Fórum - Téma


dnešní škubání motoru při zahřátém autě.


Fórum 6 GG / GY dnešní škubání motoru při zahřátém autě.

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY



2010-12-16 09:45:55

Mazďáci, můžete mi poradit možné příčiny mého dnešního problému ? ráno při -20 nastartuji bez problémů, po 20km jízdy, zahřátém motoru, při rychlosti cca 90km/h na 4.rychlostní stupeň začala mazda škubat, ztrácet výkon, až při podřazení na 2.rychlost.stupeň jela "normálně", po vyjetí 3km kopce na dvojku jsem zkusil na rovině na to normálně šlápnou a už se zdálo být vše zřejmě v normálu.., žádná kontrolka se nerozsvítila.

Máte tipy na možné příčiny? díky !

2010-12-16 11:21:06

co čepujes za naftu?máš aditivum?

Taf
2010-12-16 12:10:02

Mě se už stalo něco podobnýho. Celkem asi 3x.

Jednou to bylo přesně, jak popisuješ.

Podruhý jsem se kvuli tomu musel vrátit zpět a auto nevyjelo ani kopec. Po cca 20 km jizdy s tím škubáním a bez výkonu se rozblikala kontrolka DPF a rozsvítila kontrolka motoru. Druhej den bylo auto v nouzovym režimu ja jelo normálně jako v nouzovym režimu bez škubání - návštěva autorizovanýho servisu, prý pročistili váhu vzduchu a zregenerovali DPF. 14 dní klid.

Potřetí to bylo nejhorší. Auto přestalo jet. Po vyřazení na neutrál chcípalo. Za cca 20 minut, kdy jsem zkoušel občas nastartovat, auto přestalo dělat problémy a já jel dál. Odpoledne pak podobně. žádná kontrolka nesvítila.

Následovala návštěva v servisu. Diagnostika nic neukázala. Pravděpodobná příčina byl zřejmě ucpanej palivovej filtr nebo voda v naftě. Pro jistotu jsem nechal preventivně vyměnit SCV ventil. Od té doby je klid.

Teď čekám, jestli se něco zase objeví nebo už ne.

2010-12-16 15:11:20

Pokud bylo -20 tak to voda v palivovém systému.

2010-12-16 15:20:46

díky všem za tipy, cestou z práce domů to už nedělalo.., tak uvidíme. ale ta voda a palivový filtr mě taktéž napdly jako první, u nás je pořád i přes den -15, v noci bylo přes -20... a auto mám venku

Jinak aditiva používám - konkrétně super diesel aditiv zimní. a teď možná blbý dotaz, proč v návodu uvádí, přidejte aditivum před tankováním a proč ne po tankování??? promísí se aditivum s naftou použiju-li ho před tankováním?? mě to nějak nedává smysl...

zed
2010-12-16 17:09:42

Zkus si to třeba se sirupem a vodou. když dáš napřed sirup a do něj vodu, vše se promíchá. Když to uděláš opačně a dáš sirup následně do vody tak se nepromíchá. Jinak to co píšeš s tím cukáním se mi loni stalo taky ale jen jednou a už se to neopakovalo. To jsem ještě nedával aditiva....i když ted nedávám nic

2010-12-18 08:24:00

zdravim pred mesicem sem si koupil mazdu 6 kombi a jak pisete poruchu po treti tak to mam to same po vyrazeni chcipne spatne se startuje palivovy filtr sem vymenil aditiva davam,zkousel sem i cistic palivoveho systemu a auto beze zmeny stale cuka a chcipa prosim o radu dik

2010-12-18 08:54:19

Odkud jsi????

2010-12-18 11:19:54

ostrozska lhota

2010-12-18 11:24:55

ja bych se stavil ale auto je jeste na letnich protoze prodejce slibil ze to da po novem roce do poradku ale urcite by stvalo kazdeho kdyz ma v gazari pekne ale bohuzel skoro nepojizdne auto tak sem zatim zimni pneu nekupoval

2010-12-18 21:50:11

Hanz972: A naftu bereš u vás? Tam je Shell ten má dobrou naftu tím to asi nebude. Jo a sem tam jezdím okolo tak Tě možná někdy potkám...

2010-12-20 15:20:29

nazdar tankoval sem na agipu a na shellce tak nevim nekdy to jede uplne v pohode az se to zahreje tak to zlobi jindy i za studena


Odpovědět