Fórum - Téma


garanční prohlídka, servis, opravy , údr


Fórum CX-5 garanční prohlídka, servis, opravy , údr

Informace o modelu: Mazda CX-5


1 ......... 11  12  13  14  15 ......... 16

2015-12-31 14:45:01

hejaaa: podla servisu, podla mna od 100e vyssie plus kamera

2016-01-05 14:04:41

Ahoj, duplikuji příspěvěk z threadu o Mazdě 6 - vím, že se stejné problémy týkají i CX-5.

http://www.mazdaclub.cz/f...a6-gj-2013-91398?kols=122

Na Silvestra bohužel zažil jako to, co už mnozí z vás (M6 2.2D AT, 16 měsíců stará, najeto asi 58k km, 17k po servisní prohlídce): po cestě červená kontrolka a známé hlášení "Low oil pressure. Engine damage possible. Check oil level". Kontroloval jsem stav oleje (o těchto problémech popisovaných zde na fóru jsem v danou chvíli nic nevěděl), byl v pořádku - lehce nad maximem (ne na značce "x"). Telefon na Mazda Assistance, kde mi sdělili, že s autem není možné dále jet a je nutné ho odtáhnout do servisu.

Paráda, naštěstí jsem byl téměř v cíli, takže domluvený odtah na Nový rok do Auto Palace Spořilov, zapůjčení auta atd (díky Mazda Assistance vše proběhlo celkem hladce - kdyby tak všechno fungovalo u Mazdy, bylo by to super).

Dnes mi technik z Auto Palace (pan Dědič) sdělil, že na autě žádnou závadu nezjistili, že se jedná o "provozní stav, kdy v důsledku častěji probíhající regenerace DPF filtru došlo ke kontaminaci motorového oleje palivem", neboli, toto může nastat kdykoli v budoucnu znovu. Když jsem se ptal, jestli mu připadá normální, že u ani ne 1,5 roku starého auta k tomuto dojde a evidentně může dojít i v budoucnu, tak mi sdělil, že on auto nekonstruoval a že každý, kdo si naftovou Mazdu kupuje, tak ví, že auto takto regeneruje a že tedy tento stav může nastat.

Já tedy za sebe musím říct, že ne, já jsem si to auto rozhodně s tímto nekupoval a rozhodně ani nejsem ochoten akceptovat u ani ne 1,5 roku starého auta se skoro milionovou cenovkou, že se na něj nemůžu spolehnout a v podstatě kdykoli se mi může stát, že mě auto někde nechá a budu řešit odtah a náhradní auto atp. (a po záruce toto vše nejspíš i na vlastní náklady, o možných komplikacích v zahraničí ani nemluvě).

Dnes budu psát dopis/reklamaci do Mazdy a uvidím, co se bude dít. Dám sem pak vědět postup/výsledek.

Do té doby - máte někdo zkušenosti s reklamací auta na základě těchto stavů? Stalo se to někomu z vás opakovaně? Pokud dojde na případně řešení přes právní zástupce/soudy, je někdo z vás ochoten se se mnou v této snaze spojit? Myslím, že se nemůžeme nechat tímto způsobem odbývat a měli bychom se pokusit si prosadit svá práva. Pokud nás bude víc, tak máme myslím větší šanci na úspěch a i to právníky/tisk bude více zajímat....

2016-01-05 21:54:47

slavekp: Zdravím, měl jsem stejný problém. Auto skončilo v servisu Auto B.E.K. v UL (viz mé příspěvky ve vláknu Diesel - zadírání vaček CX5). Nešlo o kontaminaci oleje palivem, měl jsem podezření na poškození vaček a s tím související další (vakuová pumpa, turbo....). - vše bylo ale OK. B.E.K. se to snažil řešit se zastoupením Mazdy, protože jsem byl opravdu naštvaný (ani ne tak na servis jako na Mazdu). Výsledkem bylo doporučení provést další kontrolní prohlídku v LB. Tam také nezjistili žádný problém a přestože Mazda projevila vstřícnou snahu problém řešit, pokud není díl vadný, servis ho nemůže "preventivně" vyměnit. Mám zaplacenou prodlouženou záruku. To mne ale rozhodně neuklidňuje. Takže při dalším podobném problému budu postupovat tak, jak jsem již zastoupení Mazdy upozornil: provedení prohlídky vozu v TÜV, kontrola kvality oleje atd. Myslím, že pro Mazdu by bylo levnější preventivně mi vyměnit vačky a turbo, ale třeba se mýlím a žádný problém s ředěním oleje naftou a špatnou kvalitou vaček neexistuje.

2016-01-07 08:12:22

stan61,slavekp:

Zdravím a sdílím váš názor na věc. Obávám se ale, že nás právem nespokojených tady bude asi bude míň než by jste čekali. Někdo má holt problém přiznat si, že tomu tak je. Nakonec jsem se k danému tématu několikrát vyjádřil viz. mé příspěvky. Alibistické tvrzení prodejců, že o provozních režimech dieselů musí kupující vědět a s tím je kupuje, je na facku prodejci. Všchni se oháněli jen úžasným ,,Skyactive,, a neuvěřitelnou spotřebou (nesmyslnou). O tom že Euro6 v dieselu není použitelné do městského a příměstského provozu nebyla řeč a v návodu to taky není..

2016-01-07 09:22:35

tom.: No uvidíme, v threadu k Mazdě 6 je tedy nespokojených celkem dost, tak zatím jsem optimistický.

Mazda ČR zatím na můj dopis neodpověděla...

Jinak tedy Auto Palace mi dali jedinou zprávu: "zjištěna nadměrná kontaminace olejové náplně motoru palivem - provedena výměna". Nic neopraveno, nic neřešeno, může tedy nastat kdykoli znovu

A to ještě technik pan Dědič mi dal do zakázky Test IDS-vyčtení závad PCM + kontrola aktuálního SW za dohromady 700 Kč. Když jsem technikovi, který mi to předával, říkal, že to snad nemyslí vážně, když jsem měl nepojízdné auto v rámci záruky, tak mi na to bez řečí dal 100% slevu. Ale v dané situaci mi celkem vadí i to, že to takhle "zkoušeli"...

2016-01-07 09:25:03

stan61: No tak to je taky síla. Jak jsem psal, budeme se zřejmě muset všichni spojit a pak nás Mazda snad nebude moci ignorovat... Jakými kilometry je omezena prodloužená záruka? A jsou její součástí i ty asistenční služby, že když se něco takového stane, tak aby aspoň člověk nemusel na vlastní náklady řešit odtah + související?

2016-01-07 11:28:59

Pánové úpřimě s Vámi soucítím a jsem fakt rád, že jsem si pořídil benzín. Jenom doufám, že tam také nenastane nějaká nenadálá událost.

2016-01-07 11:58:10

dokysn:

Hmm...že mě to ale vůbec nepřekvapuje, že ,,Mazda,,váhá s odpovědí. Jinak vlastnit Mazdu může být i poučné, třeba to ,že prachovky předních tlumičů jsou spotřební věc,(40000km). asi jako brzdové desky. Mám už něco na nových autech odjeto, ale s tímto jsem se vážně nesetkal. Takže u auta rok a půl starého jsem si to hezky zacáloval.

2016-01-07 16:26:10

tom.: Ahoj, jsem tu nový. Bohužel se mi před nedávnem stalo to samé-vačka, turbo atd.Mám cx5 2.2d 129kw AT revolution, rok 2013, najeto 45000km.

2016-01-07 17:05:39

cx5diesel: snad auta od 10/2013 vyroby by mely mit modifikovanou vacku a problem by mel byt vyresen.

ja mam najeto 75tis. vyroba 12/2013 prodej 2/2014... a dobry. pro sichr menim olej po 10tis km.

2016-01-07 17:17:07

Já mám bohužel 6/2013.

2016-01-07 17:53:39

joe.st: Já mám výroba 2014 (nevím, jak zjistit měsíc?) a s vačkou možná nic nemám, ale auto mě nechalo na trase se svítící kontrolkou motoru a musel jsem ho nechat odtáhnout... Možná, když člověk akceptuje výměnu po 10k km, tak se toho nikdy nedobere, ale to pro mě není řešení...

2016-01-07 19:23:00

slavekp: Pošli mi do SZ Vin kód a měsíc výroby Ti zjistim

Ja měnil olej u všech aut po 10tis km. a vim ze mi motor vydrží mnohem déle nez při marketingovych 20tis zvlášť u dieselu kde dochází k tomu ředění naftou...u benzinu no mozna ale i tam bych si interval zkrátil. U Cx7 disi jsem to taky měnil po 10,místo 15 co mela psáno.

2016-01-07 22:14:06

slavekp: Zaplatil jsem prodlouženou záruku na 2 roky, do max. 150 000 km. Platí ale, že při prodloužení nesmíš mít najeto více jak 60 000 km. Odtah nepojízdného vozidla řeší i asistenční karta havarijního pojištění. Prodloužená záruka se vztahuje i na poškození vaček a turba.

2016-01-07 22:18:34

cx5diesel: Já mám 2,2 D AWD AT, rok výroby 2012 (podzim), najeto cca 50 000 km. Takže tobě se přidřely vačky a odešlo turbo? Co na to servis?

2016-01-08 07:41:28

joe.st:

Zdravím, už jsme si něco málo napsali, takže můj názor znáš. Popravdě, taky jsem stáhl interval z původních 20 na 15, ale je to jen ochrana vlastních nemalých investic do auta a neřeší to podstatu věci. Tím myslím auto jako celek a jeho spolehlivost.,která značně pokulhává. Jinak by jsme se mohli podle tohoto taktéž vyvarovat studeným startům, popojíždění po městě a jiných věcí našemu autu škodící.....Největší radost z našich opatření bude mít ale ,,Mazda,, , ta naše může mít trochu natrpklou chuť.

2016-01-08 08:18:08

tom.: Podstata věci je jasna. Je to jen technika. Myslim ze Sky-D je dobrej motor a nebýt Euro6 normy a pokud by nemuselo docházet k regeneraci DPF tak je vše v pořádku. Neomlouvam konstrukci. Ale jde o první generaci uplne noveho motoru takze se priste muze vloudit chybka tohoto typu. Jasne na všem se da najit neco co se nepovedlo. Můj přístup je takový ze mam auto které funguje, na způsob mého použití a jak s nim ja jezdim je skvele, zadny problém nemam a diky zvyku měnit olej v 10tis a pozitivním přístup k autu jako celku jsem spokojen.

Pokud to někomu vadí a chce 100% dokonalost tak nechť hledá dal a preji hodně štěstí. :) ja mazdou jezim a jezdit budu protoze je to ....

2016-01-08 08:20:47

joe.st:

2016-01-08 08:21:45

tom.: Nekdy bych si rad sednul vedle člověk který je z té skupiny nespokojených a těch kteří říkají jak je Mazda nespolehliva a porovnal jeho chování k vozu s tim.mým. Mam kolem sebe aktuálně další 4 mazdy ..626,2,5,Cx5 G. A všechna auta jsou v pohode...

2016-01-08 08:27:25

joe.st: Ono je to takhle. Za mých mladých let byl hitem VW Golf IV. Sám jsem ho měl také a myslel jsem si jaký jsem frajer. Nadával jsem na Hondaře jaký to jsou sraby. Potom jsem pořídil CIVIC 5G a řekl jsem si že jsem totální vůl.. Dneska? Nechápu proč jsem japonce neuznával od začátku.. Celé se to ustálilo tím, že jsem koupil sice 323F BJ ale hnedka na to další dvě stejné..

Mám kolem sebe hodně mazdařů - nikdo z nich by to nevyměnil..


Odpovědět

1 ......... 11  12  13  14  15 ......... 16