Fórum - Téma


GH a jízdní vlastnosi oproti GG


Fórum 6 GH GH a jízdní vlastnosi oproti GG

Informace o modelu: Mazda 6 GH



2013-07-11 19:22:13

Zdravím. Nedá mi to a tohle téma musím založit.

Nezdá se vám, že je na 6ce GHčku, je celkem dosti citlivá stabilizace? Teď v létě, když projíždím zatáčky rychleji, tak skoro vždy se kontrolka "autíčka ve smyku" rozsvítí. Samozřejmě trochu více rychleji. Přitom když jedu stejným tempem na 1.generaci, tak nic.

Není to problém ani mi to nevadí. Jen se ze zajímavosti ptám jestli se vám to taky stává nebo jestli mám mazdičku nějak moc přecitlivělou

Já konkrétně mám 2.0D wagona

MAX6  
J.
2013-07-11 19:30:56

natural: Hele neni to sice případ GH,ale přesně tohle mě dělala moje 323. Hlavně v létě a z 80% to bylo při zatočení do prava. Kontrolka jenom problikla,ale nic víc se nestalo. Nakonec jsem zjistil,že jsem měl,asi po zimě, lehce zapráený prstýnky ABS takovym kovovym popraškem. Očistil jsem to a od tý doby se to nestalo...

Jinač co jsem měl možnost projet GH a porovnat to s našim MPS,tak jsem tohle nezpozoroval a přišlo mi to stejný.I když je pravda,že na tohle jsem se vůbec nezaměřoval.

2013-07-11 19:39:38

MAX6: Přesně k tomu jsem se v podstatě chtěl dostat. Třeba to bude případ i mojí GH dík za nápad. Taky spíše jen zpozoruju takové probliknutí..

Jinak taky jezdí parádně a žádný zásah do řízení není cítit. A to že někdy to je do zatáček opravdu kosa:) Od čeho jiného ty mazdičky máme taky

2013-08-14 12:23:09

Přesednutí z GG na GH .. Kdo z Vás má za sebou generační výměnu? Zajímaly by mě Vaše postřehy z dlouhodobějšího užívání.

Pokud pominu design, tak GH je určitě pevnější, ale nějak se pořád nemůžu sžít s podvozkem. Na 18" na slušné silnici dobrý, na rozbité okresce rovně taky překvapivě dobrý, ale jak přijdou zatáčky přijde mi to auto nějaký měkčí, větší náklon. Takový zvláštní, rychlostně jedu stejně, ale GG jsem poslal do zatáčky a seděl tam jak v motokáře, GH má blíže k limuzíně.

Jinak ostatní detaily (je to přeci jen evoluce):

* co potěší je roletka v kufru, otvíraná s 5tými dveřmi u kombi, niží spotřeba, menší hluk od kol i zvenčí

* naopak chybí je kastlík na palubce, horní kastlík v loketce na drobný, údaje s PPC stále sdílý display s hodinami, REZ NA PODVOZKU se nějak začíná objevovat

A ještě jsem si vpomněl na šaltrpáku, kdyby někdo chtěl vyměnit za kuličku z GG radostně to udělám. Ta mně krásně padla do ruky.

2013-08-15 20:21:14

fredyk:

přešel jsem z M6 2004 2,0 D na GH 2,0 D GTA - oboje kombi

  • motor GH je podstatně pružnější a podstatně tišší( lépe odhlučněn) - je projevem podobný 2,2 D u M6 od 2010
  • podvozek tvrdší na 18kách / v zatáčkách z mého pohledu solidní s lehkou nedotáčivostí
  • mě to celkově vyhovuje
  • podstatně lepší převodovka
  • lepší celkové odhlučnění

z negativ - debilní a zastaralé displaye a jejich ovládání v kabině - v tomto je auto z roku 2009 o 5 let zpět

jinak OK - jezdil jsem chvíli s 2,2 D střední výkon - je silnější, ale auto působí hamatněji - hlavně při ježdění po městě


Odpovědět