Fórum - Téma


HOSPODA - vstup 18+


Fórum Pokec všeobecný HOSPODA - vstup 18+



1 ......... 58  59  60  61  62 ......... 127

2013-08-13 23:26:47

prokopcz: asi to byl šok, nevím, vyskočil jsem z auta, vůbec mě nenapadlo, že by borec odjel, šel jsem pomoci té ženské, poskytl jsem jí první pomoc a ona mě pak v podstatě vydírala. Věděla, že jsem řidič a že když to prohraju, že skončím na pracáku. prostě jen vím že to byla 3 dv. 206ka, v takové skořicové metalíze, dodnes tu barvu na tom pažoutu nesnáším.

2013-08-13 23:32:18

radomiláček: a ty už si toho borce nikdy neviděl?

2013-08-13 23:36:19

prokopcz: vždyť jsem psal, že ujel. sice mu kapal chladič, ale byl celkem teplý den, takže za pár minut se stopa vypařila.

ale jak říkám, naučilo mě to řídit jinak a zrovna dnes se mi to vyplatilo, ač jsem nemusel, hlídal jsem si agresivně jedoucího debila, ten trochu nevypočítal myšku, co chtěl udělat a kdybych si ho nehlídal a nezabrzdil bych, bylo by po autě. vše zlé, je k něčemu dobré.

jdu ,

2013-08-14 09:09:18

...určitě už to tu bylo minimálně jednou, ale opět jsem se zasmál :-D

Rally- navigátor odborník (Radouňská rallye)

Česka rally navigátor sa evidentne význa

Radouňska rallye

drsne videa

2013-08-15 10:12:54

http://technet.idnes.cz/j...0808_172835_vojenstvi_mla

docela dobry clanek :) kdyz si vemete ze by se nevzdali a obsadilo je SSSR, takze by na tom japonsko bylo jako my a my by jsme nejezdili v mazdach hondach nissanech apod. a japonsko by nebyla tak krasnou zemi jakou je ted. strasne rad bych se tam jel podivat..

2013-08-16 09:07:12

gillisek: Souhlasím

2013-08-16 11:14:35

tabinnoise: do Japonska bych se jel taky podívat, ale sere mě, že tam je tolik lidí.

2013-08-21 09:43:42

Sice je to o Toyotě, ale dost mě zarazil přístup Toyoty. Ráno mi volá manželka, zda bych jim neporadil, že sloužící lékařka má Toyotu Yaris, cca rok starou a ta bez zjevné příčiny spouští alarm. A jak každý, kdo prošel autoškolou ví, tak v okolí nemocnice se nesmí troubit atd. Takže nepříjemná situace, že přímo uvnitř nemocnice neustále řve auto. Po kontrole všech dveří, oken, zda ze stromu nepadají kaštany a další podobné plody se paní doktorka odhodlala zavolat do servisu. Velice ochotný personál jí řekl, ať dojede. Lékařka, která má na oddělení cca 20-25 pacientů, plus v ordinaci další hromadu lidí čekajících na ambulantní ošetření

Prostě auto koupené na Slovensku, ale na garančky jezdící již u nás Toyotu očividně nezajímá. Nevím, zda je k autu nějaká asistenční služba, ale i kdyby nebyla, zaráží mě, že v době, kdy je třeba se bít o každého zákazníka,, Toyota je absolutně chladná, je jí vše jedno. Očekával bych, že minimálně se budou snažit pochopit situaci, že auto v nemocnici řvát nemůže a že lékařka jen tak odjet asi nemůže, což pochopí každý, kdo má IQ alespoň 10 a že když už nic nechtějí dělat, že alespoň poradí po telefonu. Myslím, že bych celkem oprávněně očekával, že Toyota vyšle dva mechaniky, kteří by auto zkontrolovali, případně i odvezli, paní doktorka by to ráda zaplatila. Ono je to tak trochu ostuda pro Toyotu, že si vyřvává v nemocnici jen tak, protože se jí chce. Ale nic z toho nikoho nezajímalo a doktorka prostě musela nechat hromady pacientů čekat, aby odvezla jednoznačně poblázněné auto do servisu.

2013-08-21 09:46:52

vitus: Vladimíííírku.... To nezklame ani napopáté .... Mamka

2013-08-21 09:56:03

radomiláček: ja na jej mieste by som zobudil hormony a tam u nich hned od dverí šťavnato a sarkasticky .... vysvetloval čo si o nich myslím , snad by našli tolko chochmesu a zobudili by sa.

Oni (=všetky servisy) asi nástoja na tom, aby bolo auto u nich. Prečo napríklad som čakal v Mazde (bol som objednaný na presnú hodinu) na programovanie kľúča celú hodinu? Veď keď s dvomi kľúčami toto zvládneš do jednej minúty, cez diag-konektor s jedným kľúčom to nemôže trvať viac ako 5 min... chápeš kam mierim?

2013-08-21 10:04:48

merlinhawk: je to asi stejné, jako když v bývalém zaměstnání jsme koupili transita do 3,5 tuny, ale měl pětimetrovou korbu, podle jejich vyjádření, jediný na moravě a nikdy jsem takového nepotkal. Dokud se auto kupovalo, vařili šéfovi kávičky atd, jakmile jsem přijel s první reklamačkou, chovali se ke mě jak k hajzlovi. To ale dojel šéf a rázně jim vysvětlil, že jsem jeho pravá ruka a že když se sprostě chovají ke mě, ja to jako by se tak chovali k němu, že si to bere osobně. Omluva žádná. Takže místo do servisu Malý Velký, jsem se zajel zeptat do Dankaru, zda můžu jezdit tam, i když jsem to koupil jinde. Byli nadšení a nikdy jsem si nemohl stěžovat na jejich přístup a o auto se starali perfektně.

2013-08-21 19:59:04

radomiláček: tak já zatím nemám špatnou zkušenost se servisem, za což jsem rád. Zatím jsem byl vždy spokojen. Byl jsem asi 4x v Larosu v Ostravě, max spokojenost a potom taky Auto Dakr (Kříž David) v Orlové, taky OK. Důležitý je hlavně ten servis po koupi nového vozu, aby se k zákazníkovi nechovali jako k hajzlovi.....což se mnohdy děje reklamace asi nikdo nerad řeší, ale je to povinnost. Já je také sem tam řeším (prodávám německé tapety), řeším je i rád, protože je to povinnost prodejce a německé tapety se ani nemají jak pokazit samo od sebe.

2013-08-22 18:53:01

Jeden jedinej rozdíl

2013-08-22 21:25:40

Našel jsem jeden odkaz se kterým se s váma rád podělím , jen nevím , jestli patří sem , neb jsem sekci webové odkazy - videa nenašel . http://bolezners.com/sitemap/

2013-08-23 09:33:56

radomiláček: To je pravda s těma servisama,sám dělám v servisu,je sice neznačkoví,ale jezdí k nám lidi,co se zklamali u autorizovaných servisů.Většinou tam pracují lopaty co nic neumí.Každý lepší mechanik má většinou svou dílnu a chce vyjít zákazníkovy vstříc.

Deri, 2013-08-22 18:53:01 napsal:

Jeden jedinej rozdíl ..

2013-08-23 11:18:29

deri: lol

2013-08-23 11:21:11

tabinnoise: možná je to i celým vedením té firmy, krom zmiňované toyoty mají i kiu a teď otevírají Ford. a s kiou máme zase tu zkušenost, že když si kamarádka chtěla koupit nové rio, tak jejich chování bylo vlažné, předváděčka nebyla nabídnuta a nějak nás i přešla chuť se doprošovat. Problém byl patrně v tom, že ta holka prostě nevypadá na to, kolik vydělává, že je absolutně bez závazků a dluhů, bydlí na baráku u rodičů, kde téměř nic nemusí platit, tak se svým platem 25 čistého je těžce za vodou. jen na první pohled prostě na to nevypadá samozřejmě že rio nekoupila, odradili ji.

Celkem by mě zajímalo, co říkáte na stále se množící multi prodejce aut, kteří zastřešují několik značek, které spolu nemají nic společného. Osobně mám takový pocit, že servis už nemůže mít tu kvalitu, přeci jenom není zaručeno že jeden mechoš bude dělat značku A a druhý mechoš značku B, ale prostě dělá na tom, co zrovna potřebují udělat. Nějak nevěřím tomu, že už to budou takoví specialisti na tu svou značku

Beru, když třeba v Ostravě je servis fiat - alfa - lancia, ale třeba spojenítoyota - kia - ford, nebo Mazda - Suzuki - Hyundai, to mi nějak nevoní.

2013-08-23 11:44:56

radomiláček: jo ti prodejci mi taky vadí, přemýšlím, co si od toho člověk může slibovat.....100% za tím budou prachy, nic jiného. A jestli stejný mechanik opraví Mazdu, Hyundai nebo Suzuki, tak to už nemůžeme vědět. V každém případě by v autorizovaných servisech měli být specialisti s více zkušenostma, než v klasických servisech. Pokud ne, pak by autorizáky ztrácely smysl. Mě Mazdu opravoval vždycky jeden a ten stejný mechanik v Larosu, byl docela pohodář, dalo se s nim pokecat, všechno mi vysvětlil, poradil - max spokojenost. Podle mě to tam mají rozdělné, kdo dělá Mazdu, kdo dělá Hyundaie a kdo dělá Suzuki. Spíš se možná automobilky snaží ušetřit prachy za společnou budovu, vytápění, elektřinu atd....to je asi jeden z hlavních důvodů. A navíc se asi taky snaží vytvořit jakési centrum pro případné zájemce o nový vůz. Vem si, když přijedou lidi do Larosu, vidí tam nejen Mazdy, ale také další značky, což láká lidi, protože tam je potenciál pro koupi.

2013-08-23 11:59:14

prokopcz: z obchodního hlediska to jednoznačně má smysl, ale jde mi spíše o tu úroveň servisu. Možná ty mechoše rozdělené mají, ale když zrovna v larosu nebudou mít mazda mechanici do čeho píchnout, protože se mazdy nekazí a mechoši od hyundaie budou mít u zvedáku řadu aut, čekajících na servis, tak stejně jim mechoši od mazdy pomůžou.

2013-08-23 12:04:53

radomiláček: úroveň ti to asi trochu sníží, protože Mazda a Hyndai je trochu něco jiného, ale to asi každý víme. Kdyby tam bylo jenom Suzuki a Mazda, tak by to bylo super. To bych se pak ani nebál, kdyby mi Mazdu opravoval Nissaňák :) Pro nás je furt lepší, aby mechanici z Mazdy opravovali Hyundaie než kdyby tomu bylo naopak. To by mě sralo :D


Odpovědět

1 ......... 58  59  60  61  62 ......... 127