Fórum - Téma


E 2000, rv 1992


Fórum Technický koutek E 2000, rv 1992




2007-07-05 14:37:27

náš člen Netopiirek potřebuje poradit s motorem, veškeré info poskytne on, my přikládáme foto, tak Mazďáci, poraďte mu.

2007-07-05 15:34:24

jůůůů ahoj mazdáci....mám mazda e2000 stříkačka-valník po celkové go.protože jsem s ním najel asi 10 km a střílej do výfuku,dal jsem nové svíčky a abych měl jistotu,nechal jasem vyměnit rozvodový řemen....vrátili mi auto na laně s tím,že motor nemá tlaky 11,5 jak stanovuje výrobce.podařilo se mi sehnat návod a dal jasem se do toho sám....ryska kliky proti zářezu a vaška postavená na 1 se šipkou proti šipce,pak rozdělovač na 1 válec a zkusil jsem jiskru...nic....nechal jsem zkontrolovat startér koupil silnou baterii a natáhl kabely přímo až na startér...moror se točil a nic.tahal jsem mazdu a snažil se ji nahodit a za jízdy otáčet rozdělovačem,opět nic...komprese válců 5,tady jsem logicky dovodil,že motor se nemohl potkat a začal jsem laborovat a shánět rady...abych měl jistotu sundal jsem hlavua a v ní jsem objevil volně ležící jakési količky o průměru 5-6mm.

pořídil jsem pár fotek a byl bych velmi rád pokud někdo má nápad jak poraditvačka je nová,nikde není známka ože by se někde něco třelo nebo o něco klepalo,chci dát nové kroužky a srovnat hlavu....tím jsem zatím skončil,snad ještě na závěr...od výměny rozvodového řemene si motor ani jednou neškytl,je cítit benzín a někdy šel modrý kouř ze vzduchového filtru...ujištuji,že o autech a motorech vím dost z praxe,ale s něčím podobným jsem se setkal poprvé...jiskru hází všechny 4 svíčky,benzín tam jde kdo jste to dočetl až sem,tomu děkuji

2007-07-06 14:47:23

zdravim, docela zajímavej problém..když píšeš že je to od tý doby co se mněil řemen tak to vypadá že tam je něco špatně..pokud je cejtit benzín a háže to jiskru tak to musí běžet pokud jiskra není tak jít od cívky až ke svíčkám. A taky skouknout jestli jiskra hází kdy má, něco podobnýho jsem už viděl a byl otočenej rozdělovač o 180 stupňů takže jiskra byla benzín taky ale v okamžiku kdy to nebylo nic platný tahle pokáza se projevuje právě tim že to střílí do sání a jde z toho modrej kouř..

2007-07-06 14:55:53

moc děkuju,rozdělovač i kabely jsem samozřejmě přehodil několikrát z čirého zoufalství .výsledek stejný.....

2007-07-06 15:00:00

hmm tak to je divný a opravdu to hází jiskru v horní úvrati tak jak má? pokud jo a jde tam benzín tak to musí běžet to není možný. a jaký má motor tlaky?

2007-07-06 16:59:06

jestli je vše OK, pak bych to taky přičítal tlakům. Ty kolíčky cos našel v hlavě - fotky nejsou nic moc, ale zdají se ohnuté, nejsou to kousky ventilových pružin ?

2007-07-06 23:09:42

mno k hoření je potřeba benzín, vzduch a jiskra, jisk¨ra tam je, benzín taky tak co že by to bylo něco se vdzuchem, kor když ti jde přes filtr kouř...

2007-07-07 14:25:26

zase moc děkuju,ahojky.....koupil jsem těsnění pod hlavu,ale na 3 válci je sucho.ventily těsní a 1+2+4 píst také,takže jasně kroužky,dám gecáky protože jsem línej shánět originály,válce jsou v přádku.

ke kolíku-evidentně se jedná o 1 kus rozzlomený na poloviny,samozřejmě,že první věc mne napadla,že se jedná o ventilovou pružinu...všechny jsou neporušené a navíc mají menší průměr,tak,že se začínám domnívat,že spíše někomu něco spadlo když měnil olej a snad to bude jedinné vysvětlení ovšem nechápu,jak se jedna polovina kolíku ohnula a jak o hlavně o co se ubrousila natož zlomila.evidentně je nová vačka,tedy možná se jedná i o nedbalost automechanika,který výměnu prováděl....moc děkuji za vaše příspěvky a snad dojdu do vítězného konce :))))

2007-07-07 22:02:17

veškerý problém je v tom že byly špatně nastavené rozvody. Můžeš vyfotit znova ty válečky, ale tak aby bylo vydět co to je a ne rozmazaný fleky? Po testu kapalinou ti odtekla voda že chceš menit ventily kroužky atd?

2007-07-07 22:06:26

když už to máš rozhozený, tak se koukni kde ti na ryskách stojí klika oproti vačce, vyrábělo se víc kol s rozdílným značením. Takže je možnost že už někdo zpřeházel kola z jiného modelu.

2007-07-09 12:04:25

Ahoj,rozebral jsem co se dalo, vyházel jsem písty.To čuně,který dělalo ten motor na co šáhl, to škoda psát o tom. Evidentně je broušená klika na ojnice.Nevím, na jaký výbrus, ale ložiska tam dal základní, takže ojnice mají velké vůle. Naopak pístní čepy vůle nemají žádné a ani se s nimi nedá otočit.Pokud to samé udělal při uložení kliky do bloku, nemá cenu to komentovat. Rozhodl jsem se, že raději vyměním celý motor. Bohužel nevím z čeho tam pasuje, ale vyrážím do světa a někdo mi už jistě poradí. Jedná se o vozidlo MAZDA SD-E 2000, PICK - UP, 70/4700, zdvihový objem válců 1998, typ motoru GE / EGI / KAT, č. motoru FE 219826 / 1992. Než se snažit dávat dohromady motor, který sestavoval nějakej zedník, bude rychlejší i levnější ho vyměnit. Přeji všem hezkej den..... kodlx škoda, že si se mi neozval, ale i tak ti děkuju, ahoj Béda

2007-07-10 00:03:11

fečko se dávalo do 626tky, mám ho v autě i já, ale netuším jak je to s kroutákama. 626 série podvozku gc, a dával se i do některých gdček.

Neozval jsem se proto že jsem neměl čas, a stále ho moc nemám.


Odpovědět