Fórum - Téma


garanční prohlídka, servis, opravy , údr


Fórum CX-5 garanční prohlídka, servis, opravy , údr

Informace o modelu: Mazda CX-5


1  2  3  4  5 ......... 16

2013-08-06 14:09:39

rondra: Tak ta cihla se má dát POD plynový pedál? Já ji mám NA plynu Četl jsem i ostatní příspěvky ke spotřebě. Je pravda, že klimatizace může přidat i 1 litr. Trochu klidnější jízdou jsem se dostal na 7,7 l. Uvidíme jak to bude vypadat dál. V každém případě jízdní vlastnosti CX-5 za to stojí.

2013-08-07 10:07:34

Garanční prohlídka po čtyřech letech na M6 GH, 2,0 benzin. Součástí prohlídky byla STK + emise. Cena 9200 Kč. Vyměněn olej, olej. filtr, vzduchový filtr, kabinový filtr, dezinfekce klimatizace + prohlídka auta. Po dvou letech stála garančka 6500 Kč a po třech letech 5200 Kč.

m3m
2013-08-07 19:11:55

2.prohlídka po roce na 40tkm, výměna všech filtrů, olej+brzdová kapalina 6 000,-

2013-08-07 21:57:33

Byl jsem na servisu po 20 tis. km u CX 5 2,0 benzín AWD a s automatem. Bylo údajně potřeba vyměnit i oba vzduchové filtry, olej byl ze servisu, cena celkem 5 200,-. Jinak nebylo potřeba, jako u Mazdy obvykle, dělat nic dalšího.

Co se týká spotřeby momentálně je trochu vyšší (asi i tím velkým horkem a neustále běžící klimou na plný výkon) a pohybuje se kolem 7,6 litru. V tom je i cesta napříč Rakouskem a Německem, potom dolů přes celou Francii ale horami kolem Švýcarských hranic na azurové pobřeží, odtud po dálnici přes Itálii a Rakousko zpět. Byl jsem na cestách téměř 2 týdny a ujel 4300 km. A výlety po Azutrovém pobřeží s poskakováním po 20 metrech a průměrnou rychlostí 30 km/hod. tomu taky nepřidaly.

dub
2014-01-14 09:43:43

Zdravím, dnes jsem absolvoval první servis (20000km), cena 4090,- vč. DPH. Zatím žádný nový SW pro diesel, myslím ohledně regenerace DPF.

2014-01-18 11:06:27

dub: pekna cena. kde to prosim te delas? a nevi nekdo za kolik je to v Brne?

2014-01-19 08:59:50

Já jsem byl u Kodecar Ostrava-Poruba 12/2013-4 300kč.Tento týden mi volala paní ať se stavím,že je svolávačka na výměnu čidla výfukového potrubí.Tak jsem zvědavý jestli to bude mít pozitivní dopad na četnost ciklů DPF.

dub
2014-01-19 10:13:05

nebude.. již jsem absolvoval, režim DPF stále stejný...

2014-01-19 10:19:37

Tak mám za sebou servis CX5 2,0 při 40 000 km. Servis, olej, všechny filtry (olejový, vzduchový a pylový od klimy), doplnění ostřikovače, chladiče, kontrola a dofoukání pneu celkem 5 990,- .

Po ujetí více než 40 000 km mám dlouhodobou průměrnou spotřebu 7,59 l/100 km (počítáno od koupě), resp. 7,85 od posledního tankování (zimáky a webasto dělají svoje).

m3m
2014-01-20 18:10:50

speedmaster: nezapomněli na výměnu brzdové kapaliny,na 40tKm je předepsaná,vzduchový se mění na 60tKm pokud se nejezdí na poušti

rad´a: výměna čidla na četnost regenerace nemá žádný vliv, čidlo se mění, protože jeho materiál nevhodně reagoval s agresivními spalinami, což mělo za následek chybová hlášení a posléze zastavení motoru, což se už několikrát stalo

speedmaster, 2014-01-19 10:19:37 napsal:

Tak mám za sebou servis CX5 2,0 při 40 000 km. Servis, olej, všechny filtry (olejový, vzduchový a pylový od klimy), doplnění ostřikovače, chladiče, kontrola a dofoukání pneu celkem 5 990,- .

Po ujetí více než 40 000 km mám dlouhodobou průměrnou spotřebu 7,59 l/100 km (počítáno od koupě), resp. 7,85 od posledního tankování (zimáky a webasto dělají svoje).

2014-01-22 21:29:02

muzu se zeptat- mozna blbe- jak tu spotrebu meris? Podle palubniho compu nebo podle tankovani na plnou nadrz a pod. ? Me to na palubnim compu meri aktualni spotrebu, dlouhodobou anic vic. Pak je tam jeste mereni km bud tri A nebo B a jeste je tam v nastaveni pri resetovani moznost vyberu jak se bude resetovat spotreba, ale nepochopil jsem moc, jak to funguje ani z manualu, ani z vysvetleni v servisu... Jinak 7,59 je moc hezka dlouhodoba spotreba...

Poradis fintu?

2014-01-23 08:49:44

sircharles: tohle je nejpřesnější způsob : http://www.mazdaclub.cz/v...2-de-4477/spotreba-paliva

ale musíš tam údaje zadávat stále, ne jak já....... Několikrát jela žena, natankovala bez lístku a můžu začít znovu

sirCharles, 2014-01-22 21:29:02 napsal:

muzu se zeptat- mozna blbe- jak tu spotrebu meris? Podle palubniho compu nebo podle tankovani na plnou nadrz a pod. ? Me to na palubnim compu meri aktualni spotrebu, dlouhodobou anic vic. Pak je tam jeste mereni km bud tri A nebo B a jeste je tam v nastaveni pri resetovani moznost vyberu jak se bude resetovat spotreba, ale nepochopil jsem moc, jak to funguje ani z manualu, ani z vysvetleni v servisu... Jinak 7,59 je moc hezka dlouhodoba spotreba...

Poradis fintu?

2014-01-23 14:03:38

sircharles:

nevím přesně co se myslí, ale průměrnou spotřebu resetuješ (vynuluješ) zatlačením přepínače na volantu tak na 3 vteřiny. Ozve pípnutí, průměrná spotřeba je na nule a začne načítat průměr znovu od tohoto momentu. Současně potom zatlačíš tyčku A nebo B (držet déle), tím vynuluješ denní počítadlo a vidíš kolik jsi ujel. Když ještě současně načepuješ po hrdlo, máš při dalším druhém tankování po hrdlo přehled, jestli ti PP nekecá (podmínkou je jasně že PP nenuluješ).

Žádná jiná možnost ohledně výběru resetování spotřeby tam myslím není. Nebo se mýlím.

2014-01-23 16:56:35

sircharles: Ahoj,

já na to mám takovou jednoduchou excelovou tabulku, do které se po každém natankování musí zapsat datum, stav tachometru při tankování a natankované množství paliva. Samozřejmě to závisí na přesnosti stojanů u čerpaček a spotřeba od posledního tankování je ovlivněna nestejnoměrným natankováním "plné" u jednotlivých čerpacích stanic.

Mě to naštěstí vede účetní, takže já jenom odevzdávám paragony, na které doplňuji stav tachometru.

Ale jinak to není špatné, protože se tam projevují takové věci, kterých si jinak všimneš až po delší době. Třeba, když si jeden bývalý zaměstnanec natankoval něco pro sebe (evidujeme tak spotřebu u všech firemních aut).

Jinak pokud se ptáš na fintu na spotřebu, tak žádnou nemám. Jezdím tak, jak jsem jezdil vždy. Jenom bydlím v takovém bohem a státní správou zapomenutém kraji, takže převážná část mého provozu jsou delší cesty po okreskách nebo silnich první třídy, anžto dálnici tady nemáme a velké město taky ne. Kdybych v tom měl dálnici a Prahu půl na půl, tak by ta spotřeba asi vypadala jinak.

2014-02-18 11:16:58

Rád bych se zeptal kolegy Shr3k.

Prodělal jsem před půl rokem svolávačku "Sensor výfukových plynů č.1" (2.2 AT, 110 kW). Byl jsem potom mile překvapen jak po přehrání softwaru při této přtíležitosti šla spotřeba cca o litr dolu a motor se hezky ještě více ztišil. Teď jsem byl ve 20 000 na garančce. Opět byl přehrán software za aktuální, ale spotřeba se dostala zase zpět do hodnot nového vozu, tzn. před svolávačkou na sensor. Nevím zdali je tohle možné, či proč tomu tak je. Nechci to nikterak řešit, spíše ze zvědavosti. Díky.

2014-02-18 13:18:25

pavelgut: Netuším proč..., pokud to není způsobeno natankovaným palivem, stylem jízdy nebo okolní teplotou. Pokud byly provedeny nějaké kalibrace nebo modifikace, budou to vědět jedině v Hirošimě, nebo max. nějaký specialista od importéra a to ještě pokud k tomu byl nějaký komentář z Hirošimy (myslím, že tyhle věci má pod palcem pan Ludvík). Doporučuji se obrátit na importéra přes kontaktní formulář.

dub
2014-02-18 14:11:39

Zdravím, jak čtu poslední diskuze o nových SW atd. a o tom jak se obrátit na importéra - kontaktní formulář, chci přidat svoji zkušenost.. nikdo se s Vámi nebude bavit o problému, který řešíte.. několikrát jsem zkoušel dostat odpověď na práci DPF filtru , s tím spojené spotřeby a vždy mi odpověděl "automat" jménem Lenka Řehounková... žádný odborník, žádná uspokojující odpověď, vždy jen naučené fráze.. bohužel..

2014-02-18 14:23:20

dub: Věc má samozřejmě rub a líc, na jednu stranu je třeba respektovat ochranu odborníků prostřednictvím oddělení public relation - představ si že bys měl firmu a v ní by ti pracovali odborníci, kteří by tvořili nějaké hodnoty, a těm lidem by neustále volali nebo psali zákazníci tvých zákazníků a vyžadovali erudované komentáře, rady či konzultace. To by toho moc asi neudělali.

Oficiální postup proto je, obracet se na servis a nespokojit se s jeho konstatováním, že něco neví - prostě chtít rozumné vysvětlení, buďto ze servisních informací nebo podporou.

Na stranu druhou - v tom nejzazším případě, jméno ředitele importéra je všeobecně známo a není těžké následně odvodit e-mailovou adresu...

dub
2014-02-18 14:39:42

shr3k: Já samozřejmě rozumím tomu, že od vyřizování tam mají slečnu nebo paní, která za nic nemůže a jen tlumočí a odepisuje co dostane zadané.. ale vždy uvádíš telefon a pokud se na něco ptáš několikrát a několikrát nedostaneš vlastně žádnou odpověď , je to trochu k naštvání.. potom by měl nastoupit někdo jako odborník znalý auto a nějak se se zákazníkem spojit.. vždyť my, co kupujeme nová auta a využíváme servis, jsme ti, díky kterým mají tito lidé práci...

2014-02-18 15:38:56

dub: Ale ty přece kupuješ auto od jejich zákazníka, od autosalónu ne? Ten ti má poskytnout podporu a odpovědi na otázky v první řadě... Zapomínáš, že autosalóny jsou samostatné ekonomické jednotky, žádné dceřinky...


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 16