Fórum - Téma


garanční prohlídka, servis, opravy , údr


Fórum CX-5 garanční prohlídka, servis, opravy , údr

Informace o modelu: Mazda CX-5


1 ......... 12  13  14  15  16

2016-01-08 08:36:23

magnetto: Jak rikas. Ja začal z fin.duvodu na Fiatech...pak byla i Škoda a celou dobu jsem snil o Mazde. Pak přišla Toyota Camry a pak už 323F BG a dal... BW, BA, BJ, GG, NB to hned 2x, CP, ER, KE...

Pokud bych z jakéhokoliv důvod byl nespokojeny a mazdy byly auta na draka asi bych uz dávno jezdil jinou značkou.

2016-01-08 09:34:25

joe.st: Taky mi připadá jasný, že chyba se může vloudit. Ale když se vloudí, tak se k tomu má výrobce nějak postavit. A to podle mého názoru Mazda nedělá.

Při mých předchozích problémech s nefunkčností přehrávání hudby z USB to bylo stejné - nejdřív ze mě dělali "blbce", že je všechno v pořádku, pak, když jsem si našel informace na fórech, to uznali a vyřešili.

Když jsem řešil problém, že mi po každém startu auto načítalo všechny kontakty z telefonu (což při mém počtu kontaktů trvalo asi 15 minut), tak mi taky říkali, že je to normální a že je to mým telefonem a tím, že mám v kontaktech já nevím co atd. Dělám v software asi 20 let, tak jsem věděl, že jsou to blbosti. A hle, po nějaké době udělali nový software do rádií a ten umí nastavit, že se data z telefonu pokaždé nestahují...

No a teď mám velmi podobný dojem - nezpochybňuju tady vůbec techniku jako takovou, ale nedotaženost - pokud v autě z principu dochází k něčemu tak potenciálně nebezpečnému, jako je ředění oleje naftou, musí tam IMHO být čidlo, které toto detekuje výrazně dřív, než auto zůstane někde stát jako nepojízdné. Je tam tisíc čidel na všechno možný a tohle tam chybí? A hle, u aut po faceliftu už takové čidlo je.

2016-01-08 10:58:31

pozrite, bmw malo problemy s rozvodovou retazou z e8* serii. Benzin aj dizel. a to ten dizel bol vyhlaseny myslim niekedy v 2008 za motor roka.

Subaru a prve generacie boxer diesel - tiez plne fora problemov.

o TSI a TDI s DPF z VAG ani nehovorim. Kamaratka mala 1.6TDI v pole a po 40tis km odisiel EGR.

Alfa a jej twinspark motory..

podla mna teda najistejsia volba je japonska benzinova atmosfera a menit olej po 15tis alebo 1roku.

Kto si kupi dizel a jazdi 70% mesto je blazon ( a kedze som na vianoce kupil manzelke bmw 118d, tak som blazon tiez aspom ze CX5 mam v benzine )

2016-01-08 11:22:21

slavekp: pristup neni MAZDA.. pristup jsou lidi...pred 10 roky tam byl nekdo jiny a pristup mohl byt taky jiny....

Je jasny, ze nekdo z Mazda Europe bude hodnocen dle poctu reklamaci....je to o lidech ne o znacce

jinak souhlas ze treba SW na USB a BT komunikaci je hroznej pred FL.

ale jak vidis fabrika v JP zareaguje a ne ze se ceka na novy model, ale uz ve FL je nejake reseni, jednak jiny medialni system a cidlo na redeni oleje....

2016-01-08 11:23:51

tibalt: ano je to jen technika at ji dela kdokoliv....

2016-01-08 11:39:14

joe.st: Jo, že je to o lidech, to je jasný a s tím se dá než souhlasit. Že ale na to má hodně vliv, jak se lidem "shora" říká, že mají fungovat a jak se na to dohlíží, to je taky podle mě fakt a ten přístup "zatloukat, zatloukat, zatloukat" se mi teda vůbec nelíbí...

Samozřejmě jsem byl rád, že fabrika nakonec aspoň ten USB a BT vyřešila (i když teda na dnešní dobu mi to přišlo hrozně krkolomný - místo přehrání software výměna rádia :o).

Takže ještě bych chtěl, aby i v mém autě vyřešili to čidlo na kvalitu oleje, abych se nemusel obávat, že mi to někde v noci na druhým konci Evropy kiksne...

2016-01-08 11:52:31

slavekp: davej tam dobrej olej, vymenuj ho casteji a nic nekiksne....

2016-01-08 12:01:16

joe.st: OK, uz jsi to asi nekde psal, ale v rychlosti - jaky olej davas a jak casto menis? Kolik stoji vymena jen oleje - kde menis? Diky!

2016-01-08 12:23:45

slavekp: olej si kupuji vlastni Castrol 0W40 Edge, menim kazdych 10tis.km, vymena + filtr -> Mazda Wagnerova Tabor.

Olej kupuji na netu za cca 1100kc za 4l kanystr. Prace je to na pul hodinky + filtr.

Najeto mam 75tis vse v naprostem poradku. Tento olej uz jsem daval do RFDiTD pak do L3 Disi, do BP-DOHC, vzdy s nulovou spotrebou oleje a max.ochranou motoru. Nikdy jsem nezkousel ty specialni MILLER oleje apod....

2016-01-08 12:58:49

joe.st: a ostatní. Souhlasím s joe. Na mazdu tedy zatím nedám dopustit, má stará Mazda 626 kterou stále mám má najeto 250 000 Km a nikdy mne nenechala ve štychu, že bych nedojel, Dělám pravidelnou údržbu a měl jsem jediný problém s ložiskem předního kola, které odešlo (ale dojel jsem). Jo a nyní mi odešlo automatické vyjíždění antény - na to kašlu.

Teď u CX-5, kde mám najeto už 140000 Km (benzin) mě naštvalo akorát topení, když letos, vlastně už loni na zimu přestalo topit. Musel se vyměnit radiátor... což samo něco stálo, už mám po všcech zárukách... Samo že se zrcátka lehce chvějí, kapota možná lehce také - ale takové věci já neřeším. ... Infotaiment mám původní, hraje od poslední skladby - ale nemám dělení po albech, interpretech atd. což už asi nyní je. Taky mi to nenačítalo kontakty a nešlo nastavit rychlé předvolby na volání z mobilu. Teď jsem mobil vyměnil, načetlo vše (mám těch kontaktů taky plno), načetlo to jednou a od té doby už ne, předvolby jdou nastavit a zůstávají v paměti.

Takže suma sumárum bych neměnil ( i když nyní uvažuji že bych ji vyměnil za novou CX-5...). Vnímám ale problémy s diesely... Jsem rád, že jsem vzal nakonec benzin.

A mé auto je v podstatě z jedné z prvních serií (rv 2012).

Všem pevné zdraví, žádné problémy s autem a hodně šťastných km v roce 2016.

2016-01-08 16:21:56

yarsk: ano dekuji a taky plne souhlasim....

je pravda, ze pokud bych nemel najezd 40tis km za rok...tak bych volil CX5 s 2.5 benzin....ale popravde jsem potreboval kapku usornejsi auto nez byla minula CX-7 2.3T DISI ... ted jezdim presne za 50% nakladu.

co se tyka spotreby tak je CX5 naprosto skvela.. s lehkou noho jezdim 5.6 a kdyz na to nekoukam tak kolem 6l coz na 200HP 4x4 SUV (mam chip) je naprosto famozni cislo....uplne stejnou spotrebu ma kolega v M5 2.0TD 150HP

2016-01-08 19:52:36

joe.st: Co se týče spotřeby, já jezdím - pokud to není nezbytně nutné s lehkou nohou na pedálu (ne plyn brzda) a na dálnicích pohodově okolo 120. U CX-5 mám prum spotřebu 7,4 (v zimě většinou stoupne k 7,6) - odhaduji 33 % město, 66 % mimo město.

Jeden čas jsem zkusil na dálnicích jezdit 130-140 a spotřeba rostla exponenciálně...

U 626ky v tomtéž rozložení cest 7,1. Když jsem ale jeden čas jezdíval pouze ve městě, tak 626ka měla spotřebu blížící se k 10, zato CX-5ka nepřekonala 9.

Jsem spokojen.

2016-01-10 14:57:25

joe.st: joe.st:

Zdravím.........nechci se Tě dotknout, možná se opakuji, ale nevěřím, že máš takovou spotřebu jak nám tu píšeš. Podle mne z nás děláš vola, nebo sám sebe přesvědčuješ o nesmyslných číslech. Pokud měříš spotřebu na 100km ujetých bez zastávky mimo město a max do 80km/h, tak s přimhouřením oka možná. Ale pokud Ti v průběhu vyjetí jedné nádrže proběhnou 3 - 4 regenerace v běžném režimu, tak se na ni nedostaneš ani náhodou.

Jinak, to že se Mazdě slavný ,,Skyactive,, v dieselu neuvedl v nejlepším světle je jasné. Horší na tom je ale to, jak dělá z uživatelů a majitelů těchto aut blbce a sama mrtvého brouka v případě korektních informací. A tady už to není o lidech, ale o přístupu automobiky.

2016-01-10 15:21:43

tom.: Tome uz jsme to tu resili. Nevim proč bych to mel delat. Nechápu jakou bych mel.motivaci k tomu z někoho delat vola nebo sam sebe o něčem přesvědčovat. Ver nebo ne. Reálnou spotřebu merim tankováním plna-plna. Ted mam na palubaku průměr 5.4 za cca 20tis km. Asi každý jezdime jiným způsobem....kazdy mame jine auto. Jinou spotřebu jiny jízdní styl. Co bych mel z toho ze bych někomu tvrdil ze jezdim za 4.5 litru...to ze někdo jiny jezdi za 7.5 a druhý za 6 ver mi kdybych ji nakládal tak jsem tam za 8 mozna i vic...a počet regeneraci by byl asi taky jiny...uz to prosim neřeš.

2016-01-10 16:02:15

joe.st:

Z mého pohledu a zkušeností , no..... , ale náležitě hezky vysvětleno .

Hezký podvečer.

2016-01-10 16:16:16

tom.:

2016-01-10 16:24:27

Jen bych k vaší debatě o spotřebě poznamenal, že u AT měničových převodovek se silně nedoporučuje vyřazovat z kopce na neutrál, protože prý dochází ke skokovému zvýšení teploty oleje. Ale, každý svého štěstí strůjcem...

2016-01-18 16:03:23

Podla mojho nazoru dochadz k riedeniu oleja zapricinene nie regeneraciou filtra ale zlym tamdemovym cerpadlom. Stavalo sa to aj u VW s normou euro5 kde odchadzali tamdemovky . Nafta sla do oleja a piliny upchavali palivovy system. U mazdy sa to prejavuje zlym brzdenim (uz tu je vidno ze tamdemovka nie je v poriadku) a nasledne dojde k riedeniu oleja a tym padom k zodratiu vaciek a dalsich škôd. Inač sa nema ako dostať nafta do oleja. A to ze si to odnesu najprv vacky to uz bude materialom vaciek. U1.9tdi motorov BXE dochadzalo k prerazeniu bloku motora prasknutim ojnice. Dôvod bol tenze davali do vyroby zle ojnicne salky z nekvalitneho materialu rv.2007-2008 a samozrejme tamdemovka zapricinila riedenie nafty z olejom .

joe.st, 2016-01-08 16:21:56 napsal:

yarsk: ano dekuji a taky plne souhlasim....

je pravda, ze pokud bych nemel najezd 40tis km za rok...tak bych volil CX5 s 2.5 benzin....ale popravde jsem potreboval kapku usornejsi auto nez byla minula CX-7 2.3T DISI ... ted jezdim presne za 50% nakladu.

co se tyka spotreby tak je CX5 naprosto skvela.. s lehkou noho jezdim 5.6 a kdyz na to nekoukam tak kolem 6l coz na 200HP 4x4 SUV (mam chip) je naprosto famozni cislo....uplne stejnou spotrebu ma kolega v M5 2.0TD 150HP

2016-01-18 16:06:13

joe.st: kolko uz mas nabehanych na 2;2D? Vacky a hladina oleja ok? A este kde si daval cipovat?

2016-01-18 16:40:53

erikb: ahoj mam najeto 76tis km. vacky ok, mam vyrobu 12/2013... chip mam RaceChip.de


Odpovědět

1 ......... 12  13  14  15  16