Fórum - Téma


Fabia II, plošný problém???


Fórum Pokec všeobecný Fabia II, plošný problém???




2009-11-18 08:00:26

Mrkněte na to pánové a dámy, sice to není o mazdách, ale je to celkem zajímavé :

http://www.ceskatelevize....7/05.11.2009-18:25-1.html

doris  
Doris
2009-11-18 10:44:04

No, to je teda síla. Klasiská situace, kroutí se, jak jen to jde, aby nemusli přiznat chybu. Vůbec bych se nedivila, kdyby to byl plošný problém. Viz Roomster, kde u prvních kusů vůbec neřešili vadu airbagů nebo o co se přesně jednalo.

2009-11-18 11:21:51

To sme už videli

2009-11-18 12:17:43

Tak to je hodně krutý .... jen jsem čuměl . No .. jak dycky říkám. Škodovka má mít místo hesla co má mít todle : ,,Mohlo to být dobré auto ... Škoda"

2009-11-18 13:08:55

Celkem bude zajímavé jestli ten člověk to dá k soudu a vyhraje to /protože vypadá celkem, že se s tím moc nechce smířit/. To by mohlo být ve škodovce někomu dost horko , když tu budeme mít pak pár set tisíc kusů s podobným problémem.

... A ještě je celkem zajímavé, jak se z nějkého ocel. nosníku naplněného vodou /přivařeném na vnějšku skeletu karoserie, prochazejícího pod podlahou do mot. prostoru/ dostane ta voda dovnitř do kabiny.

....No nic, uvidíme, neopochybuju o tom, že si výsledek média nenechají ujít.

2009-11-18 13:17:15

Roomstery měly chybu s pytlema, protože kondenzátory neměly dostatečnou kapacitu a jelikož se při nárazu přefiknul kabel od baterky tak to byl fakt problém, to samý koncerny a jejich slavná převodovka DSG, teď tohle a mohl bych pokračovat...

každopádně jsem to viděl v TV, je to hustý a nepřekvapuje mě to vůbec. Jenom mě to utvrzuje v tom, že můj názor na auta koncernu VW je správný , nemíním to nijak komentovat, jen mě docela překvapuje, že u nás podobnou věc odvysílali a nezcenzurovali, jak bývá častokrát dobrým zvykem, viz záavdy u prvních superbů, octavií a fábii, které jsme se téměř vždy v tichosti dozvěděli až přišel nástupnický model

2009-11-18 13:26:53

No, ono občas udělá chybku každej /můžeme zůstat klidně u značky mazda/, ale jde spíš o to, jak se k tomu potom daný výrobce postaví, viz. různé svolávačky a tak.. Je celkem jasné, že dokud to jde, tak to bude škodovka hrnout pod koberec, ono ale něco se dá, něco už asi NE.

2009-11-21 21:04:14

Tak teď jsem to zkouknul a to je teda fakt hustý - pokud by ty nosníky byly z materiálu co nepodléhé korozi, tak bych v tom problém neviděl, ale pokud to teče po klasické oceli, tak časem díky neustálé vlhkosti to prostě zrezne, že to po pár zimách už snad jen z garáže vymetou jako kupu rzi.

2009-11-21 21:14:08

Jen by mě zajímalo co to udělá v mrazech, až se to ucpe a zamrzne. Kudy jim to poteče? Půjde to do kabiny a můžou jezdit v gumácích.Blueberry: o korozi bych se radši nezmiňoval,není radno mluvit o provaze v domě oběšencově

2009-11-21 22:26:32

Každý výrobce se dnes snaží udělat ze spotřebního zboží , zboží ještě spotřebnější . Celkem slušnej fígl jak se vyhnout reklamaci. To co je na našich autech dobré ještě po 15letech , tady odejde po 3. Výroba pěkně pofrčí a moc mě to nepřekvapuje.

2009-11-22 08:20:49

Ty nosníky by měly být vyplněny antikorozní vrsvou + nějaká vrstva vosku. Vtip je v tom /a to v uved. reportáži potvrzují i soudní znalci/, že tyto součásti nejsou prvotně určeny pro odvod vody v takovém množství, protože jinak v každém nosníku a dutině na skeletu auta se tvoří kondenzát, který připravenými otvory vytéká ven. To se ale bavíme o desítkách ml. vody, ne hektolitrech protékající vody, v zimě slané a špinavé a jak správně Mirin podotkl, když auto nebude pokaždé v teplé garáži, tak tam můžou být kilogramy ledu. Jak rychlá bude koroze, to si každej dovede představit.


Odpovědět