Fórum - Téma


FP FS a další Oprava volnoběžných otáček


Fórum Návody FP FS a další Oprava volnoběžných otáček



1  2  3  4

2009-09-23 18:30:09

Tak to je super už vim proc mi kolisaji otacky jestli to je u japoncu stejne tak to bude tím diky moc

2009-09-24 21:15:41

tak to sem pak napis at to vi i pripadni dalsi:)

2009-09-29 08:10:23

Omg kluci ja si rikal to je blbost vody tam je dost otec mi to kontroluje, ted o vikendu sem jel do Telce na motokross a jedu si pekne pohodicka novy tlumice ze jo taze zadny houpanicko .. na voziku kroska a helemese teplota voda v cervenym tak na to cumim jak jedle a voda chvili v cervenym chvili to spadlo, rikam si a kurva zase termostat to je divny dyt ma pul roku .. vzal jsem tedy u benziny fridex a jel do tsy telce s tim ze tam nejak dojedu a snad neuvarim, pustil jsem si topeni na plny kule aby se to jeste lip chladilo a nejak se to drzelo pod cervenym (tesne) dojedu do Telce potrenuju, otevru chladic a zacinam s nastartovanym autem dolevat fridex a sup ono to sezralo celej litr .. no a jak jinak .. meli jste pravdu, litani otacek ustalo, auto rychlejc topi a nevari .. ze sem to nezkontroloval hned .))) ste borci

2009-10-01 19:42:11

tim se radsi nechval, ze si jel bez vody a zbytecne riskoval:) ono se to na motoru podepise, minimalne v prepecenem oleji ktery motor jaxi potrebuje.......

2009-10-01 23:21:41

ahoj

potřebuju nutně radu, začínám propadat zoufalství a nikde jsem zatím nenašel uspokojivou odpověď..

rozdělal jsem komplet škrtící klapku, vyčistil, rozdělal jsem komplet celej elektromagnetickej ventil, vyčistil, zkontroloval fci, pružinky apod se mi zdají dobrý ale mám problém.. všechno jsem složil dohromady, akorát otáčky mi za tepla vystřelují až ke 1300 po vyhození kvaltu ale v momentě kdy dojedu nebo zastavím (nemusím ani šlapat na brzdu) vše se ustálí na 800...

takže se ptám.. pružinku tam mám jenom jednu... mám ji natahovat, smršťovat nebo ne? Může to bejt tím ventilem, nebo jsou jen blbě nastavený otáčky a nastavení do diag režimu se vše srovná.. zdá se mi že jít do pružinek je zbytečný pokud jinak volnoběh jde normálně ale můžu se mejlit. Jinak moc zas.aný to nebylo, bylo to relativně na tu bídu eště všechno čistý teda krom škrtící klapky kterou jsem důkladně vymyl...

takže mám nastavovat ty otáčky podle návodu?? Můžu spojit vývody GND a TEN obyčejným drátkem a ladit to tím kolíkem??

Dík předem za odpovědi, jinak auto to je 626, motor 2.0 16v FS viz profil

2009-10-02 06:37:46

zaskocilo me ze tam mas jednu pruzinu, v tom elektromagnetu maji byt ale dve proti sobe aby ten pistek udrzeli nekde ve stredove poloze...pokud mas vody dostatek tak bych videl chybu tady v tomhle.... jinak restart jednotky ti na nejake nastaveni volnobezneho ventilu nepomuze. Zkus si odpojit ten dvouvodicovi konektor co do elektromagnetu vede projet to, mely by ti otacky porad drzet na volnobeznych 800 a kdyz tocis volantem na miste nebo zapnes klimu, mel by se motor dusit protoze si nebude moct pridat otacek, zkus to.

Jinak TEN a GND se spoji normal dratem, ale jde to jenom do r.v.95, ja mam zlomovy rocnik a uz mi to vyblikat nejde.

2009-10-02 17:47:37

mám pocit že tam je opravdu jen jedna pružinka, teoreticky to můžu rozdělat a nafotit, ale momentálně mám ko baterky ve foťáku takže jen mobilem.

To s tím konektorem zkusím, děkuju mockrát...

Jinak... dneska jsem dělal malej test... zastavil jsem v kopci, zatáh ručku.. otáčky byly normál... pustil jsem ručku a bez plynu a bez brzdy se silou gravitace rozjel.. při jíždě krokem otáčky držely jakmile bylo trošku zrychlení, hned vystřelily na 1200... cca +-, teď se mi zdá že jsou zase o něco míň.

Jinak ještě jednou díky moc za tip, zkusím a dám vědět estli to s tím něco dělá.

2009-10-03 08:12:12

no jestli to neni tim, ze kdyz se rozjizds, roztaci se od cca 5km/h motor ABS, jen na pul vteriny ale ma veliky odber a muzes pozorovat i pobliknuti svetel. To zpetnovazebne muze zpusobit zvyseni volnobehu aby stihalo dobijeni. to muze byt to, proc se ti pri rozjezdu zvysi otacky.....akorad maji hned spadnout, coz tobe nedela zrejme vinou chybejici pruzinky a pistek obtoku se pak nevrati do zavrene polohy.........takova teorie

2009-10-04 17:56:13

právě že se mi taky zdá, jako by to mělo souvislost s čidlama ABS nebo čidlama na rychloměru vzhledem k té rychlosti.

díky moc a moc za rady, během zejtřka zkusím, tepr dnes jsem vytáh auto z firemní garáže neb jsem jezdil služebákem a dneska je hnusně tak to zkusím zejtra

Pak napíšu co a jak, díky moc

2009-10-19 10:32:51

Hmm tak jsem to zakrikl 3 tydny byl klid a s ochlazenim se vratil problem po studenem startu se drzi otacky mezi 1900-2000 a tak drzi dokud se neohreje motor (5-10 minut) topeni taky nejak extra netopi pak to zacne topit tak jak ma a otacky spadnou na normal a je klid pak uz dokud motor uplne nevychladne je klid ... asi uz to je na tu kontrolu skrtici klapky ze?

2009-10-19 11:29:43

Je jasné ,že ranní studené starty jsou takové.Prostě automatickej sytič ti drží celkem vysoké otáčky než se motor ohřeje.Pak spadnou (u mě na těch 700-800).Já mám v zimě problém jen s klíňákem vždy , když ráno startuji tak popískává ,ale jak tak poslouchám mazdy v okolí je to asi normální jev.

Pokud si nedělal nic katalizátorem tak nevím ,ale je spousta lidí ,že vyhodí kat ,daj tam rezonátor a problém je na světě.

2009-10-19 12:09:14

ee tak to neni na sytic to drzi na 1500 kdyz vsechno funguje jak ma, tohle dela jen v tomhle pripade

2010-04-08 15:56:26

323.Hans.626 : Ahoj, mam uplne ted ten stejny problem jako mas/mel Ty. Podarilo se Ti to vyresit? Ja jsem si nasel tohle tema a chci to zkusit, protoze mi ted zacaly otacky delat to co Tobe, uplne presne, kdyz se da auto do pohybu tak se zvysi na cca 1300 po zastaveni se ustalej nba 800...Vyresil jsi to nejak?

Dekuju za odpoved

2010-04-08 22:37:52

No u mne vyreseno opravdu stacilo jen poradne odvzdusnit (nahore u sitice) a dolit vodu co to slo nez se mi zacala vracet .. mam vypozorovano ze tak po mesici az dvou doleju tak 1-2 deci vody vzdy kdyz to zacne zlobit .. projevuje se to tak ze jsou po startu otacky temer u 2 tis (ruzne poletuji nahoru dolu) a neklesaji po studenem startu normalne automatika nastavi tak kolem 1500 ot a tak za 5-10 min spadnou na 1000 a pak uz drzi normalne, klinak nepiska stacil dotahnout. --- uprav 02/2011 nebylo to vyreseno jak pisu problemy se jen stupnovaly dokud sem nevymenil hlavu opravdu to byla nejaka vlasecnicova trhlinka v hlave ktera se s delkou jizdy a teplotou zvetsovala tak ze na kratke vzdalenosti to moc neplechy nedelal ale na dalky uz jo

2010-04-08 23:48:34

mam ten sami problem ale koukam ze ste ho vyresili tak to zitra zkusim

2010-04-09 01:08:01

Ja to jeste teda nevyresil jeste jsem nic nezkousel, ani nevim jestli a kde ho na svem Xedu mam...

Jinak vody mam dost, takze dolevat neni treba, mam i mozna trochu vic nez je znacka FULL, mam ted toho nejak hodne, snad se najde cas a udelam to taky...

2010-04-12 12:02:18

xedosdevil:

zatím to nechávám na jaro, až bude ještě větší teplo, po resetech baterky a ujetých cca 5000 km se mi otáčky stabilně drží zhruba okolo 1100, po zastavení na volnoběh v klidu cca 820

měl jsem trošku problém na emisích kde mi je zpočátku nemohli změřit, po zapnutí většiny spotřebičů už to šlo...

hodlám to nechat píchnout kámošovi na diagnostiku co z toho vyleze a kdyžtak budu proměřovat čidlo po čidle, krok za krokem, nic jinýho se s tím bohužel dělat nedá.

Anebo lehce zasrat klapku aby řj počítala s původníma hodnotama

2010-04-16 14:50:58

Daiwe, pravdepodobne ti tece vodni pumpa mel sem stejnej problem v probe 2.0 a po zacatku nebyly ani videt kapky ze tece jen se mi stracela voda a zavzdusnoval velky okruh a teplota mi vetinou pri jizde do 2000ot vylitla do cervena nad 2000ot spadla do normalu a porad se zavzdusnoval hlavni okruh zajimave je ze jen obtokovy ventyl a hlavni okruh ten maly co je topeni byl plne prohraty a nekdy otacky kolisali stridave cca 8OO az 1600 kazdou vterinu-u.nejdriv sem to prisuzoval termostatu ale milne, vymenil jsem vodni pumpu a dolil kapalinu v chladici a v expanzce a byl klid ,a pro ty co by chteli usetrit tak hlavne davejte jen vodni pumpu novou a kvalitni ja sem poprve dal starsi z druhehomotoru kde byla funkcni a odesla mi po tydnu a ztratil sem 4h prace-stejna jako vymena rozvodu! tento system se odvzdusnuje sam... jinak tento typ motoru FS 2.0 16V ma predepsane otacky pri plne prohratem motoru 650-750 a za studena kolem 1400 podle toho jestli mrzne nebo ne.samozrejme muzes mit jiny problem to se neda takhle rici ale aspon mas typ z mich vlastnich skusenosti uz sem 2 roky nemel problem

2010-10-21 00:28:07

mě se to taky stávalo a stačilo klasickým benzínem nebo odlakovačem na nehty nebo tak vyčistit škrtící klapku pomocí štětce a otáčky jsou ok

2010-10-21 00:35:09

tady máš obrázek kde je škrtící klapka.. sundáš plynový lanko, všechny hadičky (který si předem označíš ať víš který kam patří) a odšroubuješ cca 4 šrouby.. Vytáhneš uvnitř ji vyčistíš popřípadě leštícím brusným papírem vybrus co nejde odlakovačem nebo benzínem pomocí štětce a až to uschne nasaď zpět a zkus to


Odpovědět

1  2  3  4