Fórum - Téma


dym


Fórum 626 GE dym

Informace o modelu: Mazda 626 GE


1  2

2009-12-25 21:29:36

Já jsem řešil ten samí problém loni na podzim když se ochladilo. Auto jsem koupil v létě 08 a nic jsem nepozoroval ,než jen to že jsem dolil asi 2x olej za tři tisíce km. A potom jsem se tomu věnoval a hlídal to, mám 626 GF 2.0 16V 85Kw motor FS , mazda udává spotřebu oleje až 0.9l na 1000km ,což je docela dost jak stodváca to je mazec, už u auta které je v kategorii euro II ,což je kategorie plnění emisních limitů. Ale to je jedno. Chtěl jsem vám říct že jsem také uvažoval i po konzultaci s odborníkama a všichni také od boku střelili gufera ventilů! Tak jo objednal jsem si gufera a těsnění pod hlavu protože jsem tu hlavu chtěl shodit abych alesponˇ zjistil vizuelní stav válců. gufera +těs.hlavy vč . dopravy vyšlo asi na 1600.-kupoval jsem to v prodejně MOTOR DÍLY BRÁNÍK PRAHA 4 a po tel. objednávce vše zaslali,(nemají klasický eshop ,protože dodávají hlavně autoservisům) a hurá na to! - Po opravě druhý den kdy to stálo ,úmyslně v chladu celou noc venku -start a hulila jak Avie prašivá - ,zklamání opět diskuze s "motorářema" tak asi ty kroužky. Ty jsem zjištoval i v mazdě a cena asi- 8500,- raději jsem to zapoměl a mají origo rozměr i první výbrus ,tak jsem sehnal od firmy MAHLE což je výrobce dílů motorů, písty ,kliky, šály atd. jsou to němci tak kvalita alesponˇ trochu.A cena cca 3500.- těsnění hlavy erling se mohlo použít znovu protože je plechový z planžet tak se jen tak nevymačká jako klasický.Rozborka vyházet písty ,na kroužkách nebylo nic extra vidět ale na válcích ano lehké vyleštění "honování" válců , tak jsem si zapůjčil- jmenuje se to hantýrkou leštička válců přeleštil a hurá na to. problém není ve stírákách ale ve vodících kruhách protože motor FS má docela nízké písty (úspora materiálu) a ty písty ve válcích doslova vaklaj když mají kruhy něco naběháno ,proto za studena hulej tydle 2litry proto když se trochu zahřeje tak se materiál roztáhne utěsní a přestane hulit. A záleží jak je z motorem zacházeno , olej- dolívání nepřelívání a včasné výměny. Moje auto předtím vlastnila zubařka a 95%nakvedlala po centru prahy a dvakrát bylo v brněTak dostávalo čočku jako prase v kolonách.Mělo najeto 135000km. Je cca víc jak rok po opravě v říjnu byla STK a emise dopadli- hodnoty nového motoru a doliji tak cca 0.5 za 3000Km a hlavně NEHULÍ ani v techto mrazech co byli.Tak se to vyplatilo a olej prostě měním kolem 8-9tis.km .Jinak jsem se dočetl že tyto motory na todle trpí cca ve 150-200tis.km ale asi je to fakt o tom přístupu od lidí. A hlavně vyzkoušená rada od starších odborníků v zimě nastartovat a hned v klidu odjíždět a ne to nechat kvrdlat na místě to je pro motor prý nejhorší. a další co platí konkrétně pro GF85kw včas řadit a nepodtáčet motor, je to cítit už pod 2000ot/min musí se to točit jak felicie tak zvaně štěkat. I když ten výkon v tom motoru je, pístům se to nelíbí!.

2009-12-25 21:40:00

Ještě schympanz ty aditiva jsem též zkusil a ani to nedělej akorát vyhodíš prachy ,pán prodavač mi poradil od Wyns'se přípravek na změkčení gufer a na utěsnění válců atd. Jeto úplně na H.V.O , auto hulilo beze změn a navíc smrdělo jak kdybych jezdil na petrolej A fak to pomohlo akorát 8stovkám z peněženky. A zde je odkaz

na tu prodejnu motorových specialistů fakt jsou odborníci a poradí co je dobré . www.motordilykrizek-svab.o1.cz

2009-12-26 20:17:33

diky za rady.kiež by som mal na vymenu kružkov.no možno zoberem uver a dam to do kopy.už to tak sice nedymí ale to len koli tym teplotam.ako kedy no.

2009-12-26 20:36:39

No já ten motor nakonec vyměnil celej. Teď jsem moc rád,že to dobře dopadlo. Jede velmi dobře a hlavně nekouří. Myslím,že je lepší koupit něco lehce bouranýho kde se dá třeba i projet...nebo alespoň nastartovat a zkusit motor. Je to levnější než oprava ...myslím GO motoru. To se fakt nevyplatí. Já nedávno koupil 626 ale s motorem 1,8. Motoricky byla super Dal jsem za ní jen 5000kč. Motor jsem ale potom buchl za 3500kč. Potřeboval jsem peníze a ta 1.8 mi stejně nevyhovovala. Takže touhle cestou bych asi šel já. Ale je to jen názor.


Odpovědět

1  2