Fórum - Téma


EGR ventil


Fórum Technický koutek EGR ventil



1  2

2008-01-31 11:34:15

Zdary, jaký je váš názor na zaslepení EGR ventilu??? Narazil jsem na zajímavý článek:

http://www.kadett.cz/technika/egr.htm

2008-01-31 15:43:33

Souhlasim s tim. Pokud clovek neni ekologicky aktivista, EGR ventil je mu k nicemu. V blizke dobe se k zalsepeni taky chystam. Kamarad ma ventil zaslepeny v MX-6 (2.5 V6) a nema zandy problem

2008-02-02 22:45:51

Nevim nedelal bych to kdybych mel vse ok nereknu mit nejake problemy kvuli toho ale jen tak to zaslepit.No je to asi vec nazoru no.Jen by me zajimalo co budes delat na emisich pochybuju ze ti to projde

2008-02-03 00:39:47

nechci do toho kecat, ale uvědomuje si někdo, že EGR systém hlídají dv nebo tři čidla? Nevím, co tomu řekne ECU

2008-02-03 02:58:52

na emisích egrko nepoznaj, u benzínových motorů funguje při brždění motorem z kopce jináč ho řídící jednotka spouští pouze při testu. Ten dělá opět při brždění motorem. Je to kvůli zlepšení funkce katu. (navíc přidává pouze necelých 8% spalin do sání u naftáka ovšem kolem 30%tam je to háklivější).

Jináč sem už slyšel že to lidi jednoduše přemostili a normálně s mazdou jezdili.

A když to náhodou bude vyhazovat chybu tak to uvedeš do původního stavu.

Na co je EGR? když nevyužíváme šechen výkon motoru, tak i přezto do válců letí vzduch který vlastně ani nevyužijeme, a tím zhoršujeme funkci katu, řešení je přitom tak primitivní, přidáme trochu výfukových plynů, tím do válců příde mín vzduchu, tím tam může řídící jednotka dát méně paliva, a tím se i trochu pošetří palivo, a zlepší proces který probíhá v katalyzátoru.

2009-02-26 22:12:30

nerekne tomu nic,mam zaslepeno a vykuchanej katalizator na DiDT a vse funguje skvele a jede o poznani lip...

2009-02-28 08:32:22

hmm..maličký problém je, že u ditd funguje recyklace výfukových plynů majičko jinak nez u beznínů, tohle jsem dělal na autech, kde motor bral oleje jako fritovací hrnec (motory KL, F2), ale proč to dělat u funkčních motorů v běžném provozu nevím, i po této operaci jsem nepozoroval žádné zlepšení. můžu se zeptat, co se zlepšilo po "vykuchání" katu na DITD??? rozumím tomu u někoho kdo chce sprintovat, jezdit drift, být IN strašným řevem z koncovky WM, ale u dieselu???

2009-02-28 09:47:13

Pokud ho neodpojíš natrvdo, jako že odděláš konektor od ventilu, tak ECU nezpozoruje absolutně nic. Proto se dělá jen to zaslepení, zavaření, nebo ucpání jednoho konce trubky. Taky tak jezdím a pohoda

2009-02-28 13:31:16

Mas neco proti WM??? Zapojeny EGR ventil akorat kvalitne zasira klapky a cele sani...Mam zaslepeno

2009-02-28 15:54:13

cau dyt sem ti rikal ze u 2.5V6 je to ideální stav , myslím, že to vím já moc dobře, pamatuješ na mé xedo? před GO motoru spotřeba oleje 1.5litru na 100km

a neee pane, proti WM nic, jen me včera nějaký ichtyl ve fabii školil při jízdě na dálnici s tak hlučným výfukem že sem málem zdech

2009-03-11 10:55:13

taky se pridam z nazorem. na mx6 2,5 to mam taky zaslepene. a v poho . jinak na oplech je časta zavada EGR venlyl. napřiklad na vectrě 1,8 16v byl ze zaslepenym egr ventilem na emisich a bez problemu.

2009-03-20 08:22:52

A navíc ty plechové záslepky tam můžou být po celou dobu provozu nebo když se mi to nebude zdát vytáhnu ji ven. Když se budu bát že neprojdu STK tak jednoduše povolím 2 šrouby, vytáhnu plech a funguju jako předtím.. pohoda

2009-03-20 08:44:37

Mám zaslepeno na 323 f 2.0 ditd už rok a vše ok!

2009-04-05 20:08:40

na zaklade rozhovoru a cenne rady od clena Wesker sem se rozhodl ucpat sani a tim padem znemoznit funkci EGR ventilu :) tu je par fotek z dnesniho rozebirani. Jedna se o motor KL 2.5 V6

Vsechno slo dobre ,akorat sani bylo na zadni strane prisroubovane takovym plechem k hlave a tam se dostat byl kapanek porod. NAkonec se podarilo....zejtra ucpu diru, pak nastrikam vstrikovaci listu a nakonec opucuju a nastrikam aji parohy. Lista na cerveno (stejne jako brzdy) a parohy na lesklou cernou ....

EDIT...sem pako..zapomel sem na ty obrazky :D :D

http://img291.imageshack....my.php?image=imag0005.jpg

vsimnete si te bandy sroubku a podlozek a ja nevim ceho na hrane blatniku :D :D sem zvedavej jestli to poskladam zase do funkcniho stavu.

http://img118.imageshack....y.php?image=imag0006j.jpg

http://img83.imageshack.u...my.php?image=imag0007.jpg

2009-04-06 01:45:55

já nikdy egr ventyl nezaslepím možná by mi to přidalo pár koníku říkám pár a tím myslím možná tak 2-4 koně, ale jak tu bylo psáno dá se koupit i takzvaný čistič těchto znovu použitých plynú jinak každopádně jak říkáte že to zanáší motor, dovolte abych nesouhlasil, sem automechanik a dělal jsem takovejch rozborek motorů a goček motorů že vím o čem mluvím v spalovací komoře je sice na mžik ale je tam víc jak 1000tísíc stupnů a na výfukovích ventylech je normální teplota kolem 800 stupnů u benzína je to kolem 750 a u nafty 850 takže kolem 800 stupnů!! přežila by to nějaká nečistota?? při otevření výfukovích ventylů se rychlost vyprazdnování spalovací komory blíží nadzvukové rychlosti, dokázalo by se tam něco opět udržet, to vám víc uškodí špatná nafta nebo benzín. Je to blbost a kvůli takový blbosti nebudu znečištovat ovzduší, většina z nás máme auto na normální provoz a jsem proti takovejmhle zásahům do motorového prostoru... To radši půjdu a koupím si sporták když chci driftovat nebo valit po dálnici 250 nebo balit kočky na zvuk..

2009-04-06 01:48:58

To cuir, mám pocit že na 2hým a 4tým válci ti prosakujou gufera na ventylech, podle tý fotky co tam máš se ti lesknou olejem ventyly.

2009-04-08 21:28:58

dnes sem se na to dival a neprijde mi to nejak leskle od oleje. Spise to bude haluz z fotaku, protoze sem to fotil potme v noci pod lampou a jeste ACER fotakem ,kde teda kvalita zustala asi nekde hodne jinde...-kazdopadne dekuju za upozorneni. co se tyka toho baleni kocek na auto , jezdeni 250 a podobne tak kocku mam (na tohle auto ani an zadne jine sem ji nesbalil :) ) 250 mi to nejede s tim obutim ,ktere mam no a rev vejfuku neuznavam..sice mam remusa ,ale je krasne tichounkej a moc pekne bubla (cili zadnej rvoun)

Co se tyka toho znecisteni tak mozna mas pravdu mozna ne ,ale realita je takova ,ze vsechny tri klapky ,ktere v sani mam se lepily. Pokud by se to nezanaselo tak by nebylo treba nic delat, ale po sundani sani je to v nem cele zadrbane a kdyz uz je to dole tak proc ten EGR neucpat.

Co se tyka ekologie tak k tomu mam jen jedno.

Pokud chce nekdo buzerovat za ekologii tak at zacne vlada a i ostani sami u sbee. Naprosto zbytecne lety stihacek, testovani bomb a ruznych vybusnin a mnoho dalsiho...co je proti tomu muj ucpanej EGR ventil...

Sem naprosto proti valkam a zbrojeni az se kazdej bude chovat ekologicky pak ten EGr ventil zase odslepim...ale dokud budeme mit v politice tupe kravy jako je tahle

http://www.youtube.com/watch?v=lw_0UUQBYuE

ktera nema zdani co propaguje a za cem stoji tak at mi vsichni ekologove vlezou na hrb....

nic vezlem proti tobe ;)

2009-04-09 15:48:19

no tak fajn...je poskladano a kupodivu sem to i vsechno spravne zapojil :)

Po ucpani EGr ventilu mi prestaly kolisat volnobezne otacky...takze zatim vidim jen pozitiva ...

kdyz uz sem byl v tom tak sem blejsknul aji finalni podobu sani.

Pri prvnim testu sem zapomel na jednu hadicku pod klapkou tak mi vychal fridex ,ale to se jednoduse napravilo ...

http://img24.imageshack.u...php?image=imag0042exk.jpg

2009-04-10 09:52:59

Hmmmm.....sani pekne Akorat si mohl jeste nastrikat vika ventilu

2009-04-10 19:39:44

hele je to v planu ,ale nemel sem cervenej silikon na motor a nebzl cas..potreboval sem karu poskladat abzch mohl na velikonoce do znojma...ale urcite se to take strikne ..


Odpovědět

1  2