Fórum - Téma


filtr DPF-regenerace


Fórum CX-5 filtr DPF-regenerace

Informace o modelu: Mazda CX-5


1 ......... 3  4  5  6  7

2014-04-07 07:18:29

joe.st: Regeneraci není taky poznat, pokud jedeš třeba po dálnici nebo pokud jsou otáčky okolo 2000 a více. To jsem zjistil taky, když jezdím po dálnici delší trasy, tedy že o regeneraci vím pouze zhruba jednou na nádrž, ale podle mne je regenerace po 200 - 250 km i když jedu po dálnici, jen o tom nevím.

2014-04-10 13:43:18

po dalnici temer nejezdim.. tak nevim, jestli mi treba REG nezacne a ja auto nezhasnu...a nevsimnu si toho...

2014-07-07 22:43:39

Zdar borci, kdy resp. v kolika kilometrech jste si všimli první regenerace? Mám najeto 3500 km a nic , nebo jsem si nevšiml.

dub
2014-07-08 13:30:48

Tak máš asi benzín...

2014-07-08 13:49:28

mikelle: Není možné si regenerace nevšimnout, pokud člověk trochu nesleduje spotřebu. Snad jen na dálnici jak píšou ostatní. Ale i tam je to vidět na spotřebě. Okamžitá spotřeba je více jak dvojnásobná a průměr to vždy zhorší, v závislosti na vyjetí nádrže (vynulování počítadla), u mne o 0,2 až 0,5 l/100 km.

2014-07-08 14:39:48

No zatím tam liju naftu a jezdí to ,ale změny zvuku , nebo otáček jsem si fakticky nevšiml.Asi se to ještě nezašpinilo, nebo to už japončíci tak vymakali a možná zrušili .

2014-07-08 14:59:42

mikelle: jak stare mas auto?

moje unorova ma cyklus tak jednou za 500-600km... ono asi taky zalezi na stylu jizdy, pocku kick-downu atd ... takze jsou lidi co pry maji regeneraci jednou za 300-350km... tak to ja mam tak jednu na nadrz....

myslim, ze to vyrazne ovlivnuje verze SW v ridici jednotce...

2014-07-08 15:45:01

Mám ji od května 2014. Asi to probíhá, musím se na to zaměřit. Jen jsem si myslel , že auto by mělo mít víc najeto.

2014-07-08 17:10:13

vladimír_w: Tak ty sleduješ pořád okamžitou spotřebu? To tedy nedělám, nechci být otrok spotřeby....

2014-07-08 17:12:53

mikelle: Já má 2.2 D AT 129kw od června, najeto cca 3.300 km a nic markantního jsem si nevšimnul. Otázka je, proč si toho všímat, když to stejně neovlivním? To auto je tu proto, aby sloužilo mě a ne já jemu...

2014-07-08 17:53:59

jardabr: tak jako Vladimir i ja mam navolenou na palubaku okamzitou spotrebu...

ono to neni o tom byt jejim otrokem, ale to tom, ze tomu autu vyhovis, jsou momenty kdyz proste neni treba ji drzet pod plynem, pak najedou zjistis, ze u manualu je vyhoda z kopce (nekdy) vyhazovat, proste naladit styl rizeni ke stylu auta...kazde auto se ridi jinak, kazdy motor ma jinou charakteristiku a potrebuje jine zachazeni.

Regenerace filtru spotrebu pomerne jasne ovlivnuje...jak pise Vladimir, naprosty souhlas o 0,2 a 0,5litru nahoru.

a s nazorem ze auto musi slouzit a ja jemu ne... nesouhlasim.....pokud budu slouzit ja dobre jemu ono mi to vrati....to takhle funguje se vsim, ale to je o zivotnim nazoru a nejake filozofii.....

dub
2014-07-08 20:15:01

Myslím, že regenerace probíhá u všech aut skoro stejně.. žádný nový, nebo jiný SW upravující cyklus regenerace není..minulý týden jsem byl v Kodecar , auto napíchnuté a žádná nová aktualizace.. pokud někdo píše, že regenerace je za 600km a je to dáno jiným SW, měl by být k dispozici.. ale není..

2014-07-08 20:29:18

joe.st: no každý jsme jiný. Já vyznávám spíše "radost z jízdy" než sledování spotřeby... Ne že bych jezdil bůhví jak rychle, ale kontrolovat pořád spotřebu, to by mě kleplo... nechávám si tam na počítači když tak průměr a to mi stačí. Zatím, když je auto syrové (3.300 km), mám průměr 8,4 l ale většinou jezdím dálnice a město, což jsou nejžravější režimy. Snad se časem dostanu na 7,5l a to mi bude stačit. Ale když to tak nebude, svět se nezboří...

p.s. i u automatu můžeš z kopce vyhazovat....., dělá to můj otec a pěkně mu to vyčiním vždy. je to nebezpečné, za těch pár ušetřených centilitrů to riziko nestojí.

2014-07-08 20:57:50

joe.st: To jsi napsal přesně tak jak to vnímám i já. Sledovat okamžitou spotřebu není žádná otročina.A po čase to tak už ani nesleduju a vím co to auto chce. Člověk za čas zjistí, že při stejné rychlosti, nebo i stejným zrychlením, nemusí tak šlapat na plyn a dá se tak ušetřit. A je to i zábava takhle si s autem pohrávat. Jen ta regenerace to prčí. Na město a okolí mám prúm. 6,3 l/100km. Dálnice jsou horší : 7 - 8 l/100 km. Ale používám naftu od Shellu Power Nitro Plus. Zatím jsem tu dražší naftu nevyhodnocoval a tak nevím zda se vůbec vyplatí.

2014-07-08 21:06:19

vladimír_w: dražší nafta se vyplatí, ale jen výrobci a prodejci, tobě asi ne... Já dávám dražší naftu tak 1x za kvartál, aby se to pročistilo. Jinak to asi nemá moc smyslu.

2014-07-08 21:37:38

Já jen čekal po předchozích negativních názorech nějakou hrůzu při regeneraci, ale jestli mám problém si toho vůbec všimnout ,tak nic neřeším . Mám 2.2 129 kw automat , spotřeba 6,6 naj. 3300 km.

2014-07-09 11:44:27

mikelle: Já mám stejný vůz 2.2 129 kw automat , stejně najeto, ale spotřebu mám 8,4 l. Jak je to možné? Že by ta dálnice a město dělaly takový rozdíl?

2014-07-09 12:17:28

do 5000km na sptrebu nekoukejte a v 10tis. vymente olej....spotreba klese a ustali se.....

mam manual a najeto 16800 km.... po dalnici s rozumem je to lehce na 6 ltiru a mesto + silnice prvni tridy mi vychazeji takto:

2014-07-09 12:57:03

Dálnice je sviňa, šestka mohla být posunutá ještě kousek dozadu.To už ale trochu odbočuju od tématu.

dub
2014-07-09 15:36:26

pro Joe.st: ale to je bez regenerace a po rovině..a velice lehká noha..zregeneruješ a máš 5,5l..


Odpovědět

1 ......... 3  4  5  6  7