolka DFP, po čase začne bikat, auto sníží výkon a je nezbytně nutné navštívit auorizák. Vyčištění trvá zhruba hodinu a stojí kolem 1000,- Po jeho provedení jede auto o dost lépe a klidněji. Co se max týče, mám 105kw a rozdíl oproti tobě je fakt velký. Jak psal někdo přede mnou, určitě musíš překonat papírovou hodnotu v tp. A některá auta mají při 100.000 km lepší výkon než nové

S_D
2010-10-12 21:12:44

Zdravím všecky, po dlouhé době jsem se dopátral jádra pudla, proč mi Mazda zešílela tu noc!

Proměřil jsem všecko, všechno v pořádku, tak jsem si řekl že to byla nějaká blbá náhoda.

Zapojil zase baterku, no a začalo to nanovo, přidalo se náhodné stírání zadního okna, blinkry jen svítily místo blikání, centrál nefungoval atd.

Hodil jsem Mazdu do servisu, a zjistili mi, že mi zatéká pod přední okno, voda kapala na dráty, po drátech sjela až do konektoru jednotky BCM (Body Control Module), a přes konektor dovnitř jednotky a zkratovala tam něco.

Jednotka je zapouzdřená, ale stejně ji zkusím vykuchat, páč nová stojí prej okolo 270liber.

Říkali že i dráty zkorodovaly, ale to se dá běžně opravit, a nebudu vyhazovat 800liber za kabelový svazek...!

Napíšu ještě později jak jsem dopadl s opravou BCM, ale bůhví, kdy se k tomu dostanu..

2010-10-13 10:52:54

toto je citace z prvního příspěvku " tesneni pod vstrikama(protoze motor dychal pri otevrenem vicku),"

můžeš to trochu přiblížit?

mara

2010-10-13 16:49:25

ja som to dal tiez menit co chces priblizit? ci mas zle tesnenia zistis tak ze ked otvoris na volnobehu nalievacie vicko olej ti extremne prska po motore dost sa ti odtial dymi a pocujes sykot ze cps cps cps cps a este jedno poznavacie znamenie je to ze ti zere pol litra oleja na 1000 km a pri startovani sa vyvali kudol cierneho dymu z vyfuku

2010-11-27 21:12:29

Ahoj nevíte někdo kde tu jednotku BCM přesně hledat???

S_D
2010-11-28 22:23:18

Je to u řidičovy levé nohy.

Oddělej kryt prahu u dveří, ten dlouhý černý.

Potom oddělej trojůhelníkový kryt tím že ho vyloupneš a že odšroubuješ jednu matku co ho drží vzadu.

Ta jednotka je pod oním trojůhelníkovým krytem.

Pokud chceš jenom zkontrolovat pojistku co ten modul napájí, stačí oddělat záklopku na onom trojůhelníkovém krytu.

2010-11-28 22:34:41

pokud tomu dobře rozumím pod tímto krytem o kterém mluvíš je pouze box na pojistky nic jiného tam nevidím......neměl by jsi náhodou fotku........

2010-11-28 22:37:13

ještě mě napadlo ta jednotka BCM je pouze na alarm? protože ten já nemám......

S_D
2010-11-29 14:17:52

Kdepak, v překladu Body Control Module - Tato jednotka se stará o vše co nesouvisí přímo s motorem.

Na to je jednotka ECU - Engine Control Unit

BCM například ovládá stahování oken, stěrače, blinkry, houkačku, centrál, dálkové, osvětlení atd....


Odpovědět