Fórum - Téma


filtr DPF-regenerace


Fórum CX-5 filtr DPF-regenerace

Informace o modelu: Mazda CX-5


1 ......... 3  4  5  6  7

2014-07-09 15:47:36

dub: To je cca 650km vysocina a jizni cechy vcetne jedné regenerace. Něco po c.budejovicich....ale priznavam ze mam z cx-7 hodně vytrenovany nohy na citovku. Sedmicka hrube nohy neodpoustela.

dub
2014-07-09 18:15:14

tak to tleskám.. to je u mne průměr při jízdě do 90km/h a po rovině..bez regenerace. já mám dlouhodobou kolem 5,6-6l.

2014-07-09 19:25:49

Nevím-možná je to jen můj dojem,ale spotřeba sedala až k 10tis.km potom to pokračovalo,ale už o poznaní pomalejí a motor sednul někde okolo 25tis.km.Magda jede volněji-není tak tvrdá jako u 5...10...15tis.km.Je to jako s ženskou pomalu,dejte ji čas a ona se poddá.

2014-07-09 20:03:13

joe.st: joe.st: Ty a nejezdíš tak jako s hnojem? pokud jezdíš až tak moc nalehko, tak asi budeš pomalejší, což mi ale zase nekoresponduje s tím, že to máš čipnuté na 159 kw a výkon tak asi je pro tebe důležitý....

2014-07-09 21:12:17

jardabr: Jardo 159kw tam nemam proto abych jezdil 200 reapektuji pravidla, jwzdim s citem k autu a k provozu... ;)

2014-07-10 12:26:25

joe.st:

Zdravím, nechci být netaktní, ale spotřebu jakou prezentuješ jsem viděl jen v brožuře Mazdy, když se tam mluvilo něco o revolučním motoru a spotřebě. Mám najeto nějakých 20tkm a zkoušel jsem jezdit na spotřebu a opak. Nezlob se za upřímnost....spotř. pod 5l /100km je nesmysl. Přestože mám automat nikdy mě nešla spotřeba pod 7,4l a mohl jsem se i posr...t. A to jsem se mohl tou lehkou nohou i odrážet. Naopak když jsem to honil tak kupodivu se to nevyšplhalo výš než 8,8l. Regenerace i po ujetí 20t, stále probíhá po 190-200km a to zcela přesně. A z mých zkušeností, výběr nafty(myšleno z těch renomovaných) nemá vliv na spotřebu ani regeneraci. A co se týče chipu, ano chápu že je to hlavně proto aby se dalo bezpečněji ,,třeba předjet,, ale víc koníků taky víc baští.. A upřímně, opustila mě myšlenka že bych měl mít papírovou( slibovanou) spotřebu za cenu , že bych měl vyřazovat z kopce. Opravdu takhle ne

2014-07-10 14:40:15

Tom. : Dovolím si jen vsuvku. Kde si slyšel, že víc koníků víc baští? Tohle je velký mýtus. Spíše platí, že čím víc koníku, tím méně je potřeba šlapat na plyn a je tím pádem při stejném stylu jízdy menší spotřeba

2014-07-10 15:57:36

joe.st: Já také vím, že nemusíš jezdit 200 km/h, ale i tak, čipnout is to na 159 kw a pak jezdi "economy run", to je proti sobě..., nezdá se ti? Spíše mi to připadá, že jsi klasický exhibicionista-chlubil, který má "nejlepší kola na autě, největší výkon, nejnižší spotřebu, nejlépe jezdí, atd".

Vím, že výkonu není nikdy dost, problém spíše je, že ti pak asi nikdo neuzná záruku na motor, resp. vůz? Vím, že napři Auto Jarov na VW dělá čiptuning přímo u nich a dají na to záruku. Obávám se, že asi žádný dealer Mazdy to tak neudělá. Při nárustu krouťáku o 100 Nm to už může snižovat životnost spojky...

2014-07-10 19:06:23

natural:

tak v obecném měřítku to tak je. Bohužel. Víc koníků, víc baští. Tím že se zdvihne krouťák, tak auto jede líp od spodu ale něco jej zvihnout musí. Pocitově auto ,, jede líp,, ale baští vždy víc, v tom lepším případě stejně, za předpokladu že se spotřeba jó hlídá. To se bavíme o chipu v řídící jednotce, kde se upravuje mapa. Co se týče powerboxu, tam se přidává pouze palivo. Mýtus je to, že si myslíme, že 215k nám bude spokojeně řehtat přežráním a papat stejně jako 175koníků

2014-07-11 10:25:28

panove dekuji za reakce...jen par pripominek. kola na moji CX5 mi zbyla po CX7, protoze je novy majitel CX7 nechtel, tak jsem je proste dal na CX5 (chromovana kola se na CX7 vyborne hodila, protoze na CX5 neni po chromu ani pamatky tak tam uz tak esteticky nesedi, vzhledem k jejich porizovaci cene jsem je za par korun nechtel prodavat....)

Myslim, ze duvod moji fajn spotreby je dvoji...(btw: vcera mi to v prubehu 200 najetych km oscilovalo od 4.9 az po 5.1 a ted jsem na 5.0 vcetne druhe regenerace)... chip ma URCITE vliv na nizsi spotrebu (to je dano zmenou davkovani paliva a o tom piseme v jinem tematu) a za druhe je to opravdu trenink z CX7 ja jsem s DISI motoreem jezdil pod 10 litru.. vetsina majitelu CX7 s DISI to povazuje za SciFi, nejezdim EcoRun za kazdou cenu, jen chapu, ze v provozu v jakem se pohybuji mi rozdil v rychlosti 90 a 110 km ... casove prinese usporu bud nula nebo 2-3 minuty a na spotrebe je to pul druheho litru... proste zkuste jet tak kde normalne frcite 100-110 zvolnete na 88-93 km/h.... casove nic nenachvatate protoze u prvni krizovatky nebo za 2-3 kamiony se vsichni dojedete....a EJHLE budete mit o litr nizsi spotrebu, pak premyslejte o nutnosti nekterych akceleraci a nasledneho brzdeni....a u manualu - vyhazovani z kopce (tam kde to ma logiku).... verim ze pak se na uroven 5.5-6l dostane kazdy.....

a chip... narovinu poridil jsem ho proto, ze mi po CX7 proste rozdil 260hp vs 175hp prisel velky.. na CX7 DISI jsem najel 243tisic km a zvyk na rekneme 250+ HP tam byl....

nevite nekdo zda jde z ECU nacist pocet regeneraci? pokud ano slo by dle tacho lehce spocitat jak casto se to skutecne deje....

2014-07-11 10:53:43

joe.st:

Zdravím,

Jak jsem již psal, jezdím spíše svižně. A opravdu nejezdím 80-90, to přiznávám a pak to vysvětluje vše. Každý máme jiný styl ježdění a taky jiné návyky při řízení. Možná budu otrava a budu prudit, ale tohle jsem jaksi nepochopil, resp. chápu to, že máš určitý styl a jezdíš na spotřebu (snad se tykáním nedotknu), ale pak nechápu tu honbu za počtem koní......(ano bylo vysvětleno, že je to zdůvodu bezpečnosti v provozu....). To Tě ale musí teda setsakramentsky bolet to prošlápnutí pedálu. Ale jinak vím jak jede CX7, bratr ji má a koníky jsou opravdu znát. Ta má reg. je opravdu pravidelně po 200km.

2014-07-11 11:08:12

tom.: presne jak pises, je to o provozu ve kterem jezdime a ridicskem stylu....

a CHIP neni jen o konich... je mi fuk zda to ma 175 nebo 212 ale to auto lepe taha, kdyz potrebuju tam mam pod pedalem rezervu a vykon.... a protoze jsem si zvyknul na rezervu a vykon DISI tak jsem to timhle malicko dohnal a to ze POWERBOX prokazatelne SNIZUJE spotrebu je dalsi dobry bonus k tomu....

jak jsem psal jinde a tady je to OFF-TOPIC -> powerbox si kupte a uvidite ...neni nad osobni zkusenost...

dub
2014-07-11 11:56:30

pro Joe.st.: Nezlob se, ale tu spotřebu po dvou regeneracích ti nevěřím.. Nemožné

2014-07-11 12:15:55

dub: nemam duvod sem davat nejaky kecy....k cemu by to bylo....

dub
2014-07-11 12:28:13

Tak máš asi vyjímečný kus..ojedinělý..nás ostatních 99,9% můžeme tedy jen závidět..

joe.st, 2014-07-11 12:15:55 napsal:

dub: nemam duvod sem davat nejaky kecy....k cemu by to bylo....

2014-07-11 12:30:52

joe.st:

Teď jsem se díval na palubák a mám tam průměr 7,3. A to jezdím s dieselem klidně a úsporně. Notabene ty tvé regenerace jednou za 600 km jsou z říše snů. A to mám aktuální software. Je ale možné, že nějaká Mazda se fakt povedla.. Jsi prostě klikař.

2014-07-11 14:36:01

joe.st: a máš ty kola zapsané v VTP? Pokud ne, pak je na průser...

2014-07-11 15:43:59

jardabr: Zaplatit maximálně tak pokutu přece není průser...

2014-07-11 17:18:59

jardabr: to je uplne OFF TOPIC - jednak jako majitel a clovek znaly CX5 vidis ze mam auto ve vybave Revolution takze jiste mam v TP zapsana kola z lehkych slitin v rozmeru 19" palcu jiz od importera, protoze je to seriova vybava. Mam typovy list od firmy AEZ pro pouziti na vozech Mazda.... tecka vic se nema smysl k tomu vyjadrovat.

2014-07-11 18:50:18

jardabr:

Vím že to patří jinam,ale měl jsem již několik aut a ještě nikdo z řad PČR mě nikdy nekontroloval rozměr pneu. Tak jak píše joe.st, velikost ráfku je dodržena a pneu není potřeba řešit. A velký TP přece sebou nevozíš a nikdo neví co tam má být. Samo, nesmí to být nějaký extrem, což zmiňované není a ještě to určitě vypadá dobře.


Odpovědět

1 ......... 3  4  5  6  7