Fórum - Téma


filtr DPF-regenerace


Fórum CX-5 filtr DPF-regenerace

Informace o modelu: Mazda CX-5


1 ......... 3  4  5  6  7

2014-07-11 19:46:40

tom.: Cokoliv z TP je možno přes vysílačku prolustrovat přes operačního.

2014-07-11 20:01:37

shr3k:

Jasně že je možné si to ověřit. Proto jsem taky psal že to nesmí být žádný extrem. A výše zmiňované extremem nazvat nelze. Když bude mít ten policajt motoristického ducha, tak by to mohl i pochválit a né se zabývat nesmysly a ještě buzerovat.

2014-07-11 20:04:16

joe.st: to se dost hodně mýlíš. To, že tam máš 19" kola s typovým listem, je ok, ale musí být ten typový list platný i na CX-5, protože povolení jen na samotnou na CX-7 nestačí.

Dále, psal jsi, že máš gumy 255 šířky, a to že jsou na 19" kolech neznamená, že je tam můžeš automaticky mít, když máš typový list na Mazdu na 19" kola. Tento nepovolený rozměr bys musel mít zapsaný ve VTP, pokud nemáš, koleduješ si o průšvih. Při nehodě např. bys byl automaticky viník ty, kdykoliv. Nejde tu vůbec o nějakou směšnou pokutu, jak si tu myslel mylně Tom, ale při nehodě si pak automaticky viník ty, ikdyž ji původně zavinil ten druhý... Nehledě na to, že z nějakého důvodu tu nehodu i můžeš kvůli nepovolenému rozměru způsobit, což je sice malá pravděpodobnost, ale pořád tu je. Tak jako tak, když budeš mít nehodu a policajt napíše do záznamu nepovolený rozměr, pojišťovna ti neproplatí ani korunu a budeš vše cálovat ty, nejen na svoje auto, ale i na opravu toho druhého.

2014-07-11 20:06:40

tom.: bože ty máš ale hloupé názory, tady přece vůbec nejde o nějakou pokutu od policajta...

2014-07-11 20:13:39

jardabr: Diky myslím, ze tohle všechno většina diskutujících tady vi. A samozřejmě mas pravdu.

2014-07-11 20:22:28

jardabr:

když hloupý, tak hloupý....smekám před vším tím moudrem zde napsaným.

dub
2014-07-11 20:32:47

Tohle diskutování nemá nic společného s regenerací a tímto tématem..chytráci..

2014-07-11 20:41:49

tom.: ještě řekni že nemám pravdu...

dub
2014-07-11 20:49:42

teď se bavíme o tom, že to ,co tady rozebíráte patří jinam.. a jestli máte pravdu neřeším.. toto vlákno řeší Dpf a s tím spojená témata..

2014-07-11 21:07:10

jardabr:

Jak psal,,Dub,, je to vše mimo téma. Co asi myslíš, že Ti napíšu. Možná to byl můj hloupý názor, ale jen jsem chtěl říct, že se tady probírají opravdu blbosti. I když jsem jako příklad uvedl silniční kontrolu. Každý snad ví, že když se bude chtít pojišťovna povozit po majiteli vozidla tak půjde do důsledku. A s následky každý musí počítat , když nemá vše OK. Jinak řešit na foru jestli může nebo nemůže jezdit se širším pneu je úsměvné.

2014-07-12 10:09:17

s5 k téme a filtru DPF. NAšiel som celkom zaujímavé riešenie problému s DPF ..a keď bude autopo záruke a bude t o robiť niekto v okolí asi do toho pôjdem:

http://www.ecu-systems.co...ct/product&product_id=229

2014-07-12 10:16:27

Tak já se vrátím trošku k tématu. Nevím čím to je, ale intervaly regenerace se mi prodloužily na 300 až 350 km. Najeto mám 10000 a olej jsem ještě neměnil. Spotřeba je 5,2 až 5,5 na nádrž, mám podobný styl jízdy jako Joe a mít cyklus regenerace jako on, tak ho v té spotřebě udělám

2014-07-12 12:49:44

bobr: No paráda a konečně si tu nepripadam jako exot. :)

2014-07-13 22:52:28

zdravim vsechny,

musim priznat, ze jsem mel dost strach z tech hruz, co tu kdekdo psal. Je to ale blbost - bud majtele jezdi opravdu ostre nebo jen mesto nebo dalnice 140+. Ja se dneska vratil z Finska, Mazdicka se podivala az na NordKapp - celkem 8300 km a spotreba 5.6 a to jsem to pres Nemecko smazil. Skandinavie samozrejme 80-110 max (vyjimecne 120 kousicek). Mam 2.2D AWD 150k MT, najeto 10k (ted 18k :). Mam pocit, ze regenerace se prodlouzily a hlavne asi po 8k najeto se spotreba vyrazne zlepsila. Po CR jezdim skoro vzdycky pod 6 (20% mesto, 40% okresky, 40% dalnice), ale jezdim v klidu.

2014-07-14 15:04:52

Zdravím všechny a přidám taky málo do diskuze:

Spotřeba určitě souvisí s tím, v jakém terénu jezdíte a samozřejmě jak svižně. Mám diesel 2,2 MT - 175k, najeto cca 38 tis km, žádné úpravy. V červnu jsem zhruba měsíc jezdil trasu několikrát denně podél Vltavy mezi Zbraslaví a Štěchovicemi, tedy po rovině, omezení 70 km/h a ve vesnicích samozřejmě 50 km/h. Průběžná spotřeba se pohybovala mezi 2,9 - 4,5 l/100km (bez regenerace), regenerace zvedla průběžnou spotřebu o cca 4 l/100 km. Regenerace mám pravidelně v intervalu cca 200 - 250 km, čímž jsem se v tomto období dostal na průměr cca 5,2 - 5,5 l/100 km. Jakmile jsem ale začal jezdit po Praze a po dálníci, pak průměrná spotřeba stoupla o 1 - 3 litry/100 km. Takže kdo chce dosáhnout prodejcem avizovaných 4,9 - 5,2 l/100 km, pak by měl jezdit vyloženě mimo město, po rovině a rychlost do 80 - 90 km/hod. Regeneraci nemohu nijak ovlivnit. To je má zkušenost.

2014-08-22 07:54:02

dobry den panove,

tak jsem se priblizil k hranici 25tisic km. Velka spokojenost, auto chodi jako hodinky.

Par postrehu k regeneraci filtru:

protoze mam nauceno vyhazovani z kopce tak presne vidim kdy se co deje.

mam dojem, ze dochazi ke dvema stupnum regenerace. jedna rekneme velka probiha po cca 600 km a pak mezi po tech 300 jde o mensi, pri bezne jizde mi auto v rychlosti cca 90km/h na neutral ukazuje spotrebu 0.4.. pri VELKE regeneraci 2.3 a pri male cca 1.3

to je pri mem beznem jizdim rezimu.. je fakt, ze kdyz jsem ji hnal na jih k mori po dalnici tak mi pripadaly regenerace castejsi (tak tech 300km) a ve forme te velke...takze asi system vyhodnocuje "kourivost"dle jizdniho stylu a spotreby a tim spocita mnozstvi sazi ve filtru a spusti regeneraci (mozna i dva stupne). Tak mi to pripada, ze kdyz s autem jezdite pianko a v klidu s nizkou spotrebou tak jsou regeneraci mirnejsi a za delsi dobu....

Stat: necelych 25000 km .. spotreba 5.7 ... ted vic jezdeno dalnicnim provozem. A vyzkouseno, na nadrz lze ujet 900km a nebylo sucho....


Odpovědět

1 ......... 3  4  5  6  7