Fórum - Téma


HOSPODA - vstup 18+


Fórum Pokec všeobecný HOSPODA - vstup 18+



1  2  3  4  5 ......... 127

2012-11-19 10:04:02

Uhlíř jezdil pry Toyotou Celica To bylo žihadlo v 90tych letech jako zvire . Je to borec

2012-11-19 10:20:42

Joe.st,stejnou otázku si kladu i já,já měl 850 sport coupé dokonce dvakrát,jednu jsem otočil přes střechu a tu druhou jsem po roce ježdění prodal,stejně uvažuji že si ji pořídím znovu,jenže dnes už asi za trojnásobnou cenu než tenkrát..l

Když jsme u těch Fiatů,nejraděj jsem měl stejně Fiat 128 SC 1300...ten jsem měl v moji historii aut nejdýl,plných sedm roku..

cuhan, 2012-11-18 16:07:52 napsal:

Sice jsem psal,že moje první auto byl Fiat 128A ale moje první zkušenosti byly právě z Žigulíkem 2103,to bylo v roce 1972 ..

2012-11-19 11:33:38

deda zigulika prodal teprv predloni :) ale mam pocit ze 2103 byla uz lada. pokud si dobre pamatuji (coz vubec nemusi mit nic spolecneho s realitou) tak byl zigulik a nasledne lada 1500-lada 2103-lada 2105 a koncilo to ladou 2107.

2012-11-19 13:33:25

Bylo to určitě Жигули,byl z roku 1972.

2012-11-19 13:42:40

Já jsem měl ještě do nedávna jako první své auto Nissan Primera P10 1,6 rv 1994. Bohužel na ní byla z předchozí doby zanedbána ochrana proti korozi a už to bylo v takovém stadiu, že už bych do oprav musel vrazit moc peněz (prorezlé nosníky vzadu, prahy ...), takže bohužel musela z domu i když motoricky byla v perfektním stavu A po primerce už jsem si koupil mojí současnou Mazdičku

cuhan, 2012-11-19 13:33:25 napsal:

Bylo to určitě Жигули,byl z roku 1972. ..

2012-11-19 13:43:30

s nejvetsi pravdepodobnosti ano. docela to casove sedi s tim ze otec rikal ze otec vymenil motorku a zigulika kdyz mu bylo asi 20

2012-11-19 18:58:25

Cuhan: mel jsem taky dva, ale ten druhy byl nepojizdny jen na ND.. coz u veterana bylo fajn mit kam sahnout....

mel jsem '72 takze 4 svetla vpredu i vzadu...modra metaliza, ALU kola Fiat z Una Fire ...motor 903ccm, 44kW levotocivy motor, ktery za tepla nesel nastartovat protoze usmazil za ziva starter....a predni naprava s tim pricnym listovym perem z Fiatu 126p byla neskutecna......

Predstih jsem rovnal na ucho v garazi podle toho jestli jsem mu dal 98Oct benzin.. no mazec.....prodal jsem ho v roce 95 za peknych 45tisic.

2012-11-20 01:11:17

takže slibovaný photazz.... bohužel tohle už je ke konci jeho kariéry, bez kol (ty sem předtím prodal, potřeboval sem tenkrát love) , trochu rez zapracovala, prostě tohle byl moment kdy sem se s ním loučil a bylo to fakt těžký loučení .... i když tenkrát už bylo xxx lepších aut kterýma sem už dávno současně jezdil ale stejně na něj nezapomenu

photazzz

http://dbx257.sweb.cz/LadaVAZ_21053_1U1_2261.1.jpg

http://dbx257.sweb.cz/LadaVAZ_21053_1U1_2261.2.jpg

http://dbx257.sweb.cz/LadaVAZ_21053_1U1_2261.3.jpg

btw primery nějaký na kšeft se tu u nás na dvoře kdysi otočily taky, nezapomenu na P 11 ku v GTčku, šla tehdá do áček za pár švestek ale byla to raketa .... teoreticky i tu bych moh mít někde vyfocenou....

2012-11-20 10:10:44

Joe.st,no já měl taky obě dvě poslední ročník 72" v 96" jsem ho prodal do Prahy za pouhých 30tis.

A že se motor 850ky točí doleva,tak na to jsem taky vyhrál celkem dost piv a zjistil jsem proč se točí doleva,tato převodovka se měla dávat do Simky ale jelikož nedošlo k dohodě tak italové tuto převodovku použili do 850ky,jenže motor vzadu a převodovka před ní která vlastně měla být v Simce opačně,proto se měnilo časování na tomto motoru aby dostala opačný chod..

2012-11-20 14:28:52

presne tak on to mel byt agregat dopredu i s prevodovkou, nevim zda do Simcy (ta mam dojem, ze vic delala s Renaultem) ja slysel ze primo 850 mel uz mit motor vpredu, ale nejak to neklaplo....

ten starter byl proto zezadu podvyfukem a tak zlobil.....kolikrat ja ho nechaval prefutrovat.....

ja mel druhyho 68 to byl ten starsi jen 2xsvetlo....ale ten byl jak reseto zrezlej....ale motor ok, almara, okna....ten se mi zaplatil asi 4x

kazdopadne to bylo bozi auticko....a v te dobe jsem si Favority daval mezi dva chleby....

2012-11-20 14:52:20

Tak,tak ..dnešní moderní auta stojí za prd

MAX6  
J.
2012-11-20 14:54:34

To je slabí slovo. Stojej za hovno.

2012-11-20 14:58:23

FIAT 850 designed by Ferrari

vice na wikipedii

2012-11-20 18:06:46

no neni to nadhera:

http://en.wikipedia.org/w..._Sport_Coupe_100_1970.jpg

ted jsem zamacknul slzu....

2012-11-20 18:09:29

no uplne za hovno nestoji.....mayda jako jedna z mala dela auta ktera bavi..... kazdy dotek nebo pohled na MX5 me bavi a oslovuje....o jizde ani nemluvim.... mluvim o emocich jaky mame kdyz ty nase M ridime.....

2012-11-20 18:18:23

k těm Fiatům, moje první auto byl Fiat 125P 1500 perfektní kára, jen jednou byl problém s motorem, ale největší problém byl, když mi ho nevlastní otec s třema promilema rozsekal

Radek

MAX6  
J.
2012-11-20 19:14:23

Z mýho pohledu úplně za hovno stojej všecky nový auta bez ohledu na značku a to díky těm suprovejm emisním normám. Kde jsou doby neohrabanýho zátahu díky kaburátoru. Poslední karburátor kterej jsem měl pod nohama byla přítelky motorka. To byla senzace. Všude samej katalizátor,všude samá elektronika aby příroda byla spokojená a pak okolo vás projede Avie a celá ekologie je v hajzlu.

2012-11-20 19:23:36

MAX6: Amen

2012-11-20 19:56:07

je to tak......ale na druhou stranu, ta ekologie... kdyz dneska potkate S120 nebo nejaky karbec.....to je hnedle smradu, uplne jsem si odvykli jak ta auta smrdela.... coz je proste pravda... takze predstava, ze takhle by dneska smrdelo vsechno co jezdi... to by bylo hodne zly.....

2012-11-20 20:33:22

takle kdyby to vypadalo vsude to by byl hnus, ale beztak není nad velký atmosféricky benzíňáky


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 127