Fórum - Téma


Help....M6 nestartuje.....poraďte prosím...


Fórum 6 GH Help....M6 nestartuje.....poraďte prosím...

Informace o modelu: Mazda 6 GH


1  2

mzr
2016-03-18 17:24:23

Ahoj kluci...Přihodil se mi problém...přišel jsem k autu, že odjedu z práce a při startování v tom zalupalo /cvak, cvak dvakrát/ a nenastartovalo. Zkoušel jsem to i přes kabely a nic se nedělo.Jenom cvakání. Tak jsem myslel, že je po původní baterce /7 let/, teď jsem jí vyměnil a opět jen cvakání, takže baterkou to není.... Co dál..??? Auto mám asi 30 km od většího města a roztahovat se mi to nechce. Nemáte někdo podobné zkušenosti..?? Mazda 6 2.0 diesel 103 kw, 8/2008.

2016-03-18 17:32:37

mzr: Tipoval bych to na startér

2016-03-18 17:37:21

Zdar,cvak cvak,vypadá to,že tě opustil startér ((

I když známýmu na mazdě taky takhle ohluchnul startér,tak jsme to při zařazeným kvaltu trochu pohejbali a pak naskočil a od tý doby už to zase asi rok neudělala ))

mzr
2016-03-18 18:26:45

Diky, kluci....zitra se na to mrknu...jeste jsem ho zkousel poklepat a lehce pres jednicku s tim pokyvat, ale nic. Asi se odporoucel, takze zitra jde ven.

2016-03-18 20:09:44

Tak to vypadá,že bude potřebovat minimálně péči nebo výměnu.Já tam dal trojku a hejbal jsem autem,abych ho dostal jako z mrtvý polohy,tak ještě jednou tohle zkus,jinak asi opravdu demont,jestli tedy ještě nejde o nějákou spálenou pojistku...

2016-03-19 09:59:15

Kdyby to bylo starterem, pres start.kabely by to snad slo natocit, ne?

2016-03-19 10:03:13

Právě,že když bude špatný startér,tak to nenastartuješ ani přes kabely ...

mzr
2016-03-19 12:15:32

No, presne. Kdyz je starter hin, tak ani pres kabely nechytne. Starter je venku, docela fuska. Kdyz jsem nechtel vypoustet vodu. Takze zvazuji zda koupit +-1500 kc jety z automedik a nebo dat elektrikarum...at na to mrkne...

2016-03-19 15:13:09

Tak to je fofr,zkus ho dát proměřit,když je z roku 2008 tak by ještě nemusel být úplně kaput,někdy to chce jen vyčisti promazat a trochu ho motivovat k dalším výkonům )))

2016-03-19 17:31:30

Ahojky, na vadný startér mi to přijde dost brzy, podíval bych se na kostru u startéru, podobný problém jsem měl u 626 GE, zbytečně pořídil jiný startér a pak zjistil uvolněný káblík ve svorce, na první pohled to nebylo poznat, takže startér zůstal původní a jezdí dodnes....pak se mi stejný problém stal u 6 GY a to samé, stačilo konektor přimáčknout kleštěma, aby šel nasunout ztuha a je po problému, taky to jen cvakalo a nic... U GH zatím žádný problém... všechny diesel

2016-03-19 17:36:50

Taky mě to přijde právě brzo na nějáký problém.Tahle zkušenost s konektory a kostrou by na japonce celkem seděla )) s něčím se zahýbe a zas je na 5let pokoj a nic se nemusí měnit ))

mzr
2016-03-19 19:55:50

No, zkusím ho dát proměřit v pondělí ráno....jinak mám možnost koupit, jetý za 900 Kč, má 140 tis km údajně..uvidíme co mi řeknou..kablík na matku držel dost a ten co je tam nasunut na svorku také...takže tím to nebude...ještě mě napadá, že bych po něm zkusil párkrát bouchnout kladivem a dám ho zpět a třeba to pomůže....sám nemám odvahu ho rozdělat a mrknout do něho...třeba jsou v čudu uhlíky, což se mi jeví jako dost pravděpodobné, auto v minulosti dost startovalo...dík hoši za radu...

2016-03-19 20:03:33

Ok,tak potom písni jak si dopadl,at jsme do budoucna připraveni ))

zatím díky a ať to není drahý...

mzr
2016-03-19 21:49:14

Nakonec jsem starter rozdelal a zda se, ze je dobry. Uhliky v cajku, tak jsem ho vycistil a promazal. Rano ho zkusim dat na auto a uvidi se... Ale, podle me je po mechanicke strance dobry.. Tak mam zase zamotanou hlavu trochu vic... Dik, dam vedet..

2016-03-19 22:09:20

mzr: První ho zkus naprázdno,mimo zástavbu ve voze..Vem silnější izolovaný drát,jeden konec napoj na + pol na baterce,druhý konec napoj přívod cívky starteru(tam,kde je origo silný přívod).Pak ještě spoj druhým dratem ten přívod do cívky s malým konektorem na cívce.(tam,kde je origo tenký drát).Pak celý startér jen tak přilož na minus pol baterie.Lépe je to dělat ve dvou.Pořádně ho drž,pokud bude startér v pořádku,tak se rozeběhne.Nelekni se, při přiložení-jiskří

mzr
2016-03-20 08:17:36

Takze, provedena zkouska starteru mimo vuz jak psal Mira a jiskri a toci ozubeny koleckem...

Namontovan na vuz a nic, cvak-cvak jako predtim.... Takze nevim... Tata mi zase rika, ze pastorek musi vyjet dopredu a az potom starter sepne. Ze je to civkou... Co myslite...???

mzr
2016-03-20 09:59:56

Tak jsem starter opet vymontoval, propojil na baterce a civka je tez funkci...pastorek vyjede a zatoci... Takze ted opravdu nevim...asi je problem jinde....

2016-03-20 10:06:57

mzr: Zkus zkontrolovat ukostření motoru s karoserií a baterií.Běž po kabelu od -polu baterie,povol,utáhni šrouby na trase a hlavně očko na konci.Táta má pravdu s tím sepnutím.Ale pokud ti ten startér vysunuje pastorek a točí mimo vůz,tak problém bude v napájení.Potom zkus,zda je v tom tenkém drátě napětí(klíček v poloze startování).Kdyby nebylo(malá pravděpodobnost),tak je problém ve spínačce nebo na trase drátu.Nakonec ještě zbývá zkontrolovat silný +kabel.Ještě mě napadlo,zkontroluj 40 A pojistku v motorovém prostoru s názvem IG KEY 2,je to velká pojistka č 4.A zkoušel jsi protočit motor?Neni zadřený na klice?Nebyl by jsi první ani poslední

mzr
2016-03-20 12:18:01

Problem vyresen... Mas Miro pravdu, ocko na konci na tlumici u baterky, jak je ukostreni... Ocisteno, zatazeno... A na drc... Dekuji kluci vsem, tak misto 5 minut prace, jsem mel 5 hodin prace... Prislo mi, ze by ten starter byl brzy hin, mam 170 tis.

2016-03-20 12:26:29

Takže nakonec kontakt byl ten prevít )) tak sis dal trénink vyndání startéru zbytečně (( no zas to aspon nic nestálo.Tak dobrý start i neděli


Odpovědět

1  2