Fórum - Téma


garanční prohlídka, servis, opravy , údr


Fórum CX-5 garanční prohlídka, servis, opravy , údr

Informace o modelu: Mazda CX-5


1  2  3  4  5 ......... 16

dub
2014-02-18 16:23:55

Nekoupím auto, nebude autosalon, nebude dovozce.. Nechci se dohadovat, jen jsem chtěl napsat svoji zkušenost s kontaktním formulářem..jen jak říkáš ty a správně, vždy mě odkáží na servis..

m3m
2014-02-18 16:36:31

pavelgut: mám stejnou zkušenost,po druhém SW živý motor a nízká spotřeba a poslední SW spotřeba o litr vyšší a motor zvadnul,s novým SW jsem už najel 12tkm a stále stejné,teď mám aktuálně 64tkm a při dotazu na servis se starší verze nedá vrátit...na jaře jim snad přijde nová,palivem a jízdou to není,jezdím stále stejné trasy a tankuji na stejných místech,ta spotřeba snad ani nevadí,ale ten výkon...zkoušel jsem maximálku a jen 186km/h podle navigace,dříve těsně pod 200

m3m, 2014-02-18 16:36:31 napsal:

pavelgut: mám stejnou zkušenost,po druhém SW živý motor a nízká spotřeba a poslední SW spotřeba o litr vyšší a motor zvadnul,s novým SW jsem už najel 12tkm a stále stejné,teď mám aktuálně 64tkm a při dotazu na servis se starší verze nedá vrátit...na jaře jim snad přijde nová,palivem a jízdou to není,jezdím stále stejné trasy a tankuji na stejných místech,ta spotřeba snad ani nevadí,ale ten výkon...zkoušel jsem maximálku a jen 186km/h podle navigace,dříve těsně pod 200

2014-02-18 18:11:58

m3m + Shr3k

u mě to palivem také není, cpu tam stále MaxxMotion. Právě, že jsem si toho také všiml na stejných trasách.. Jsem rád, že nejsem s tímto postřehem sám, ikdyž je mi to k.....

m3m
2014-02-18 19:03:58

pavelgut: četl jsem,že tím prvním SW otevřeli výkon motoru aby tak rychle nestoupal olej,ale...do toho dalšího upgrade mě natlačil servis a dodnes si za to nadávám,zkusím najít čísla SW a poslat to na zastoupení.

2014-02-18 21:23:24

dub: V pohodě. No oni si to právě u importéra moc neuvědomují, proto jak píšu, e-mail ředitele se dá lehko odvodit...

pavelgut: Tak se nějak zorganizujte, kdo má stejnou zkušenost, a zkusíme tu infolinku vynechat. Ale jsou k tomu potřeba reálné servisní záznamy o konkrétní verzi SW, aby bylo čím argumentovat.

2014-02-19 12:00:24

Tak dobře, já si vyžádám u dealera info o verzi co mi nahráli při svolávačce a pak verzi, co mi nahráli teď při garančce.

Nikde jsem to v papírech co mám nenašel.

A nějak to poladíme.

2014-02-20 15:49:28

Omlouvám se za možné zbytečný dotaz, ale jak tady píšete o přehrání SW a lepším výkonu + spotřebe a naopak. Jedná se o diesel nebo i benznín?

Jinak nevíte někdo, umějí už v servisech udělat něco s tím USB. Aby po každém startu nešla znovu první skladba?

2014-02-20 16:15:49

doskope: Diesel, neumějí.

2014-02-21 11:06:06

Máte někdo problém s "chvěním volantu při brždění? Ze 140 na 100 (třeba) se mi rozklepe volant jako nenvyvážené kolo ale vše je vpořádku... Už Vám někomu vypaloval filtr servis? Děkuji Radek

MAX6  
J.
2014-02-21 11:38:25

litac: S největší pravděpodobností zvlněný brzdový kotouče. Nech si je buď seříznout nebo vyměnit.

2014-02-21 13:37:49

Jsem spokojený uživatel proto dotaz Jak se může kotouč zvlnit? Spatný způsob jízdy? Je tedy pravdou že při 42000km jsou zadní destičky na výměnu ale nepřijde mi že jezdíme brzda-plyn.

litac, 2014-02-21 11:06:06 napsal:

Máte někdo problém s "chvěním volantu při brždění? Ze 140 na 100 (třeba) se mi rozklepe volant jako nenvyvážené kolo ale vše je vpořádku... Už Vám někomu vypaloval filtr servis? Děkuji Radek

2014-02-26 08:18:33

litac: Přesně to se objevilo i u mé Mazdy. O zvlněných kotoučech jsem také slyšel. Pokud se nemýlím, zvlní se, pokud řidič prudce (za)brzdí - předpokládám, že ve vetší rychlost skoro na nulu - tak, že se prudce zvedne teplota na kotoučích a následkem toho se zvlní. Mazdu řídím sám a nepamatuji si žádnou takovou situaci...

Jak je to možné? Kotouče asi nejsou kvalitní. Je to na výměnu v rámci garance?

2014-02-26 11:17:05

yarsk: podle servisu tu na vymenu v ramci garance není. Budu je nechat rovnat a uvidím. Podle rozhovoru se servisním technikem je te poddimenzované materiálem a velikostí na tak těžké auto - nicméně 100% funkční a dostatečné...

2014-02-26 14:33:04

Docela tomu nerozumím a mám brouka v hlavě. Jak může být něco 100% funkční a dostatečné, když je to poddimenzované. To jako nemám moc šlapat na brzdový pedál a raději někomu nabourat zadek?

2014-02-26 15:03:50

Diky za odpoved.

rondra: souhlas. To je ale do nebe volajici blbost , pokud je to pravda.

2014-02-27 12:53:25

asi tak.

2014-02-27 13:11:27

Kotouče jsou bohužel malé u všech mazd kromě MPS, jsou to auta pro celý svět, ne specializované na Evropu, kde se jezdí po dálnicích pila. Materiálem to není, i když koupíte to nejlepší v aftermarketu (EBC třeba), stejně je s přehledem utavíte. 300 mm na předku je málo jak u šestky, tak u CX-5. Těžší evropská CX-7 má 320 a tam je to taky málo. Optimum by byly 320 u CX-5.

Doporučuji reklamovat a reklamovat a být asertivní, jinak se ledy nepohnou a Mazda bude šetřit i dál.

2014-03-03 19:59:47

Zdravím, tak dnes jsem byl na garanční prohl. po prvním roce v Mazdě na Spořilově. Mám benzin AWD Challenge Navi. Výměna oleje, fitru. Test brzd, tumičů, kontrola geometrie a karoserie. Aktualizace navigace. Nic dalšího nebylo třeba. Najeto 7500km. Cena 5300Kč.

2014-03-21 22:32:10

prva servisna prehliadka po roku za mnou. nabehanych nieco cez 9tis km. cena 310eur aj s benzinom za pozicane auto a vymenou pneu za letne. Dal som spravit v ramci garancie vibrujucu prednu kapotu, uvidime ked to prebehnem na dialnici ci to zmizlo. Na vibrujuce zrkadlo sa musim odjednat. na kryte motora bol olej. udajne to bolo z prevodofky. tak uvidime. pozriem pod auto po par tyzdnoch. zaroven som tento tyzden bol dat opravit "kamienok" na prednom skle. oprava na poistku.

edit: po skuske na dialnici kapota nevibruje takze "problem" vyrieseny v ramci zaruky

2014-03-28 11:27:17

Na displayi se objevila zpráva BATTERY MANAGEMENT SYSTEM INSPECTION REQUIRED a současně blikal žlutý I-stop. V servisu "výjimečně" nevěděli o co go, změřili baterii a dali ji na cca 1,5 hodiny na nabíječku. Podle servisu jezdíme moc krátké trasy (2. auto v rodině) nebo to dělá I-stop a teď máme sledovat co se bude dít dál. Připadá vám normální, že rok a půl stará - nová baterie nedrží kapacitu při denních krátkých trasách a např. minulý měsíc 2 x 400 km v kuse? Máte někdo podobný problém?


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 16