Fórum - Téma


Drnčení krycího plechu u výfuku 323F BJ


Fórum 323 V BJ Drnčení krycího plechu u výfuku 323F BJ

Informace o modelu: Mazda 323 / Familia / Protegé V BJ



2010-04-09 09:47:59

Při určitých otáčkách motoru se ozývá plechové drnčení od podvozku - odhaduji, že je to krycí plech kolem výfuku.

Myslíte, že je to tak? Pokud ano, prosím o radu jak se to dá vyřešit. Díky

2010-04-09 12:00:46

Me takhle drncel kryt na katalizatoru, tak jsem ho uplne odstranil a je klid.

2010-04-10 12:42:16

A při jakých otáčkách? 5000 a víc?

2010-04-10 12:46:23

me to delala almera - ureznul na jedne strane plech tlumice. taky jsme ho oddelal a klid. Nejaky vycpavani nemelo cenu, vzdy to upadlo. A to mi drncelo treba i pri chcipnuti - proste vzdy kdy se to zaklepalo Takze projdi vyfukovy system a nejspis to tam najdes

2010-04-10 22:04:32

ty žárové plechy bych určitě neoddělával spíš bych je přivařil nebo udělal druhé z nerezu ty plechy jsou tam kvůli odstínění rzžhaveného výfuku od kastle na které protihluková izolace a koberečky které už se mi jednou začali pěkně připalovat a v autě sem měl tolik dýmu že jesem už neviděl ven a musel sem zastavit, je fakt že to nebylo na mazdě a ty plechy sem nesundal já.

2010-04-10 22:42:00

tak bud sem to spatne pochopil, nebo spatne napsal - ja nemluvil o sundani tehlech plechu, ale o tom, ze jedna vrstva ktera "obaluje" tlimic vyfuku mi na jedne strane u svaru urezla a tim se napruzila nahoru a drncela o kastli.. takze jsem to urval na druhe strane a vyhodil.. Takze primo spucast vyfuku, ne to odstineni mezi vyfukem a spodkem auta

tak jsem to myslel ja - sry jestli sem to popsal spatne

2010-04-10 23:31:49

Dělá to při 3500 a pak kolem 5000 otáčkách. Vždy jen těsně kolem těchto otáček.

2010-04-10 23:36:28

sežeň někde kus vázacího drátu,najeď si autem na rampu a ten plech,který drnčí o výfukové potrubí k němu pořádně připoutej a máš klid

2010-04-11 10:27:46

žárové plechy bývají i přímo na výfuku třeba katalyzátor ten má jen jednu vrstvu plechu a na ní je pak ještě žárový plech, vzhledem k tomu že katalyzátor je i díky katalitickému hoření ke kerému v něm dochází nejteplejší díl výfuku je úplná blbost z něj ty plechy sundávat, nejen že chrání od žáru spodek karoserie, ale kdo z vás s auten nikdy nezajel v létě na polní cestu nebo do vyšší trávy? s katayizátorem bez žárových plechů je to o požár tím spíš když se auto s takovým katíkem v té trávě zaparkuje,

2010-04-11 11:49:41

Plechy nechci odstranit plechy, jen minimalizovat jejich vibrace.

Co zkusit tohle na výfukové potrubí? Místo plechů, případně namotat na plechy - zmenší to vibrace a bude to lépe tepelně izolovat.

http://cartuning.cz/kateg...-1/termo-pasky-svodu.html

2010-04-11 11:56:00

my jsme si tem plech nechali přivařit, tušíme nerezem, ještě občas někdo používá klasickou šroubovací sponu na hadice, ale na několik let to asi nebude... , ale je to asi nejlevnější metoda.

2010-04-11 23:05:06

no tu pásku tam namotat můžeš ale když s ní budeš chtít omotat tlumič tak to tě levněji vyjde koupit ten tlumič nový přivařit se to dá ale nejlépe jak říkají miláčci nerezem jináč to dlouho nevydrží

2011-03-06 19:33:03

Ahoj mazďáci, přidám se do klubu orezlých výfuků

Uvolnil se mi vrchní plech katalyzátoru.

Zvažuju možnost klasické šroubovací stahovačky, ale radši bych to zavařit.

Poraďte, jak/čím to nejlépe nechat zavařit.

Díky

2011-04-18 09:33:37

Mel jsem to samy s krytem katalyzatoru, stacilo pacidlo a je po problemu

2011-04-18 10:40:31

Já vzal vázací drát a přitáhl ten plech k výfuku a je rok klid.


Odpovědět