Fórum - Téma


Emisní limit Mazda


Fórum Technický koutek Emisní limit Mazda



1  2  3  4

2008-12-16 20:35:22

vojtavojta.Kéž bys měl pravdu a tak to taky chápaly ty nadutý úřednice.

2008-12-16 20:43:28

Zajdo nehleď moc na roky, je to jen informativní. Může se to lišit u stejného auta ze stejného roku a stejného motoru.Myslím že některé automobilky stahovali výkon motoru(mimo dalších úprav) aby se vlezli do limitů, ale můžu se i mýlit Pokud to nemáš v TP je to asi problém,ale jen pokud to chceš prodat A prodat Mazdu je škoda ne?

2008-12-16 20:55:08

Mirin-Mazdy jsou můj svět.Mám jich 7 a to hlavně jsem je dokoupil teď po tý slevě co lidi začali bláznit.Vzhledem k tomu,že mi nevyšel jeden kšeft tak je nejsem schopnej přihlásit do konce roku a tak musím počítat s tím o kolik se prodraží.Mazda není auto.Mazda je vášeň.

2008-12-16 22:01:34

Jo je to auto co tě dostane,je to o radosti z jízdy a o pocitech .

2008-12-16 22:06:08

Vzhledem k tomu,že jsem na Mazdu přesedlal z BMW tak to něco napovídá

2008-12-17 20:23:00

Mám 626 GE 1840 ccm benzín 16 ventilů, rok výroby 1992 a v TP mám EU č. 94/12. Tak že Euro 2 za 3000,- Kč.

2008-12-17 21:39:44

Jj, ja to vedel. Kdyz to mela mx-3, musely to mit i ostatni modely

2008-12-17 23:09:18

Vidíš dopr a zase nemáš pravdu.Mám před sebou TP Mazda 626 2.0D rv 1993 a tam je uvedeno EHK.č. 83.2C EU č 93/57 což znamená Euro1Takže není Mazda jako Mazda a nejde ani o rok výroby.Tak mě z toho vyveď.

2008-12-18 05:54:11

http://zpravy.idnes.cz/mf...v=295&r=ridicix&c=1105915 Je to trochu složitější ,ale Mazda626 2,0i 1994 emise S2-10000kč S2 se neuznává,musí být doklad od výrobce nebo z DEKRY ,pak je to EURO1.

Mazda 121 1,3i 1997-5000kč(94/12)

Mazda 121 1,3i 1999-3000kč(96/69)

Divné co?

2008-12-18 15:42:35

Tak u nafty nevim, o tu se nezajimam a u Comprexu se tomu vubec nedivim

2008-12-18 18:10:11

Mluvíš o Comprexu hanlivě.S kolika si jezdil a kolik si jich měl?

2008-12-18 18:27:29

1. Si nejsem vedom, ze bych o comprexu mluvil hanlive

2. Bohudik jsem nemel zadny, s jednim jsem jel a stacilo

2008-12-18 18:36:26

1."u Comprexu se tomu vubec nedivim"

2.Myslíš,že pokud ses opracdu svezl v jednom autě tak si můžeš udělat objektivní úsudek?

2008-12-18 18:43:19

1. Z toho nevypliva vubec nic hanliveho.

Jinak tedy slavny neslavny Comprex byl velky omyl Mazdy. 1. slozita konstrukce, 2. velice slaby vykon, ktery na auto nestaci, 3. spotreba, ktera byla a je v konkurenci turbodieselu vysoka, 4. malo kdo Comprexu rozumi, takze kdyz se pokazi, je to problem. Proc asi Comprex vydrzel v 626 jen do roku 1997 a tento system zadna jina automobilka nepouzivala/nepouziva ? Je to zkratka vseobecne znamy fakt a nejhorsi mozna motorizace do 626 GE

Asi by ses mel projet v benzinovych motorizacich 626tek GE a sice 2.0 a 2.5 V6, abys poznal, jak velky je to rozdil, pricemz s 2.0 se da v pohode jezdit za 7l/100 a s 2.5 V6 za 8-9.

2008-12-18 19:05:43

Ty seš fakt zábavnej.Tak tedy:S výkonem 55kW není comprex zase až tak línej jak píšeš.To,že ses jednou svez ještě neznamená,že znáš a víš.Comprex není rurbo to jen abys věděl o čem píšeš.Jde tady o krouťák a ten je dostatečný.Jsou comprexy co mají nalítáno i 600000km a stále jezdí a dobře.Ukaž mi benzínovou Mazdu.Kámošmá na Mazdě 340000km a je to šro a ne motor.Jinak co tady píšeš o 2.0benzínu,že se dá jezdit za 7l tak to lžeš a možná si i věříš.2.5 6válec za 8.9l?Ty seš fakt sranda chlap.Aby bylo mezi námi jasno.Mám 1x 323F 1.8, 3x Comprex,2x 6262.0 z toho 1 v automatu a 3x 2.5 6válec.Pokud bys mě chtěl poučovat tak asi nebudeš mít argumenty.Konkretně s Mazdama 626 2.5 6V jsem jezdil už v dobách kdy vyšly.U firmy jsme jich měli 17 takže pokud někdo zná mazdu tak si myslím,že to nebudeš ty.Je mi 53 a tak nepatřím do skupiny lidí kteří si tady vytahují triko jak jsou super. a mají nějakou 1.3 nebo 2.0.Pokud chci hodnotit musím mít zkušenosti.Pokud chci radit musím vědět.Ono myslet si,domnívat se a tvrdit,že je něco špatný i když to neznám je pouhý výkřik.Konkretně comprex používá i Suzuki a Catrpilar.Takže zase takový šrot to není jak píšeš.Pokud chceš tvrdit,že to nikdo nepoužívá tak si musíš být svým tvrzením jistý.To ty ale nejsi.

2008-12-18 19:48:43

spatne ctes. Ja jsem ale o comprexu nepsal, ze ma turbo. Moc dobre vim ze turbo nema, nybrz pulsni dmychadlo. Jinak s 6valci 2.0 a 2.5l a taktez s 4valcem 2.0 mam sve zkusenosti a z tech tak vyvozuji sve postrehy, co se tyce spotreby. Pokud ty mas zkusenosti jine, dobra, ale nepausalizuj je. Ja jsem napr s Xedosem 2.0 V6 jezdil za 7.7l a to jsem rozhodne nejezdil na spotrebu. Takze tak. Kadzy mame rozdilne zkusenosti, tot vse. Zminovani veku je podle me zbytecne a neopodstatnene A uz nebudu tohle vlakno plnit off topicy.

2008-12-18 20:08:40

Jsi nějakej urážlivej.Já jsem se tady dotázal na emisní limity mazdy.Tys na to reagoval tím,že když to má MX3 tak to mají všechny.Já jsem ti odepsal,že např comprex je nemá a tys to okomentoval tím,že se ani nedivíš.Jako by to bylo něco jinýho nebo horšího.Tak jsem se ohradil,že nejde po jedné jízdě hodnotit auto a tys mi doporučil abych se svezl s 2.0l nebo 2.5l tak jsem ti odepsal,že jich mám několik.To kolik mi je jsem ti napsal jen proto abys mě neměl za nějakého ukecaného kluka co jezdí ve Š120 a tady jen pindá.Načeš ses urazil.Sorry ale já tě nechtěl urazit.Pouze jsem nesouhlasil s tím co si tvrdil.Že comprex nemá turbo si skutečně nepsal ale já se o něm zmínil proto aby sis uvědomil,že comprex zvyšuje výkon od spodku a ne jako turbo ve vysokých otáčkách.Takže jsem tím chtěl říct,že zase tak líný to není.Doufám,že jsem ti vše rozumně vysvětlil.Nechtěl bych mezi členy clubu vnášet nějakou špatnou náladu.

2008-12-18 20:12:00

Ja jsem se neurazil. Jestli to z toho jde citit, tak jsem to asi blbe napsal Ok, chapu, vyjasneno, urovnano

2008-12-18 20:21:41

OK.Jsem sám rád.Je vidět,že jsi Mazďák.Někdy se jistě sejdeme na srazu a pokecáme.Tak Čau.

2008-12-18 20:24:41

jasny


Odpovědět

1  2  3  4