Fórum - Téma


garanční prohlídka, servis, opravy , údr


Fórum CX-5 garanční prohlídka, servis, opravy , údr

Informace o modelu: Mazda CX-5


1 ......... 6  7  8  9  10 ......... 16

2015-01-28 22:10:59

Jo dik snad bych to zvladnul i sam jen me zajima jak rychle je to potreba vymenit od te doby co se zacala objevovat hlaska o slabe baterce...?

Dik

Stas  
Standa
2015-02-12 18:21:48

To je pálka! Nějakou mojí "činností" došlo k tomu, že mi praskla krytka na střeše (pro umístění příčníků). Nepřilepil jsem ji a tak mi jí v myčce "sebraly" kartáče. Je to kousíček plastu, tak jsem ho šel do servisu koupit. Ještě mi technik říká, že nejsem sám, že je docela běžné, že je někdo rozbije nebo ztratí. A teď to nejlepší - koupil jsem 1 (slovy-jednu) krytku, už jí mám a stáála jen pouhých(!) 212,- Kč včetně DPH. Takže zkušenost pro ostatní - dávejte si na tuhle "blbost" pozor.

2015-02-12 18:43:21

stas: njn ja kdyz si vzpominam tak kdysi sem kupoval dva odvzdusnovaci srouby a medene podlozky 4 kousky na M626 GE ty me vysli v mazde na cca 800 a pak sem zjistil ze se daji sehnat za 50kc druho vyroba

Stas  
Standa
2015-02-12 18:51:33

trubka32: No, to mně nenapadlo. Ale jen to dávám k dobru jako perličku

2015-02-12 18:57:25

stas: je to zvlastni ty cenove relace za kousek neceho tolik penez

2015-02-12 19:55:46

ja som si pred asi 3/4 rokom privrel do okna vodica snurku co visi zo stropu garaze a ktorou sa otvara brana. ako som sa rozbehol mi to vyrthlo tesnenie vonkajsie na okne kusok asi 7cm. nove tesnenie a vymena = 70eciek

2015-02-19 07:01:15

Zdravím všechny,

snad jsem na správném místě. Chtěl jsem se zeptat, řešíte někdo nabíjení akumulátoru u CX-5?

Zatím problém nemám, ale jezdím kratší trasy a myslím, že baterie to bude časem potřebovat. iStop vypínám v 99%.

V servisek používají nějaké speciální mazda nabíječky za několik desítek tisíc. Myslím si, že na dobití by stačila nějaká dostupná.

Máte někdo nějaké zkušenosti a případně jakou nabíječku používáte a odpojujete baterii?

Dík moc.

2015-02-19 08:36:34

Ahoj, jelikož manželka jezdí každý den několikrát trasy kolem 3-4km ve městě, tak taky občas baterii dobiji. Koupil jsem si osvědčenou kvalitu CTEK MULTI XS 5.0, 12V, 0.8/5A ( kolem 1800 kč) a mohu jen doporučit. Baterii nevyndavám, nic neodpujuji, jen zapojím nabíječku a čekám na nabití.

2015-02-19 09:07:50

pantauleo:

Ahoj, moc děkuji za zprávu. Taky si pomýšlím na tuto nabíječku. Dobrá volba myslím.

Psal jsem do poradny v Mazda Aspekta Plzeň a tam mi psal, že mi doporučuje baterie před nabíjením odpojit.

Moc se mi to nelíbí, nevím co všechno by mě čekal, když odpojím baterii.

Taky si myslím, že když tuto nabíječku připojím, tak se nic nestane a je tam nějaká ochrana.

2015-02-19 11:58:44

Já takhle (bez odpojení baterie) nabíjím už asi tři roky a zatím se nic nestalo. Bez odpojení jsem nabíjel i hjundé i20, vw polo a ochcávku a žádný problém. I v návodu k té nabíječce je, že se baterie odpojovat nemusí, že žádné nebezpečí nehrozí. Nemusí se ani povolovat špunty (jestli na baterii máš), protože se nabíjí impulsově, takže tam nevznikají výpary. Na nabíječku je záruka 5 let a několik let vyhrává první místo v nabíječkách. S nějakou jinou bych se asi bál, ale s ctek ne.

2015-03-24 09:44:19

rondra: U benzinu po 40000 km to samé, někdy se hláška management battery objeví, někdy ne...i-stop je vypínán z 95% pravidelně před jízdou...Zdá se, že baterie orig. není z nejkvalitnějších...Po servisu napíšu, jak to řešili...

2015-03-24 10:06:02

m3m: Ještě v 6 měsíční záruce opravy zadního blatníku a jeho nalakování v bíle perleti barva vyzrála a je mírně znatelný rozdíl odstínu. Jel jsem reklamovat a přímo venku před prodejnou mi "na slunci" ukázali dvě CX-5 (bílou a červenou), jednu 6 a 3 a musel jsem uznat, že i na nových autech je vidět na denním světle rozdíl v barvě na plastu nárazníku a na plechu vedlejší karoserie.

Jo, a taky mi říkali, že mají od pojišťovny zakázané dělat rozstřik na plechovou karoserii, když nově lakují plastové části. Tobě rozstřik udělali, takže pojišťovny mají zřejmě různý přístup. Nebo servisy? Jsem u České pojišťovny.

m3m
2015-03-24 11:06:16

rondra: jsem u Allianz a i když mi způsobí někdo jiný škodu, tak to vyřizuje Allianz, v servisu tvrdili, že je na to celá technologie, stříkali nárazník a boky až k zadním dveřím do rozstřiku aniž byly poškozené, bylo to vidět když jsem otevřel víko nádrže

na metalíze je někdy vidět rozdíl, záleží na úhlu nástřiku, ale ne z továrny, to stříká robot....

je to o servisu, na Alfě mám černou metalízu, která se rozsvítí na slunci do fialova, nedá se to opravit rozstřikem a stříkali mi spojler a není znát že je dodělávaný

2015-03-24 12:08:24

m3m: No a o tom to je , japonský robot neumí evidentně nastříkat stejnou barvu na plast a na plech ani na novou CX-5 Nebyl jsem sám a museli jsme uznat, že je na NOVÉM AUTĚ znát rozdíl mezi nárazníkem a blatníkem

2015-03-25 07:48:08

pixar66: Servis po 40000 km, benzin, 6800,- s DPH v AutoZeman Praha, hlášku battery mamagement řešili úpravou sw...

2015-03-26 21:22:17

Zdravím všechny a dávám info o svolávací akci.

Dnes jsem dostal tento dopis od autorizovaného dealera na svolávací akci - Neobvyklý pocit při brzdění, ve kterém se píše:

U některých vozidel CX-5, Mazda6 a Mazda3 vybavených motorem SKYAKTIV-D 2.2 může dojít při opakovaném použití brzdového pedálu rychle za sebou v nízkých otáčkách k pocitu ztráty posilovacího účinku posilovače brzd či neobvyklému chování brzdového pedálu.

Váš autorizovaný opravce Mazda provede zdarma kontrolu vakuové pumpy Vašeho vozidla a v případě potřeby ji vymění. Zároveň provede výměnu filtru a olejové náplně. To vše zdarma. Kontrola tvrá přibližně 2 hodiny, délka opravy bude závislá na rozsahu poškození.

m3m
2015-03-27 07:14:20

dogwood: už to probíhá i Německu, oficiální důvod je nekvalitní olejový filtr, kde může dojít k otevření přetlakového ventilu a nečistoty ucpou vývěvu, následek je snížená účinnost brzd....

MAX6  
J.
2015-03-27 08:27:48

A neoficiální důvod je broušení vačky ventilů.... na Skyactivech-D 2.2 Tento postup kontroly vakuové pumpy slouží jako předběžná kontrola,zda piliny z vybroušené vačky neucpali vývěvu posilovače brzd která se nachází taky na hlavě motoru. Kontrolu si můžete udělat samy doma. Stačí ohřát auto,stát na místě,otáčky nechat na volnoběh. Potom 3x-5x za sebou zmáčknout brzdový pedál. Pokud pedál po X tém zmáčknutí ztvrdne jako by nefungoval posilovač brzd (nebo byl vypnutý motor),tak je vývěva zanesena pilinami a je potřeba výměna vačky ventilů(teď nevím které)/oprava motoru/výplach atd.... Při vyších otáčkách než volnoběžných se ucpání vývěvy neprojevuje.

Tato závada se může projevit kdykoliv. Klidně už v 15000km nebo taky ve 120000km.

2015-04-05 20:28:04

rondra: Máš naprostou pravdu. rozdíl mezi plastem a plechem je opravdu značný. Před několika měsíci do mne nacouvala ženská u benzínky. Servis v K.Varech vše opravil ovšem na rozdíl v laku mezi nárazníkem a karoserií jsem si nezvykl, dokonce jsem to chtěl reklamovat. Neuspěl jsem, mají to všechny nové CX5. Bohužel! Třeba Škodovka je na tom s lakováním lépe, sory.

2015-04-08 14:27:57

Opakovaně při brzdění byl od zadního kola slyšet kovový zvuk, jako když jsou opotřebované brzdové destičky. Při najetých 15 tis. km jsem byl dost překvapený. Viděl jsem znatelnou rýhu i na brzdovém kotouči, tak jsme dnes CX-pětku zavezli do servisu. Už mě ani nepřekvapilo, že je to závada, o které dovozce ví a bude řešena v záruce. Ještě štěstí, že nám záruka končí až v červenci.

Dochází údajně k zareznutí nějaké součásti brzdného systému a to už si domýšlím - zřejmě k zablokování destiček. Budou měnit na obou zadních kolech brzdy. Zatím nevím co všechno, podrobnosti sdělím až po výměně příští týden. Proč neudělají další svolávačku? To čekají komu to vyjde do záruky a komu už ne?


Odpovědět

1 ......... 6  7  8  9  10 ......... 16