Fórum - Téma


Ekomagnetizéry


Fórum 6 GG / GY Ekomagnetizéry

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY


1  2

2010-02-01 17:55:41

Zdravím náhodou jsem na internetu narazil na tohle http://www.ekomagnetizery.cz/ nemáte stím někdo nějakou zkušenost zajímalo by mě zda to má aspon nějaké minimální učinky, tomu co píšou na těch stránkách se mi nechce věřit ale pokud by někdo o tom něco vědel rád si přečtu jeho názor.

doris  
Doris
2010-02-01 18:17:09

Mne vždy u podobných výstřelků napadne jediná otázka: když to tak zázračně funguje, proč to nepoužívají výrobci aut do svých modelů? Navíc klasický text garance vrácení peněz, mne vždy pobaví.....

2010-02-01 18:25:21

Přesně tak to mě taky napadlo jako první, ale za tu cenu 419Kč to by nemuseli ani vracet :D Jako odpověď na tu naši otázku odpovídají takto :

NEJČASTĚJI ZADÁVANÉ OTÁZKY

Jedná-li se o tak převratný výrobek,proč není montován do automobilů sériově,přímo výrobcem?

Tuto otázku jsme položili vysokému představiteli automobilky.Nutno podotknout,že se jedná o soukromý rozhovor,vypověděl:Každé zařízení,které zvyšuje technické parametry motoru,konstruovaného dlouhá léta vysoce odbornými konstruktéry,za použití ohromného množství peněz,se setkává s nechutí investovat do maličkosti,která zvýší výkon motoru.

Ekonomická strategie každé firmy spočívá v tom,že pokud chceš vlastnit rychlejší auto s kvalitnějším motorem,kup si dražší model!Pokud zařízení za několik stokorun může v některých případech zapříčinit,že zákazník získá srovnatelné hodnoty slabšího a silnějšího modelu,určitě neutratí nemalé částky za model vyšší třídy!

Tímto pravidlem se neřídí jen automobilky,ale například i výrobci počítačové techniky.Chceš-li mít v počítači rychlejší procesor,kup si dražší a nesnaž se zvýšit výkon slabšího.

Naštěstí se situace pozvolna mění.V mnohých autosalonech v USA a Japonsku magnetizéry na přání montují továrně.

2010-02-01 18:48:51

Po instalaci, auto tak akorad zteskne o vahu tutoho prislusenstvi. Jinak nic.

2010-02-01 19:30:01

Zajímavé názory , ale spíš by mě zajímaly reálné zkušenosti a ne jen doměnky atd, ale nejspíš to nikdo nepoužívá, hlavně mě zajíma jestli to nemůže zpusobovat nějaké závady např v elektronice atd přece jenom jsou to magnety a celkově zda to nemůže poškodit nějak motor.

2010-02-01 19:33:05

mysim ze to neposkodi nic.. Ae nasel jsem to pred casem ve drazbe na nejmenovanem servru a bylo tam prodano hodne hodne kusu....

2010-02-01 19:43:03

JJ na tom "nejmenovaném servru" aukro :D jsem to taky našel, a mám výhodu že prodejce je ze stejného města jako já, takže ta investice 419Kč :D by mě až tak netrápila za vyskoušení by to možná stalo a při nejhorším by to nebylo daleko kdyby jsem mu to chtěl otřískat o hlavu :D :D aspon bych si udělal vlastní názor i když myslím že nejspíš negativní :D :D

2010-02-01 20:23:14

taky me u takovych veci napada hlavne proc je nemontuji uz pri vyrobe ;o)

argument ze by si pak lidi nemuseli kupovat drazsi auta je trosku zavadejici, i v drahych autech by prece tenhle zazrak byl, takze by mohly byt i ty drahe auta jeste drazsi

muj nazor: ale priznavam ze ta prezentace na webu a aukru je zajimava ... asi si pockam az si to nekdo objedna

doris  
Doris
2010-02-01 20:47:30

Jj, marketing umí oblbnout pěkně, sama jsem v této oblasti dělala a dělám. Že často vyvolá u zákazníků poptávku po něčem, co by jinak vůbec nepotřebovali, je jedním z cílů a každý prodejce/výrobce chce dnes nějak přežít a zbohatnout.... Mi to tak trochu připadá, jako ty zázračné přísady do motorových olejů, které dokáží "levně a jednoduše opravit vyběhaný motor modelkulárním navázáním a tím pádem vytěsněním , nebo umí lépe mazat než samotný olej atd". A pak při chemické rozborce zjistíte, že v té zázračné směsi je chlor a podobné nebezepečné věci, které sice zlepší mazání, ale taky "sežerou" kovové díly motoru korozí. Až na to pak majitel příjde, je už bohužel pozdě.

Každopádně pokud zmíněná součástka výjde na pár korun a je tak převratným a dlouhodobě odzkoušeným vynálezem, montovala by se sériově do všech aut, neboť ze slabších by byly silnější a z těch, co se jako výkonné vyrobí, by byly super výkonné, aneb výkonu není nikdy dost, tak takové levné zařízení by dokázalo za málo peněz udělat mnoho. Myslím, že žádný výrobce nejde směrem snižování výkon v dnešní době, spíše naopak, když porovnáme obsahy motoru před deseti léty a dnes versus jejich výkon. A samozřejmě hledání úspor v nákladech.

Tolik můj pohled na věc.

2010-02-01 21:38:12

jj presne tak to vidim taky

2010-02-02 09:22:16

este pirule do nadrze prisadu do oleja a jazdis zadarmo

2010-02-02 10:21:05

dys sme u tech piluli...o nich si myslite co?

2010-02-02 10:33:13

o pilulích tu už jedna diskuse je jen se nám ji nechce hledat, tak odkaz nepřidáme

2010-02-02 10:46:20

ajo, sry

http://www.mazdaclub.cz/m..._posts.php?topic_id=43518

doris  
Doris
2010-02-02 10:50:46

Aditiva do paliva mohou přinést jisté zlepšení, o tom jsme se též přesvědčili, ale nejsou to nikdy zázraky, jaké slibují propagační materiály například u těch tablet a pod. Prostě pomůže to k lepšímu chodu, nižší spotřebě a snižuje opotřebení motoru, ale není to zázračný elixír a všelék. I prodávána paliva jako taková se musí aditivovat, aby splnila předepsanou normu.

2010-02-02 10:59:07

takze do nafty jakekoli aditivum ktere potkam? nebo nejake do- a nedoporucujes?

diq

doris  
Doris
2010-02-02 11:10:35

Tak všechny samozřejmě neznám, ale nejlepší zkušenost mám s aditivy od Liqui Moly, konkrétně zmíněný Super diesel aditiv, ten je vynikající a i v hodně kvalitní naftě je jeho přidání poznat. Liqui Moly se přímo zaměřuje na výrobu aditiv, mají v tom celkem dlouho tradici , atestace a skutečně umí. Do nafty toho vyrábějí podobně jako i do benzínu více druhů, mají přísady komplexní (viz Super diesel aditiv - zlepšuje mazivost nafty, cetanové číslo, chrání před korozí, konzervuje, čistí palivový systém, snižuje spotřebu a emise, chrání drahé komponenty jako jsou čerpadla a vstřiky před opotřebením a zlepšuje starty i v zimě) a nebo speciální, které jsou třeba určeny jen k čištění systému, nebo zlepšují mazivost nafty či zvýší cetanový index a tekutelnost nafty v zimě a pod. My tato aditiva používáme již mnoho let a je to znát, auto i přes vysoký věk a kilometrový nájezd se chová jak nové, měření kompresí ve válcích a stav čerpadla to potvrdily.

zed
2010-02-02 11:54:11

doris: Já ještě moc zkušeností z dieslem nemám. Mám ho teprve měsíc. Tankuju naftu Verva u Benziny. Myslíš teda, že stačí brát "obyčejnou" naftu na Shellce nebo i na Benzině a dávat tam spíše ty aditiva?

doris  
Doris
2010-02-02 12:46:58

Naftu bych brala spíše na Benzině a především tam, kde mají větší odběry, tudíž i čerstvé palivo. Ono někdy i samotný vozový park ledacos napoví o kvalitě paliv na dané čerpací stanici. Shellka mi v poslední době příjde, že se s naftou zkazila, jejich nafta má nižší cetanové číslo, bež třeba Benznina a je to znát na hlučnosti a chodu motoru. Verva (60 cetanová nafta) mi příjde jako nejlepší volba, ale i TOPQ diesel mají slušný. I přesto to ale doporučuji aditivovat, alespoň v malé míře, neboť současné motory jsou velice citlivé na kvalitu paliva a aditivace pomůže předcházet potížím. U té prémiové nafty se těch aditiv tolik dávat nemusí, avšak nikdy jejich přidávání nezaškodí. Každopádně kvalitní palivo je samo o sobě děláno tak, aby vyhovovalo požadavkům motorů i bez dodatečných přísad, ovšem na našem trhu to je tak trochu sázka do loterie vzhledem k nepoctivosti personálu na některých stanicích.

2010-02-02 13:43:08

Zní to zajímavě. Vypadá to, že to přináší samé klady a pozitiva Ale musím říct, že na mě ten marketing působí, ikdyž si myslím, že to takový velký učinek mít nebude. Možná si řeknete, že jsem naivní, ale já tomu z části věřím. Ikdyby to byly samé kecy, tak komentáře na aukru jsou celkem přesvědčivé...

Stejně nakonec asi neodolám a ty čtyři stovky obětuju a uvidíme.


Odpovědět

1  2