Fórum - Téma


Hooodne koure


Fórum Xedos 6 (CA) Hooodne koure

Informace o modelu: Mazda Xedos 6 (CA)


1  2  3

2011-01-21 16:41:12

Startér není shodný, řžekl mi to dodavatel dílů...už je zrepasovanej, stálo to 2tisíce, protože byl nasráč, muselo to bejt rychle, protože jsem měl auto na zvedáku a ten den jsem to musel spravit ještě, tlačil mě čas, tak mi to udělal jeden týpek...ten startér byl total v hajzlu, uhlíky, držák uhlíku, pastorek, stator, vinutí, vydlička, pouzdra, to vše bylo v háji, chtěl jsem je vidět, protože toho bylo dost a bylo to fakt v háji..

Teď když jsem mohl pohodlně startovat, tak jsem změřil znova tlaky a nestačil jsem se divit..za studena na všech 11 a za tepla na všech 13...po ránu to hulí jak svině, takže něco se spalováním paliva bude špatně, svíčka byla uchcaná a píst mokrej, takže tak...ten olej se nespaluje, ale někde mi bleje, někde u klimakompresoru, takže to budu řešit teď plus ještě zkontroluju vstřiky a čerpadlo (nevíš hodnoty náhodou??), mě to zmátlo, myslel jsem, že je to olej, ale nejspíš ne, v létě to hulí modře, tak to na to ukazovalo..já už nevim...

Někde jsem četl, že ten olej může brát klimakompresor nebo co, protože se tim olejem chladí a já mám klimakompresor v hajzlu, takže nevim co si o tom myslet...

Každopádně těsnění pod hlavou a kroužky se výměna nekoná, tlaky jsou vynikající, takže nemám důvod, teď už jedině hledat chybu v tom spalování, vstřik, čerpadlo..

Tak držte palce a jestli k tomu máte nějaké info a nápad, zkušenost, tak sem s tím

2011-01-26 03:14:57

Pojďte nad tím trochu zadumat lidi prosím, nevim už co by tomohlo bejt,oprava typu výměna všeho dokud to nepřestane se mi dělat moc nechce, tak jak je možné že to hulí furt?

Tady jde vidět jak to hulí po nastartování po ránu a na dalšim hned jak e to v pohodě.To video je už staré, můžu udělat nové pokud to někoho zajímá. Nedávno stálo auto skoro měsíc kvůli startéru a to bylo tak 3krát víc kouře.

http://www.ulozto.cz/7568859/mov00006-3gp

http://www.ulozto.cz/7568860/mov00008-3gp

Potom když třeba jezdim celej den a na 4hodiny pak někde nechám auto a znova ho nastartuju, tak ani nečoudne, rozčoudí se potom až za tepla, ale to jejen trocha, takže to neřešim, no hulí si jak chce prostě, ale prostě každé ráno když přijedu večer dom, tak to hulíjak je to na tom videu, někdy i o dost hůř.

2011-01-26 14:21:22

podle mě to olej není, a pokud se ti nestrácí voda tak to neřeš, po ranu huli skoro asi každe auto...

2011-01-26 23:11:11

To je jasné, ale fakt to kouří strašně moc..olej se ztrácí, ale ten někde bleje, voda je cajk , tak tipuju palivo..ale nenapadá mě nějaká teorie

2011-01-27 07:40:06

Dej na Zajdu je to odborník někde kdysi psal že se z Mazdy v plynu stane po čase dýmovnička a po ujetejch 30 k mu musim dát za pravdu

2011-01-27 10:53:34

Na Zajdu dávat nemůžu, gufera jsem totiž měnil, takže problém bude jinde. Mazdu nemám v plynu. diagnostika mlčí, takže něco mechanického to asi bude, třeba vstřik, nevim

Jen víc hlav=víc úvah a těch úvah moc není

2011-01-27 14:48:53

a jakou máš spotřebu paliva?

2011-01-27 21:31:34

Sám jsem se teď divil, ale vyšla mi 7litrů, což je super, takže mi to taky moc nejde do hlavy, proto píšu sem jestli někoho ještě něco napadne, protože já už si vysvětlení najít neumim. Pak mě napadá vážně jen, že je prasklé těsnění mezi válcem a mazacím kanálkem a po té době přes noc, tam ten olej steče, jinak nevim, tlaky mám super, takže přes ty kroužky to nebude..

Napadá Tě něco konkrétního?

2011-01-28 19:44:43

kašli na to, prostě to občas trochu kouří, jak ti to žere 7l benalu, a něco malo oleje, voda se neztrácí, tak to je prostě relativně OK nech to být...

2011-01-29 00:52:26

To nemůžu, ten kouř je fak ranec, podle mě to máhodě bohatou směs při studeném startu, tak ti zkusim ještě nějako prihlídnout a nebo to těsnění pod hlavou, v pondělí se do toho dám, snad to bude lepší

Díky za rady

2011-01-31 09:42:55

xedosdevil změř si tlaky kdyby si měl fouklé těsnění tak to poznáš na tlakách spíš to ale vidím na stírací kroužky

2011-01-31 13:10:07

Ahoj, dík za odpověď, tlaky mám dobré, měřeno cca 2týdny zpět a za studena jsou na všech 11 a za tepla na všech 13...těsnění může být v háji mezi válcem a mazacím kanálkem, tam by se potom únik tlaku neprojevil. Stírací kroužky mě napadly, ale vzhledem k těm tlakům, že jsou v pohodě a že to kouří jen po ránu (viz video nahoře), tak si myslím, že to kroužky nebudou. Je hodně malá pravděbodobnost, že to bude žrát olej přes kroužky a přitom se zachovaj tlaky ve válcích.

Vzhledem k tomu, že jsou tlaky v pořádku, tak jsem se na výměnu kroužků a těsnění vykašlal, protože tlaky jsou vážně dobré.

Pak známej doporučil ať kouknu dávkování paliva, třeba že lambda dává blbé hodnoty, ale ta je nová (univerzální), pak třeba vstřiky nebo palivové čerpadlo, ale nějak mi nejde do hlavy co bych na tom měl hledat. Na vstřiky se chci podívat, protože je Xedo strašně citlivé na plyn (trhání, cukání) a normální to není, je tam chybička nějaká prostě. svíčky měněné byly. Cukání začne po zahřátí motoru, takže mě napadlo, že jeden vstřik může dávat moc a nebo naopak málo.

Jinak mám zaslepenej EGR ventil, mezikusem, ale tam myslim, že by problém neměl být, protože zaslepením jsem vlastně motoru pomohl, pokud má někdo jiný názor, tak sem snim, tenhle týden mám k dispozici dílnu, tak to zkusim ho odslepit a třeba se něco změní.

Vážně nevim a nechci zbytečně něco měnit. Nevim ani co to spaluje, vodu jsem nezaregistroval že ubývá, spotřeba 7-8litrů teď v zimě a olej ubejvá a je u klimakompresoru poblitej. Snad nebude problém s hlavou nějaký.

Nevim a ocenil bych radu, názor, cokoli

2011-01-31 16:43:03

když se ti provalí těsnění kamkoli teda třeba i do mazacího kanálku tak o tlak v jednom válci přijdeš tohle už jsem řešil stejně jako zapečené stírací kroužky vzhledem k jejich konstrukci po zanesení karbonem přestanou stírat olej a to přesto že tesnící kroužky těsní jak mají za nedlouho budu ze stejného důvodu překroužkovávat 626GF jináč přes klimakompresor ti určitě motorový olej unikat nebude, klimakompresor má svůj olej přímo v chladícím médiu

2011-02-10 19:10:57

Jj, tak jak pise Renda, jen bych doplnil tu nejtezsi variantu, resil to kamos na P2 s motorem FS, vymenil gufirka, krouzky a furt dym jak svine, nakonec zjistil, ze je to uz bohuzel na vybrus a nic nepomuze...

2011-02-10 19:37:47

Díky za odpovědi, ono to kouří takhle ne úplně vždycky, takže to mě vede k doměnce, že záleží jak jsou otevřené ventily, takže nějaké gufero asi bude v háji a ten olej tam steče, protože později to nehulí...je to závislé na době stání, ten olej se někudma dostává do spalovacího prostoru.

Kouknu na gufera někdy zase a když to nepomůže, tak asi kroužky no teda, i když na ty kroužky nevěřim, protože ten olej se tam dostává postupně podle toho jak dlouho stojim a to kroužky neovlivní...a hlavně se někdy stane, že to vůůůůbec nezahulí po té době stání a to mě pak napadaj, že ventil je zavřenej na tom válci kde to bleje.

zkrátka, nevim, musí se to rozebrat, jasnou teorii na to nemám.

2011-02-13 21:03:15

Cauky, reaguji na to Tvoje koureni po ranu. Mam stejny auto, akorat ma 83kw a mam stejny problem. Myslim ze to bude Lambda sonda, protoze ona ridi bohatost smesi a podle toho vypadaji i vyfukovy plyny. Az ji vymenim tak

napisu jak to dopadlo.

Jop, jestli mas sondu novou, tak se zastav na diagnostiku vymazat chyby v pocitaci. Mozna taky ta universalni sonda nesedla, nebo i nova nemusi fungovat. Proste bych vsadil na sondu.

2011-02-13 21:24:24

Emise mám dobré, ale mohl bych to zkusit ještě jednou. Děkuju za odpověď, každopádně dej prosím vědět viděl jsi video? Je to modrý kouř a někdy se děje, že to nekouří, tak mě napadá, jestli nejsou vadné gufera jen na některém válci a podle toho jestli jsou otevřené nebo zavřené, tak to kouří, nikdo mi to ale nevyvrátil, nevim jestli se můžou gufera posrat jen tak v jednom válci.

Už mě to ani nebaví řešit, asi to prodám a bude klid.

2011-02-13 22:16:42

xedosdevil-->kolik za to chceš?

2011-02-13 22:48:16

Za to, že se směješ Ti to neřeknu Pokud by ses chtěl vážně bavit o tom, tak SZ

2011-02-14 06:28:36

ale no tak, nemyslel jsem to zle...


Odpovědět

1  2  3