Fórum - Téma


Hooodne koure


Fórum Xedos 6 (CA) Hooodne koure

Informace o modelu: Mazda Xedos 6 (CA)


1  2  3

2009-12-04 15:33:58

Zdravim mazdaci,mam otazku,proc po ranu po nastartovani jde z vyfuku koure jak z dymovnice? a jak to popripadne zmirnit?

  • komprese je dobra,na vsech kolem 11 tusim,napadlo me vzduchovej filtr,protoze ten mam uz docela spinavej,ale myslim ze ten by hral velkou roli u dieslu spis,tak ted nevim...vim ze je normalni,ze to rano nez se motor ohreje coudi,ale to je vazne opravdu moc moc moc,kour je huste bilej(diky bohu ze ne cernej ) a olej ani voda se mi neztraci,ten olej mozna trosicku no,ted budu dolejvat ----------------------- rovnou mam dalsi otazku,spinavej filtr kdyz je hodne spinavej u benzinaka tak vytvari velkej podtlak kterej zpusobi,ze auto ma bohatsi smes(vic benzinu) a tim padem vetsi spotreba je to tak? zacli jsme na tom dumat,kdyz jsem dal na zkousku znova novej sportovni filtr(kuzel) a auto melo tendenci chcipnout,ale nechciplo,vzdy na volnobeh nebo pri razeni klesly otacku pomalu na cca 500,ale auto nechciplo...to me vede k domnece,ze auto je zvykle na bohatou smes a ja ji vlastne dodavam diky novemu filtru smes chudou...takze to me zase vede k tomu,ze by byla potreba vycistit skrtici klapka,protoze nevim jak dlouho uz tam ten spinavej filtr byl...pokud se pletu,opravte me

DEKUJU ZA RADY,NAZORY,ZKUSENOSTI

2009-12-04 15:40:09

Jinak mam mazdu xedos6 1,6i 79kw rok 96 (najeto tachometricky 120tkm ale kdo vi)

  • omlouvam se ze je 1. prispevek takovy nahnacany u sebe,ale nesel mi udelat odstavec,nevim proc

2009-12-06 22:35:12

Ach jo ach jo ach jo....

2009-12-07 00:44:49

Jardo: A je to kouř?!Není to pára?!To by bylo asi těsnění!

2009-12-07 18:14:36

To by se ztrácela voda , spíš to vidím na olej.

2009-12-07 21:48:09

Olej ani voda se naztraci,mozna to neni tak horke,ale je to koure dost,jen se ptam

2009-12-07 23:01:48

Taky mi to dělala Mazda.Po ránu dýmovnice a pak celej den v pohodě.Některý dny nic.Byly to gufera na ventilech.Když zůstala vačka v poloze,že byl ventil s vadným guferem otevřený tak po jeho dříku stekl olej z pod hydroštelu do válce a po nastartování se vypálil.Pak už bylo vše OK protože to tam tak rychle neteče.Vyměnit gufera a je klid.

2009-12-08 13:50:58

Gufera me napadly,ale nepostrehlů jsem ztratu oleje,mozna plasim a nic to neni a nebo jsem si toho oleje jeste nevsim,takze ukaze cas a jestli se ztraci olej,tak je to potom jasne,ale ja zatim nepostreh...

  • nemel by ale kour barvu do modra?? je to huste bilej a voda se neztraci

2011-01-15 16:44:09

Gufera dávno vyměněny a pořád to po delším stání zakouří. Zbývá těsnění pod hlavou nebo kroužky.Na to se chystám v blízké době.

Slyšel jsem někde že klimoška je chlazena olejem, je na tom něco pravdy?

2011-01-16 18:12:44

když ti voda neubývá, oleje taky nějak rapidně moc...a pokud je kouř bílý a po čase přestane, tak to neřeš...

2011-01-16 21:58:03

Řešit to musim, hulí to jak svině, ale jen třeba ráno vždycky. Tak se nabízelo, že to jsou gufera, ty jsem vyměnil a těma to není, vodu to nežere, olej ano. Budu dělat výměnu kroužků a těsnění, jen doufám, že hlava je cajk.

Po čase přestane samozřejmě a pak už nic, ale kouří to vážně moc. V létě je jasně modrej a teď v zimě je všelijakej, hustě bílej, šedivej, takže to papá olej a tlaky nejsou.

Výměna kroužků mě nemine. Chtěl jsem to dojezdit a hodit na to bobek, ale nechám si ho a jdu do toho.

2011-01-17 12:16:22

ahoj Jarda ... no tlaky meraj za studena a pak za tepla. Ja pojdem menit tesnenie pod hlavou lebo mi prdlo na spiatocke olejoveho vedenia a olej mi tece po bloku. Mne za studena drzi volnobeh po nastartovani okolo 1800ot./min. po zohriati cca 800rpm. Ked ho nastartujem tak mi dymi ma velke otacky. po zohriati je to lepšie moc to nedymi. Ked je studeny ide automaticky sitic a dava bohatsiu zmes.

2011-01-17 15:38:40

Ahoj Tlaky na všech kolem 5 , ale teď nevím jestli to bylo za studena nebo za tepla, až seženu startér (nemáš náhodou? ) tak to znova změřim jak za studena, tak za tepla, ale výměna kroužků mě asi nemine, olej to žere, takže zbývaj jen ty kroužky a nebo těsnění (gufera měněny), takže to vyměnim a budu mít na motoru vše vyměněné, jen doufám, že hlava je v pohodě, to by byl průser jinak..

Co Ty jinak? Pohoda? Xedos drandí? Furt spokojenost? Ozvi se někdy, dáme řeč zase

  • rozhodl jsem se ho dát celého do kupya nechat si ho, pěkně mě sral v poslední době, ale rozhodl jsem se zainvestovat a chvilku si ho ještě nechat a nebo ho prodám potom, uvidíme jak to půjde..

Díky za odpověď i

2011-01-17 17:18:35

někde bych možná našel startér z X6 V6, jsou stejné, akorát o něco silnější což by nevadilo...

2011-01-17 17:50:14

Jsou stejné???? Podle kelly mi to nesedí, jinak bych startér z V6 mohl taky mít, jen jsem myslel, že jsou jiné. Jsou opravdu stejné nebo to je jen doměnka???

Bez startéru nemůžu začít nic

2011-01-17 18:15:42

myslím že jsou stejné, akorát na šestiválec ma větší výkon...však jak ho máš kde sehnat tak si vymontuj ten stary a přiměr ho k tomu který by jsi kupoval...mám za to že stejné jsou

2011-01-17 18:24:08

Mám ho jak sehnat, ale zbytečně za něj peníze dávat nechci, nemám jak porovnat, nejdříve bych ho musel koupit a nechat si ho poslat poštou.. Dám ho na repas, ale pokud bych měl jistotu, že je stejný z V6, tak bych si ho určitě levně sehnal, jen nevím jak to zjistit, abych si byl jistý.

2011-01-17 20:26:23

no...tak se podívej k nějakému panu kamarádovi který má X6 6tihrnek a porovnej ho, podle mě je stejný...

2011-01-17 21:43:10

No, to asi nepůjde jen tak, nemám koho a i kdyby se někdo našel, tak nevim jak by jsme to zvedli..to je jedno, půjde na repas a bude klid.. Díky

2011-01-21 10:13:25

kolik stoji repas? nemáš lepší si ho zrepasovat sám? a kolik stojí ten starter z toho 6sti hrnku?


Odpovědět

1  2  3