Fórum - Téma


filtr DPF-regenerace


Fórum CX-5 filtr DPF-regenerace

Informace o modelu: Mazda CX-5


1  2  3  4  5 ......... 7

2014-01-05 17:47:42

Zdravím Všechny.Jelikož se spousta věcí kolem CX5 slévá v jedno téma,tak jsem si dovolil založit nové ohledně konkrétní věci-filtru PDF.Já osobně regeneruji cca po 300 km a se.. mě že se tato záležitost odehrává,tak často a že se nezobrazuje na displejí.Lze to poznet jen podle okamžité spotřeby a změny zvuku motoru.Jedíné pozitivum je méně emisí-ochrana živ.prostředí-což v tomto případě nespasí svět.

2014-01-05 17:54:52

raďa: je to jen detail ale filtr je DPF PDF je typ souboru od Adobe

2014-01-05 18:02:46

raďa: přejmenováno.

Vitus: dík za upozornění

2014-01-05 18:04:18

vitus: sorry-omlouvám se- Diesel Particle Filter a přikladám zajímavé počtení o tomto nesmyslu http://www.tipcars.com/ma...asovanou-bombou-4645.html

2014-01-05 21:56:20

Určitě má CX 5 modifikovaný systém, ale koho zajímá něco o blbosti jménem DPF tak kukněte i do sekce M6. Je tam toho požehnaně

2014-01-06 09:36:29

raďa: o 300km môže iba snívať. U mňa je to 180-240km podľa štýlu jazdy. Akú verziu 2.2 jazdíš?. mne by stačilo ak by bol ukazovateľ zanesenia filtra a možnosť spustenia regenerácie manuálne, tak aby keď sa vraciam z víkendu do mesta a filter na napr. na 80% zanesený tak by som spustil regeneráciu cca 30km pred koncom jazdy a nemusel ju odjazdiť prerušovane počas týždňa pri jazdách v meste.

2014-01-06 11:35:53

blacklemon4: Přesně tak naprostý souhlas. Do práce to mám přesně 51,2Km takže ráno tam večer zpět. A přijde mi, že regenerace začne vždy když sjedu z dálnice a za 1km jsem doma ...

2014-01-06 18:30:25

blacklemon4: Já jsem přesvěčený,že záleží i na kvalité nafty.Tankuji výhradně na Čepru-EuroOil-tam je údajně sraček od p.Babiše minimum(přísady v podobě bio).A to nemluvím o vedlejším efektu v podobě ředění oleje!Ruční ovládání by bylo super.

2014-01-06 19:23:36

na 99% tankujem u OMV MAxx motion diesel..takže palivom to asi nebude. Aj čo som tankoval niekde inde ...lebo dojazd nedovoľoval ....tak ta regenerácia bola po cca 200km. Mne to vyxádza tak,že spustenie regenerácie závisí od množstva spáleného paliva.Keď na to šlapem a jazdím veľa po meste tak sa spustí asi po cca. 180km ,ak idem s ľahšou nohou tak po cca 240km.

2014-01-06 19:46:16

blacklemon4: jezdím každy den tu samou trasu do práce 30km tam a pak zpět.Z toho 60% dálnice 25% město a 15% okrsky.Sprtřeba okolo 5.5l ale je faktem že na dálnici jsem špuntem-pijánko na pohodu 110km.Při 130km olizuju 6l.

2014-01-06 19:52:44

raďa: 5,5 litru olizuvat 6 tak to bych si chrochtal:-D

2014-01-06 20:15:43

drejcik: jj ale pořád to není těch 4,7 co nám kluci z hirošimi slibovali.Svou vinu na tom nese i ten neřad DPF

2014-01-06 20:27:07

raďa: jezdím za 7,5 a to jezdím přesně podle předpisů Snažím se to jen lechtat ... bodů je málo

2014-01-06 20:46:44

drejcik: a kolik máš najeto?Nezajíždíš to??

2014-01-06 20:48:52

raďa: Mám 2,2D 175k najeto mám kousek přes 5k auto mám od konce listopadu takže asi jo. Ale moc nevěřím, že by to kleslo u Rav4 to šlo stále jen nahoru.

2014-01-06 20:54:35

drejcik: já mám 2,2-150k ale do 10tis.jsem měl taky 6,5-7 pak si to sedlo a šel jsem dolu.Jen Chorvatsko 1000km dálnice 130-140km 6,8-7l tam si paplaměl jsem najeto 10 tis.km

2014-01-26 12:40:28

Zdravím,

přidám taky pár postřehů ohledně regenerace. Mám 2,2 175 AT najeto cca 7tkm a nemám pocit, že jezdím jen krátké trasy. Ale mám to vysledováno a regenerace je po 190 km a to mi přijde trošku mimo mísu. V průměru jezdím tak za 7,9 - 8,4l a to je dost vzdálená realita oproti psané spotřebě a to dokonce i když k ní přidám realisticky 1l. Pokud ujedu na jednu nádrž max.650km, během níž mám 3x regeneraci, nemužu se zbavit dojmu, že tady udělali soudruzi z Japonska někde chybu. Když mluvím s kolegy, kteří vlastní vozy ,,jiné,, tak se shodují v tom, že u nich probíhá reg. tak jednou za nádrž a to už by snad přijatelné bylo.

2014-01-26 15:54:26

Zdarec.Já regeneruju okolo 340-350km

dub
2014-01-31 13:39:49

Tak to jsi král...já 200-250 km..

Včera jsem psal dotaz na Mazda cz. jestli je tak častá regenerace normální... Odpověď opět nic neříkající.. jízdní profil, jízdní styl.. blablabla.. V servisu mi řekli, že je to tak nastavené v řídící jednotce a že na posledním školení mechaniků jim vysvětlili, že je vlastně vše o.k... Vědí, že regenerace je 200-300km, tedy 2x až 3x za nádrž.. Někdo i více častěji..Výměna čidla výfukových plynů k ničemu nevedla, přehrávání SW, lepší nafta také nic neřeší, jízdní profil ..co to je? Snad je u oficiálního dovozce nějaký odborník a je schopen vykomunikovat s výrobcem nějaké řešení.. píší mi, že si na vysokou spotřebu a práci DPF filtru nikdo nestěžuje.. to samé v servisu.. to jsem opravdu sám... Vždyť nesmyslná regenerace vede k navýšení průměrné spotřeby skoro o 1l na 100km.. Splňuje potom auto v tomto režimu Euro 6 ???

Touto cestou se Vás ptám majitelé CX 5 diesel, jste všichni opravdu spokojeni, nebo jen já jsem soustavný stěžovatel...mám na mysli výše zmíněné - pro mne problémy..

2014-01-31 15:23:50

dub: Souhlasim s Tebou. Osobně mám pocit, že regenerace je dost častá. Na spotřebu udávanou výrobcem se nedostanu ani náhodou ... Zkouším jet jak důchodce a spotřeba okolo 8 Tak na to prdím... A jezdím svým tempem. Mimochodem min. týden Cesta do Francie najeto jedním směrem 1170 km regenerace 7x. Dálnice tempomat 140km/h provoz v pohodě to jelo.


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 7