Fórum - Téma


garanční prohlídka, servis, opravy , údr


Fórum CX-5 garanční prohlídka, servis, opravy , údr

Informace o modelu: Mazda CX-5


1 ......... 7  8  9  10  11 ......... 16

2015-04-08 18:42:38

rondra:

Zdravím, .........proč jenom nejsem překvapený. Alespoň to je z druhého konce auta.Jinak jsem měnil obutí ze zimního na letní a už jsem se ani nenaštval.... U předního kola spolujezdce , resp. u tlumiče jsem přišel na to, že ta krycí prachovka na tlumiči která zakrývá samotnou pístnici a gumový doraz je na dvě poloviny. Opět ze mě budou mít radost v servisu. Je to 14-dnů co jsem byl na výměnu oleje. Stanovil jsem si sám servisní interval po 15 tkm. Taky mě tam měnili prosakující gufero na výstupu z rozvodovky, tak měsíc to teklo.

2015-04-08 19:31:08

Chlapi, píšete zde o závadách, které jsou viditelné, tak jsem k tomu prosim hoďte fotky, ať mohou ostatní porovnávat a nebo vědět kam kouknout dikes

2015-04-08 19:44:19

Zdravim vsechny Mazdaky a souhlasim s predchozim prispevkem a taky jsem pro fotku viditelnych problemu.

Me zatim nic nepotkalo, ale nikdy jeden nevi.

Zatim stale max. spokojenost. Zatim resim jen drnceni asi plastu nekde pred spolujezdcem v palubce(muj odhad nekde pod sklem v miste ofuku a krytu praveho repraku. Nyni se jeste pridal drncici zvuk stredovoho tunelu. Az bude tepleji podivam se na to. Jeste to reknu az mi to budou prezouvat v byvale Mazde Pohona Roudnice.

Tak zatim a at nam to vsem dobre jezdi.

2015-04-09 07:41:29

kfdmatej:

Tak jsem dohledal a vkládám. Jen ne vše fotím..........to bych měl brzy zaplněno

Stas, 2014-11-01 17:13:52 napsal:

m3m: Tak podle ceníku (platný od 1.7.2014), prodloužená záruka je stále stejná - na čtvrtý rok = 6.500,-; na 4.+5tý rok se platí 9.800,-Kč. Sleva podle mně žádná.

2015-04-09 11:40:25

Vzhledem k tomu, že mi v červenci končí záruční 3-letá doba a už zase řeším záruční opravu či výměnu (kapota, akumulátor, zadní kamera a teď zadní brzdy), tak s ohledem na poruchovost či vady CX-5 zvažuji, jestli se mi nevyplatí dokoupit ty 2 roky. Skoro si myslím, že vzhledem k najetým 15 tis. km ji zaplatím a budu mít klid. A to jsem neřešil klepající se boční zrcátka.

Co vy na to? Máte ji někdo a už se vyplatila?

2015-04-09 12:30:29

rondra:

Řešil jsem stejnou otázku a odpovědí je prodloužená záruka, kterou jsem platil při poslední návštěvě servisu. Jen se mě zeptali kolik mám najeto a který je to rok. Ale nebyl žádný problém. Mimo jiné je k tomu i zvlášť brožurka informující o rozsahu záruky. Mě zajímalo především zda se týká motoru ,převodovky, . Nikdy jsem neřešil malichernosti, ale u Mazdy po všech zkušenostech udělám vyjímku a budu teda puntičkář a pořeším každou blbost. Říkám to upřímně, protože jsem totálně zklamaný kvalitou a spolehlivostí.. Vracet se k tomu proč......bych se jen opakoval. Výčet věcí které jsem už u auta řešil je hodně dlouhý. Ty klepající se zrcátka si nechávám na pozdější dobu.

2015-04-09 12:39:44

mám asi kliku na skvělý kousek....vyroba 12/2013 - Sky-D HighOutput

vacka v poradku, tlak v posilovaci naprosto presne dle referenci hodnoty z fabriky, najeto 46000 km auto v provozu od 2/2014 závady žádné.

Auto funguje přesně tak jak jsem ocekaval po zkusenosti 6 let za volantem CX7 a 254tis km....

2015-04-09 12:40:28

tom.: zaruka jde dokoupit pouze do 60tis km?

2015-04-09 13:10:17

joe.st:

To nevím. Záruka je na 5-let / 150000 km.

2015-04-09 13:25:24

tom.: volal jsem na infolinku... koupit jde zaruka do 60tis km a je na max 4/5 let a 150tis km... takze v mem pripade jedine varianta 1 rok /150tis.. protoze to budu mit cca po 3letech provozu...

2015-04-14 11:28:03

Takhle vypadá brzdový kotouč před garanční výměnou zarezlých zadních brzd

2015-04-15 19:19:32

Zdravím všechny. Tak dnes jsem absolvoval svolávací akci na vakuovou pumpu. Mám najeto cca 56.500 km, 2 roky od koupě vozu. Po prohlídce ji museli vyměnit, současně s tím vyměnili olej a filtr - to vše samozřejmě zdarma. Řekli mi taky, že jsem na to byl při počtu najetých kilometrů celkem dobře, měli tam vozy s 18 - 20 tisíci kilometry, které na tom byly mnohem hůře. Dle servisního technika tato sranda stála Mazdu v garančních cenách bez práce cca 11.500 Kč. Dále mi přeprogramovali software. Jinak mi doporučili jezdit na výměny oleje cca po 15.000 Km. Vzhledem k tomu, že jsem si při pořízení vozu dokoupil i prodlouženou záruku, tak prý mám kdykoliv při problémech přijet a budou to řešit v rámci garance. Jinak prý výměna vačkové hřídele a současně s tím i turba a pumpy stojí cca 50 tis. Kč, jak by se to řešilo po záruce, zatím neví, tedy jestli se k tomu postaví výrobce čelem či nikoliv.

Přeji všem hodně bezproblémových kilometrů.

m3m
2015-04-15 19:46:39

dogwood: tomu nerozumím, přeci pokud je ta vývěva přidřená, tak zkontrolovali i vačku???

2015-04-15 23:13:24

m3m: ne, prý je to jen prevence a svolávačka se týká jen vývěvy.

2015-04-16 09:21:47

dogwood:

....musím reagovat. Žádné cca 50000,-Kč, ale v případě že je chyceno ,, pouze,, jedno turbo , tak 120000,-Kč. Pokud obě, tak cca 180000,-Kč. A jen se mě potvrzuje ta skutečnost, že nejde o to, že je výrobní vada na motoru a tím pádem nulová jistota jeho životnosti, ale mají strach o to, že někdo vážně nemusí dobrzdit a to je problém číslo jedna. Jinak pokud u Tebe měnili pumpu, tak zřejmě zjistili , že je zanesena pilinami. A to ze známého důvodu.

Z mého hlediska si myslím, že má Mazda velký problém a my do budoucna spoustu starostí s tím spojených.

Teď se řeší vše v záruce, ale co bude po????. Docela by mě zajímal výsledek soudní dohry , za prokazatelnou výrobní vadu v motoru a s tím spojené náklady. Myslím , že každý právník by se po tom povozil......

2015-04-16 11:14:51

tom.: .. . ceny mi řekli v servisu. Jelikož jsem nemusel podpstoupit celou opravu, tak ceny přesně nevím, ale v článku ze Světa motorů Diesel č. 1/2015 pod názvem "Skyactiv-D má problém" je uvedeno ..."Když je pak nutné měnit i turbodmychadla, vývěvu a vyplachovat motor od pilin, šplhají náklady přes 80.000,- Kč." Myslím si, že ceny, co uvádíš ty, nejsou správné, nicméně souhlasím s tebou, že je to pro nás pořádný průšvih, a ještě jednou opakuji: jsem zvědavý, jak se k tomu následně postaví výrobce (doufám, že čelem).

2015-04-16 12:30:45

Od vývěv na chvíli k zadním brzdám

Takže vyměnili v záruce plíšky zadních destiček, brzdové kotouče a brzdové destičky. Mají k výměně zaseklých brzd tzv. "servisní informaci" a tato závada se stává u CX-5, které méně často jezdí a nedochází k častému brzdění (máme za 3 roky 15 tis. km). Údajně došlo k nějakému vylepšení. Kvality? Funkce? Kdo ví?

Tak jsem rovnou zaplatil záruku na další 2 roky do 5 let a 150 tis. km. Když sleduji fórum a představím si co mě ještě čeká, i když mám naštěstí benzíňáka, tak to beru jako pojištění proti překvapivému "japonskému útoku na Pearl Harbor" českých motoristů.

2015-04-16 12:46:25

dogwood:

Ty ceny se Ti můžou zdát nebo ne , ale věř , že jsem ten dodák k fakturaci viděl a to i s cenovkou. Jen jsem nestihl udělat foto.

Nástřel ceny 80 000,-Kč ze Světa motorů jsem taky četl a nevím jak k němu přišli. S tou částkou se do toho nevejdou ani v případě, že bude poškozené jen jedno turbo. Bavíme se o opravě prováděné v Mazda servise. Ono taky říct plošně a přiznat, že se jedná o konstrukční chybu motoru a oprava při poškození vyjde na 180tKč je pěkný průser. Jinak článek tak jak byl napsán měl hlavu a patu a přesně vystihuje emisní problematiku Euro 6.

Mě hlavně zajímá, jak se budou řešit tyhle opravy po záruce. Protože jakékoli poškození motoru může být jako následek již zmiňované konstrukční chyby. Pak bych chtěl vidět to ,,čelo,,

2015-04-16 16:27:34

tom.: Jsem věčný optimista a doufám, že i po záruce to budou muset uznat jako konstrukční chybu, která je celosvětově známa a že náklady půjdou za nimi.

2015-04-18 18:50:41

Nebuďte přehnaní optimisté. Za svůj život jsem již měl dieslové auta od 5 značek ( Peugeot, VW, Ford, Renault) a nyní Mazdu. U VW jsem ve 150 000 km začal mít problémy s turbem, kdy mi po záruce bylo v autorizovaném servisu sděleno, že jsem nedodržoval, to, že když přijedete domů, nežli vypnete motor máte jej nechat ještě alespoň 2 minuty běžet na volnoběh, aby se vyrovnali teploty, a vychladlo turbo a další... Na obdobnou věc jsem byl upozorňován u druhého Forda (model KUGA s motorem 2.0 TDCi, 103 kW), zde naštěstí žádné problémy nebyly a najezdil jsem s ním přes 130 000 km.

Loni v červnu jsem si koupil CX-5 a ejhle, zde je i-stop, který motor zastaví, když je teplo sotva vyjedete z garáže, na první křižovatce od domu, kde je STOPKA motor zase stojí a světe div se ono to najednou nevadí.....

Bohužel už jsem musel na opravu, neboť mi přibývá olej, prý je to nedostatečným vyčištěním DPF filtru, kdy se nafta dostává do oleje. Řeším to tak, že co nastartování to automaticky VYPNUTÍ i-stopu..... Podotýkám, že mám najeto 15 000 km za 9 měsíců.

Takže čekám, až nastane problém s turbem, tak za to bud moci já, protože jsem vyjel z garáže a nemám hned hlavní ulici abych nezastavoval motor a najel alespoň 50 km bez zastávky......


Odpovědět

1 ......... 7  8  9  10  11 ......... 16