Fórum - Téma


hlavice řadící páky


Fórum 6 GG / GY hlavice řadící páky

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY


1  2

2009-03-07 17:40:23

Ahoj,

potřeboval bych poradit s výměnou parkovací žárovky na straně řidiče, mám 2.0 diesel, 2003, a přijde mi, že se k ní nejde vůbec dostat, půl hodiny jsem si rval ruku zbytečně. Jak jí měníte vy?

A druhej dotaz, z hlavice řadící páky se mi oloupává ten chrom, vypadá to hnusně a navíc to píchá do ruky, to samý i u tlačítka ruční brzdy, nevíte někdo, jak to opravit/nastříkat/něco s tim udělat?

Díky předem za odpovědi

2009-03-08 19:49:40

Ahoj,

ty chromový problémy jdou opravit těžko - chce to spíš nový díly

Mara

2009-03-09 14:13:15

já mám sice 6ku r.v.2008,ale to bude problém asi stejný.Musel jsem použít stranový klíč ,který šel nasunut na objímku parkovačky a ten následně zkrátit na odpovídající délku,tak abych ho mohl držet prsty a mít ještě dost prostoru na otočení objímky klíčem.Ještě je dobré si klíč přivázat provázkem,protože když ti spadne někam tam dolů ,tak jsem ho odtamtud tahal silným magnetem

2009-03-11 10:01:06

ten chrom na páce mám taky sedřený,s tím už nic nenaděláš

2009-03-11 11:47:35

uděláš - vyměníš ji

www.ebay.de

Mara

2009-03-11 23:59:19

ale jo to jo,ale neopravíš to.Mám furt vyhlídlou novou krásnou podsvícenou

2009-03-12 18:55:49

Kuqi: Kde jí máš vyhlídlou a za kolik? Taky by se mi taková líbila...

2009-03-12 21:16:28

někde sem tady měl odkaz.Z aukra za 1000

2009-03-13 17:37:04

Taky uvažuju o výměně

http://www.aukro.cz/item5...icky_323_626_6_xedos.html

2009-03-14 00:44:26

ytos: to je přesně ona,vypadá fakt pěkně.

2009-03-15 00:15:53

nooo to je ona,včera sem ji hledal na aukru a nebyla tam.moc pěkná

2009-07-16 10:57:58

ahoj, s tou výměnou ti neporadím, protože mám mazdu teprve měsíc, ale ten chrom na řadičce jsem měl oloupanej taky a neskutečně to kazilo celkovej dojem z interiéru, tak jsem se trochu rozšoupl a koupil v mazdě funglovku (kombinace černý a červený kůže + ten chrom), je nááádherná, jen ta cena mi přijde hustá - ze 2800 Kč jsem to usmlouval na 2100,-

doris  
Doris
2009-07-16 11:12:23

Hmmm, no koukám, že je to asi stejná kvalita, jako třeba u Škodovek, kde ten chrom moc nevydrží. Já to zatím řeším preventivně pravidlenou očistou a impregnací toho chromu i kožených dotykových částí, protože tyto materiály jsou krom otěru narušovány i kyselinami z potu a dalšími agresivními látkami, které jsou na dlaních. Zatím jsem u žádného auta neměla problém, že by se ten chrom sloupal nebo narušil materiál na dotykových částech v interiéru, takže možná to pomůže prodloužit životnost.

2009-07-16 13:58:59

ja to mel taky oloupany. sundal sem ji, odrizl sem asi 5cm a dal tam jinou. http://tuning.autodoplnky...ype-biohazard-alu-s245443

2010-04-15 00:43:26

Ahoj lidi, trhá mi to srdce, ale musím přiznat, že kvalita origo hlavice řadičky je katastrofální. Jsem si myslel, jak neudělám dobře, když původní (cca 7 let používanou) hlavici vyměním za novou a ejhle

Ten chromovaný vrchní díl s vyrytou dráhou řazení vypadá po devíti měsících skoro stejně, jako ta hlavice původní Podotýkám, že nenosím prstýnky, takže to, co vypadá jako poškrábané, je způsobeno dotykem obyčejné lidské ruky! Hned jak v pátek auto přivezu (mechanik mi mění olej a hraje si s koncovkou výfuku), nafotím to. Z hlavice jsem byl unešen cca 2 měsíce a to mi u dílu za 2000 Kč připadá zoufale málo. Mechanik mi nevěřil, že je to originální příslušenství Mazda

Zkusím to v brzké době vyreklamovat, ale nevím, co místo toho, netušíte někdo? Nemáte nějaký dobrý tip na něco, co by vydrželo aspoň dva tři roky a nevypadalo to jako kýč nebo tuzing? Zkoušel jsem hledat na netu, je jich milion druhů, ale žádná mi do oka nepadla..

2010-04-15 08:14:11

na EBAY.de seženeš origo za dobrý love- ale chce to trpělivost - nejsou tam furt

Mara

2010-04-15 08:42:30

Když jsi ochoten dát kolem 2 tis. za hlavici, tak mrkni na Isotty, je tocelkem kvalita.

http://www.nuclear-racing...VNI-RADICI-PAKY---ISOTTA/

2010-04-15 08:43:01

Mě se zase udělali bublinky na všech vnějších klikách po necelém roce užívání, což mě pekelně nas...o (s prominutím). Z chyb se člověk učí a proto už mi chrom do auta nesmí To ho radši oželim.

Řadičku mam zatím ok. Opravit to takhle po domácku dost dobře nejde. Jen mě napadá, ten dílek sundat a nechat pochromovat? To by nešlo? Asi by to stálo ranec.

Taky je problém s pochromováním na plastových dílech, na plastu to prostě nedrží jak má. Samozřejmě záleží na typu plastu, některé se vlivem teploty roztahují a spínají více, nebo mají snahu se kroutit. Takže např. teplotní rozdíly v zimě, kdy je pod nulou a pak se zatopí, či letní pařáky, kdy je v autě i 70 stupňů, tomu dávají zabrat. K tomu nějaké to mechanické opotřebení atd. jako v případě řadičky. Z čeho je vůbec ten kousek na řadičce? Plast nebo kov? Auto zde nemám, nemůžu se podívat a nikdy jsem řadičku nezkoumal.

2010-04-15 08:58:35

zvláštní, ale nepřekvapuje mne...že kvalita "věcí" je kolikrát dána na jaký trh směřuje...ať je to u aut, nafty nebo madla žehličky. Toto je prokázáno a výrobci se tím netají (to jsou ty "specifika" trhu)

Pokud mne něco netrápí na mé M6(2.0DI,2005,150tis.,Francie), tak to je řadička...kůže patina, chrom bez vady. Píšu to, ne že bych se chtěl "chlubit",ale konstatuji fakt...že auto složeno s dílů a díly mají různou kvalitu a původ

Pepa: kliky mám taky bez vady. Ale doplním osobní zkušenost: rok stará Alhambra (stejná linka,co dělala Sharan) a nechápal jsem jak můžou do auta za 3/4milionu dat kličky, které se za rok() sloupají až na plast! Právě tady nevěřím, že stejné kličky dají i do Sharana. O tom vážně pochybuji...

2010-04-15 09:36:41

Kvalita se ojebává kde se dá, kápo si vždycky veme to lepší

Jak říkáš, hodně záleží na tom, kde se díly dělají. Veškeré díly totiž nejsou dílem automobilek, ale externích firem (automobilka zkrátka nevyvíjí nic sama), které se specializují na konkrétní výrobek (výroba přístrojovek, výroba dřevěných lišt, výroba chrom/kovových doplňků atd). Každá z firem má nějakou výrobní technologii, každá vyrobí jen něco. Lety se technologie mění, zdokonaluje, ale také zhoršuje (vlivem šetření). Proto se může stát, že vozy z prvních sérií jsou hrozné, po roce jsou dobré, za další dva roky kvalita opět klesne, pak se zjistí chyba kvalita je opět ok... Takhle pořád dokola Je to mnohdy o štěstí, na kterou fázi vývoje zrovna člověk natrefí...


Odpovědět

1  2