Fórum - Téma


dym


Fórum 626 GE dym

Informace o modelu: Mazda 626 GE


1  2

2009-11-30 17:11:46

po ranu dymí ale nie vždy.doteraz som bol presvedceny že su to stieracie kružky a že intenzita a dlžka dymenia je zavisla na teplote ale nieje tomu tak.dnes ked bolo + 10 stupnov zase dymila.smrdi to ako skoda 120.po asi 40 sekundach prestala.keby boli zlé gufera tak by to dymilo stale a tak ma napada ci to nemože byt lambda.inak tankoval som na shelke.predtym inde a myslim že to tak nedymilo ale este som to až tak neodskusal.

žere aj olej asi 0,5 l na 1000km.chcem teda vylucit vsetky veci aby som si bol isty že su to stieracie kruhy.už som sa aj pohraval s myslienkou aditiva ale ja tomu neverim a posrat motor si nechcem.

mate dake napady?

2009-12-01 20:26:46

skus vysledovat jestli to dýmení néni závyslé na tom jak dlouho auto před jízdou stálo pokud to dýmí tím víc čím dýl auto před nastartováním stálo tak to jsou nejspíš gufera na ventilech když je motor v klidu olej který ti zůstane v hlavě ti pomalu kolem dříků ventilů prosakuje do válců , do do sacího potrub a do svodů čím dýl stojí tím dýl prosakuje a pak to po nastartování kouří ono to prosakuje i za jízdy ale za jízdy se ten olej průběžně spaluje takže to tak nekouří

2009-12-02 07:27:27

nie.nezaleží. raz dymi a raz nie.a ani na teplote až tak nezaleží.proste ako sa mu chce.

2009-12-10 18:02:59

Počkej jak dopadnu já s těma guferama. V sobotu se ukáže. Já jsem měl po startu přímo dymovnici. Gufera už jsem vyměnil. Původní byla tvrdá a otvor v guferu dost velkej. Takže byly KO. V sobotu to dokompletuji a dám všem vědět výsledek.

2009-12-10 20:42:58

Ahoj! Musíš vyměnit gufera na ventilech a stírací pístní krouky pak budeš mít klid. Kdy vyměniš jen gufera tak to nezmizí, protože jsou připečene ještě kroužky přes které by se ti olej dostaval také.

Pavel.

2009-12-10 23:17:39

prave o to sa jedna.niekedy su to kružky niekedy gufera.som zvedavi.napis ci je daka zmena.

2009-12-10 23:21:39

Taky mi to rano zacoudi,taky to resim v jednom tematu,ale pistni krouzky jsem vyloucil,protoze komprese je dobra...

  • takze u me nejspis gufera
  • nech si zmerit tlaky,tam hned poznas co je v riti,pokud bude komprese ok,tak pistni(stiraci)krouzky to nebudou,ale nejspis taky ty gufera,kdyz komprese bude v haji jako mala,tak budou ko i krouzky

2009-12-10 23:37:31

většinou jsou v háji gufera a pokud jsou připečené stírací kroužky tak tlaky můžou být vpořádku od toho jsou těsnící kroužky takže přeměření tlaků ti o kouření moc neřekne udělej gufera a uvidíš je to jednodužší než vyměnovat kroužky

2009-12-10 23:40:33

tak tak.tlaky možes mat dobre aj ked su stieraky v haji.

2009-12-11 15:53:28

Tak kdyz to rikate,tak to tak asi bude,ale bylo mi to receno mechanikem a od te doby si to myslim,ale stejne me to neda,tlaky nemuzou byt dobry kdyz jsou krouzky v haji ne? vzdyt kolem pistu se ten tlak ztraci ne? jsem mimo tema,ale nekdo mi to polopate v klidu reknete prosim jak tedy poznam krouzky jestli jsou v haji? me napada jen stale koureni a obcasne koureni,ze jsou gufera...

  • tlaky mam ok tak jsem si rikal,krouzky to bejt proste nemuzou,ale ted jste me rozhodili

2009-12-11 20:33:13

Tlaky ti ukáži dobrou hodnotu a stírací kroužky budou připečené, takže když vyměníš gufera a bude ti to kouřit dál nezbude ti nic jiného něž vyměnit kroužky, kolega měl ten sam problém a nechal si to udělat v Mazdě a měnili gufera a kroužky a motor je jak nový a má klid, přitom mi staré stíracií kroužky ukazoval a byly zapečené.Po opravě mu mechanik řekl ať mění olej co 10 000km, nemusí být drahý olej a motor má stále čistý.Taky mu to před tím hodně kouřilo při prvním startu a při jízdě z kopce kdy měl zařazený rychlostní stupeň jako když brzdíš motorem a pod kopcem přidal plyn a pěkně to zakouřilo, kopec musí být dlouhý,do válců se nasaje olej ktery se tam dostane výše popsanými problémy a po přidání plynu se zažehne jiskra a olej se spálí a zakouří.Taký zaleží kolik už máš najeto poctivých kilometrů a jak často se měnil olej. Tak testuj.

2009-12-11 20:54:45

Auto mam kratce tak nechci plasit,ale zamerim se na ten olej a podstoupim ty krouzky a gufera jen kdyz to bude nutne a oleje bude mizet dost...

  • vzdy kdyz parkuju u pritelkyne tak auto stoji z kopce(zadkem dolu) kdyz pak rano jedu pryc tak to necoudi,naopak u me pred barakem parkuji obcas z kopce(predek dolu) a to si coudne,ted je to jasne proc
  • nerikam ze nemate pravdu,jen rikam co jsem si celou dobu myslel ja takze diky

2009-12-13 10:34:45

tlaky ti drží těsnící kroužky pokud sou v pořádku tam máš dobré tlaky ale to neznamená že nemůžeš mít připečené stírací kroužky které se ti starají o odvod přebytečného olej ze stěn válců zpět do klikové skříně pokud máš stírací kroužky připečené a těsnící ne tak máš dobré tlaky a přitom to klidně může kouřit

u tebe bych to viděl ale spíš na ty gufera tím spíš že ti ti kouří jen když parkuješ v auto v určité poloze, když stojíš nějak z kopce z hlavy ti neodteče všechen olej a pomalu se ti kolem dříků ventilů dostává jak do sacích kanálků tak do výfukových a i do váců a čím dýl stojíš tím víc oleje se ti tam dostane a tím víc to pak kouří

naopak v některé poloze z kopce nebo do kopce můžeš stát tak že ten olej odteče z hlavy do poslední kapky a pak to ani nezakouří takže u gufer to tak je že to kouří podle toho v jaké poloze a jak dlouho před jízdou auto stojí

2009-12-13 13:13:01

Diky,zamerim se na tu spotrebu oleje a kdyz se bude ztracet dost oleje,tak to zacnu resit,protoze jsem student a pro me by byl zahul tohle podstupovat a kdyz uz bych to podstoupil tak by nebylo na skodu udelat rovnou ty krouzky ne? kdyz uz to bude ozdelane,kolik to tak vubec stoji? prace udelat gufera+krouzky

2009-12-13 16:56:47

v servise velmi vela.u garažmajstra robota cca 4500 kč samozrejme podla toho kto si kolko zobere.ale je tu riziko že ti to nespravi dobre a nemas zaruku.v servise možno dakych 12 000 praca + material dalsich 7500kč.zhruba

2009-12-13 17:25:36

samotné guferka vyjdou na necelých 500kč a práce je to na pár hodin pokud by si chtěl dělat i ty kroužky tak kroužky tě vyjdou na 700 sada těsnění 3000 a práce na 1-2 dny + 800 za přebrus hlavy tak si to zpočítej co je pro tebe výhodnější odkud že to jsi?

2009-12-13 17:52:29

Pokud je ta otazka na me,tak jsem ze Sokolova(u KV) proc se ptas?

  • ja bych to hlavne nemel kde delat a stejne nevim jak a do servisu se moc nehrnu kdyz je to takova palka
  • jinak vyslo mi za material za 4200,- ale to je bez prace a ta je strasne draha

2009-12-13 18:18:51

až tak nie.vravim.jeden garažmajster u nas mi povedal že okolo 3000sk 3500. takže je na tebe ci najdes takeho co to vie spravit a lacno.teda oproti servisu lacnejsie asi o 250%

2009-12-24 13:10:00

Ahoj, mám ten samý problém. Už jsem to taky zjišťoval. kouří mi to jen po startu a chladného počasí. Dokud nevypne sytič, tak to hulí jak stará škodovka. Olej mi bere cca litr na 1000 km. (jezdím trasy do 20-ti kilometrů)

První budu řešit ty gufera: Pokud máš šikovného mechanika, který ti to dokáže udělat vrchem, aniž by sundal hlavu, tak se vejdeš komplet do 2000.

Pokud to nepomůže, budou potřeba vyměnit ty stírací kroužky. A to už je darda. Šikovného mechanika mám, ale i pořádného, který mi řekl, že mi bude dávat veškeré nové těsnění atd.(takže i pod vanu) aby mi mohl poskytnout 100% záruku.

Cena se ale vyšplhá na 15 tis.

2009-12-25 20:01:07

tak napis ked ti vymeni gufera ci prestalo.ja som zistil že mi to dymí pri urcitej teplote okolo 0 stupnov.


Odpovědět

1  2