Fórum - Téma


EBC Brakes


Fórum Pokec všeobecný EBC Brakes



1  2

MAX6  
J.
2011-06-12 18:24:58

Tak zakládam nové téma na objednáváni ebc brzdových kotouču, destiček, brzdových hadic a kapalin. Cca v pondělí by byla hromadná objednávka, takže kdyby někdo chtěl o 100% lepší kotouče za cca stejnou cenu jako jsou tady v ČR obyčejné, tak ať napíše. Ceny na konkrétní typ auta buď do vzkazů nebo sem do topiku. Tak se hlašte

MAX6  
J.
2011-06-27 23:11:56

Jelikož mi asi milijarda lidí píše na MX-5,tak to rači hodim jsem

MX-5 1.8. r.v.98-00:

přední klasik - 2634Kč/náprava - D799

přední TG - 3749Kč/náprava - GD799

přední Black D. - 3749Kč/náprava - USR799

zadní klasik - 2794Kč/náprava - D639

zadní TG - 4318Kč/náprava - GD639

zadní Black D. - 4318Kč/náprava - USR639

přední greenstuff - 1976Kč/náprava - DP21002

přední redstuff - 2362Kč/náprava - DP31002C

zadní greenstuff - 1740Kč/náprava - DP21003

zadní redstuff - 1891Kč/náprava - DP31003C

Ke každý objednávce se připočte 542Kč.

MAX6  
J.
2011-08-08 22:50:24

Ahoj,zbyly mi tu přední destičky GreenStuff na Mazdu 3 a 5 (DP21524). Cena je 2383Kč s DPH + poštovný(destičky jsou na celou nápravu). Jedná se o daleko lepší destičky než OEM nebo většina sebelepších náhrad z druhovýroby.Vydrží 550°C(OEM jenom 400°C) a neobsahují černý prach,který špiní kola a zanáší třmeny.Dodání do 2 pracovních dnů,nebo tak jak naše česká pošta dokáže

r41
Roman
2011-08-09 07:26:35

Kdyz sme u brzd. Je lepsi jit do EBC (standart), nebo Ferodo?

Jde mi o to, jestli i zakladni rada EBC dosahuje kvality, treba jako prvovyroba?

MAX6  
J.
2011-08-09 10:31:22

Základní řada EBC BlackStuff musí splňovat minimálně kvalitu OEM produktů.Takže se dá říct že BlackStuff je to samí co OEM,ale na některý auta (200koní a vejš) se jako standard berou už třeba GreenStuff nebo dokonce RedStuff.

r41
Roman
2011-08-09 13:49:33

Diky MAX6,

ceka me vymnena kotoucu a oblozeni, tak uvazuji co na svou M6 dam..

MAX6  
J.
2011-08-09 18:52:27

Kdyby si měl zájem o EBC,tak se ozvy,něco vymyslíme.

2013-07-15 15:29:51

2014-02-05 09:54:53

max6: čau,

prosím mohl by jsi mi nacenit kotouče i destičky na předek i zadek?

Mám Mazdu 6, 100KW, 2004 rok, 2.0L, kombi, nafta

Jezdím v běžném provozu, žádné závody. Tak asi bude stačit ta Green sada?

Dík za odpověď

Petr

MAX6  
J.
2014-02-05 11:11:45

petr6810: Máš ode mě interku.

2014-03-18 20:41:58

Ahoj,

měl bych zájem o brzdové kotouče a destičky(komplet) na Mazdu 6 kombi, benzin dvoulitr, 2008.

Normální rodinný vůz - běžná jízda.

Zašli nějaké ceny.

Dík

Mirek

MAX6  
J.
2014-03-18 21:02:13

miretzek: máš ode mě interku

2014-03-18 21:20:45

spíš jen orientačně: na kolik by mě vyšly na MPS? Nejspíš jen předek, zadní mám skoro nový

Co bys doporučil? TG+Red?

MAX6  
J.
2014-03-18 21:27:25

achmed: Jak je chceš využívat ? Pokud se rád projedeš trocha sportovněji nebo třeba Most/Brno,tak na MPS bych spíš volil TG+Yellow nebo BlackDash USR + Yellow. Na normální MPS jídzu () bych bral TG+Red nebo USR+Red. Nejmíň co je povolený na M6MPS (netýká se M3MPS) je klasickej kotouč (EBC Premium,ATE,Brembo)+ Green.

Cenu na předek pošlu interkou.

2014-03-18 21:32:51

Grooved dělají takové "ts ts" při brzdění a anodizace občas není dobrá - vnitřek s hrubou litinou chytne lišku, já bych teď kupoval už jen Ultimax. Už Red Stuff se nedají skoro zničit, Yellow už vůbec ne.

Ale na okruhu člověk zlikviduje jak GD tak USR kotouče jako nic, obzvlášť s těžkou 6 MPS.

2014-03-18 21:32:55

max6: no do Mostu sice mám v plánu zajet, ale závodník nejsem.... takže teoreticky by mě měly red stačit ... ale uvidím taky podle rozdílu v ceně.

Ty černý kotouče mají nějakou výhodu kromě toho, že jsou černý?

MAX6  
J.
2014-03-18 21:44:25

achmed: BlackDash USR (ty černý) jsou spíš určený pro nějaký sportovní sedany,kde je kladenej důraz na tichost chodu a aby nerezli - tam kde je nesetře destička maj antikorózní ochranu. Thle kotouče jsem osazoval převážně na Infiniti,Lexuse IS a GS a na pár Merglů. Jinak jsou klasicky frézovaný,což pomachá z kotouče rychleji odvádět plyny vzniklý při brždění (ochlazuje to rychleji kotouč) a taky to líp odvádí prach vzniklej při brzdění.

Shr3k: nevim kdo ti brzdy montoval nebo jak vypadali tvoje náboje,ale zatim ze všech aut co jsem EBCčka osazovali přímo u nás v hauzu,tak nepřišla ani jediná reklamace na to že se upálily nebo zkroutily.. Když opomenu správný osazení a ideálně i seříznutí novejch kotoučů podle starýho náboje,tak je taky důležitý dodrže sladění destiček vs kotoučů.A to nemluvim jen o Mazdách. Jestli myslíš přetavení,tak samozřejmě ty brzdy jsou konstruovaný pouze 750-900°C podle toho jakou řadu vybereš a nebudeme si nalhávat ,tak pokud pojedu po dálnici s přidřenym pístkem tak to klidně utavim,ale dřív než tohle se mi utavý i kapalina. Proto všeobecně doporučuju klientům co koupej řadu Red a vejš aby zvážili i výměnu brzdovky za něco lepšího + třeba i pancéřový (proplejtaný) hadice. Platí tam klasický pravidlo. Brzdnej účinek je tak silnej jako je nejslabší komponent na autě.

Jinak máš pravu TG mají větší tendenci na hnilobu a jsou hlučnější. Ale jejich primární určení není na běžnou jízdu v běžných rychlostech. Jsou to spíš sportovnější kotouče,teda když opomenu top řadu kotoučů High-Carbon BSD,ale ta už není vůbec určená na jízdu do Kauflandu což TG se daj použít i na to běžný ježdění i když byly konstruovaný na něco jinýho. Ze svý zkušenosti bych řek že TG je něco jako sport-street a občas trať.

2014-03-18 22:16:50

max6: Tak brzdy mi montuje vždycky servis ve Zlíně a nikdy nebyl problém, auto kupuji pokaždé nové. No, viděl jsem už do červena rozpálené GD zrcadlící se o levé svodidlo na dálnici při brzdění z cca 220 na 80...

MAX6  
J.
2014-03-18 22:29:26

shr3k: Zkoušeli jsme kotouče od Bremba,ATE,StopTech a EBC a i při silnym zabrdění (ne zaflekování - nezasekli se kola) na cvičný ploše z 180km/h na 0 a to 2x za sebou a nikdy se nerozsvítili.Smysl tohodle testu,ale nebylo donutit kotouč svítit,ale porovnávání brzdnýho účinku při studenym a ohřátym systému. Ale věřim,že rozsvítit kotouče není problém. Takle mě třeba svítil kotouč od ATE na starý 626GE,když mi přibrzďoval zadní třmen a to při jízdě ve městě cca 2km.

Taky jsem měl takovouhle závadu na svý 323BJ,když se mi na začátku francie přidřel zadní levej třmen a já s tim profrčel celou francii až do španělska. Kotouč (TG) byl sice vyleštěnej jak zrdcadlo,ale i když jsem v noci zastavil,tak jediný co bylo vidět je spálená barva na červený destiče a smrad. Stačilo místo válení se u pláže hodit auto na hevírek,rozebrat to,pomocí španělštiny alá ruce a nohy koupit měděnou pastu a hotovo. I potomhle zátěžáku destičky frčeli ještě dalších 5000km než jsem je pro jistotu vyměnil (i se třmenem).

Prostě já to beru tak,že je jedno jestli se kotouč rozsvítí jak žárovka nebo ne,hlavní je pro mě aby se neupálila destička (nezesklovatěla) nebo se nepřevařila brzdovka.

2014-04-27 13:55:58

max6: Zdravím, můžeš mi prosím doporučit a poslat nějaké ceny na kotouče+destičky (zadní i přední) pro moji M6 kombi 2.0Di 105kW (GG/GY), r.v 2006. Nejsem žadný letec a spíše mazdu šetřím (momentálně jsou brzdy v pořádku, ale jsou neskutečně olezlé rzí. (nevypadjí hezky). Nevím zda "kalsiky nereznou také, TG zůstanou opravdu zlaté? Díky


Odpovědět

1  2