Fórum - Téma


Diesel - zadírání vaček CX 5 -


Fórum CX-5 Diesel - zadírání vaček CX 5 -

Informace o modelu: Mazda CX-5


1  2  3  4  5 ......... 6

2015-04-07 09:15:41

hm, diky vsem, kontaktovani zastoupeni Mazdy jsem se chtel vyhnout, protoze se neda overit, jestli nekecaj - a v mlzeni jsou to specialisti - viz. treba problem s USB playbackem apod.

co se tyce reseni - pokud chapu dobre opravu, tak soucasti je vymena vacky za kus z podstatne odolnejsiho materialu takze verim, ze se problem eliminuje (ostatne to by v Mazde byli fakt magori, kdyby to tak drahej zasah neresil) + 5 let zaruka a po odpisu (4R) radsi ... prodat :)

no a pricina je jasna - ostatne jako u vetsiny vad cx-5 D - zkurvenej DPF filtr, kterej nic neresi, zvysuje spotrebu, zvysuje emise, kurvi motor - proste sracka! Kdyby to nebylo v zaruce tak okamzite odpojit + patchout firmware a smitec.

2015-04-07 09:29:28

hancik: já jsem ještě udělal jednu věc na začátku, navštívil jsem prodejce a servis motorových olejů a majitel se mi podíval na olej pod mikroskopem, v tom oleji našel velké množství kovového otěru, byl to olej po 15ti tisících km. Potom jsem po tom šel, ale nemám pocit, že by se Mazda snažila nějak mlžit, prostě hned napsali, že mě bude kontaktovat servis a taky kontaktoval. Ono to není ani v jejich zájmu čekat až to zlikviduje všechno po cestě... Chlapi v servisu tvrdili, že žádné auto po výměně hřídelí se jim znovu neobjevilo... Nezbývá než doufat a přiobjednat záruku...

2015-04-07 11:07:23

moravan34:

Pánové ze servisu a potažmo z Mazdy velmi rádi tvrdí, že nebude žádný problém..... Výměny vaček se objevují až teď, tj po ujetí nějakých 25 - 35 tkm. Je potřeba si počkat co udělá další nájezd stejné porce km??.

Ona totiž z mého pohledu ta ,,vstřícnost,, od Mazdy nebude až tak spojená s tím aby nám motor hezky šlapal, ale strach z toho abychom při nějakém nenadálém brždění a následném nedobrždění(nefunkční pumpa) a ublížení si, nezažalovali za ublížení na zdraví z důvodu konstrukční chyby v motoru.

2015-04-07 12:17:10

tom.: to je všechno pravda a naprosto jasné, ale na druhou stranu pokud je ten datum 09/2013 alespoň trochu pravda tak určitě je spousta motorů které mají mnohem víc jak 25-35t km a to možná už i ty nové hřídele po výměně. úplně v to bude až budu za rok na tom samém. Pak to bude opravdu v háji protože budeme mít v garážích neprodejný kus železa....

2015-04-07 13:32:59

moravan34:

Nájezd 25 až 35tkm jsem použil jako dobu kdy se závady začaly objevovat. Je jasné, že se s tím nikdo asi ze začátku nechválil. Ono taky není s čím. Mít nové auto za bratru 850 tis Kč a říct někomu , že to nevydrželo najet ani 25tkm???.

U nového materiálu vačky se to může posunout a objevit klidně po 50tkm , ale to už je spekulace.

No.... ale co je neopravitelné, tak to je moje velké zklamání nad ,,japonskou precizností a dokonalostí,, Myslel jsem že jsou opravdu lepší..

2015-04-13 18:08:34

Mohu se podělit o první poznatky po výměně vačky, vývěvy a aktualizace SW: menší spotřeba, lepší výkon, tišší motor. Neberu předmětnou závadu fatálně. Když se koukám kolem sebe a myslím teď i prémiové značky, čas od času je postihne obdobný pr**er také. Mám v životě asi 20 auto vlastní a nejméně deset dalších jsem dlouhodoběji používal, odjížděl jsem na platu s "medvědem" i škodovkou, nechala mne ve štychu omega i cherokee... prostě si nedělám plané iluze. Jsou to všechno plechové konzervy, mnohdy nesmyslně předražené (ať už na začátku nebo v průběhu provozu) a je potřeba rychle je "olítat" a pořídit jiné, s jinou, stejně nečekanou konstrukční vadou

Všem přeji hodně štěstí a hlavy vzhůru

2015-04-13 18:43:24

standas: ahoj, zajímalo by mě, kolik jsi tam měl km když se to objevilo ? Já cca 36 000. Jinak s tím výkonem to bude pravda, zdá se mi, že to opravdu líp táhne..

2015-04-14 07:28:58

moravan34:

.....no jak to tak vidím a čtu, nakonec by jsme měli být ještě rádi, že se nám to sere. Teď nám to líp jede néé.

2015-04-14 10:31:09

moravan34: no mně to kleklo až v cca 77 tis. a to tak, že už jsem nenatočil motor a museli mne odvézt na odtahovce. Předtím to ale už zlobilo delší dobu, odhadem tak 20-25 tis. km. Dělalo to divoké zvuky při startu studeného motoru, jako by to přeskočilo na rozvodech, občas to čadilo jako stará Avie, postupně se snižoval výkon a stoupala spotřeba. Pár dnů před tím, než to kleklo úplně, tak jsem jezdil tak kolem 8-mi litrů a to nejsem žádný závodník.

2015-04-14 10:53:41

standas: hmmm tak to já žádné problémy neměl, jen špatné tušení a zdálo se mi snížení výkonu a brzdný účinek motoru. Pak jsem zkusil posilovač brzd při volnoběžných otáčkách a bylo to jasné...

2015-04-14 17:16:40

bouu: zdravím všechny, dnes jsem byl na svolávačce kvůli brzdám a zároveň mi zjistili poškození vačky. Mám najeto 93 tis za 2,5 roku. Výměnu mi udělají vrámci záruky, ale měl jsem štěstí pokud by mne na to neupozornili prošvihl jsem to a pak mi to počítal cca na 180 tis. :(

2015-04-14 18:04:57

smefr: nie je záruka 5 rokov?

2015-04-14 18:27:58

Normalni je 3 roky prodlouzena je na 5 ale za poplatek nebo ne?

2015-04-14 20:43:32

tielk: ano je 3 roky a 100 ts. km. Záleží co nastane dřív. Chtěl jsem prodloužit záruku na 5 let, ale tu poskytují do 150 tis. km a auto při pojištění nesmí mět 60 tis. km. Tak pro mne pase.

2015-04-14 20:48:56

smefr: Je to přesně tak jak říkáš. Prodloužení záruky o 2 roky přijde na necelých 10 tisíc.

2015-04-14 20:53:07

standas: a ještě sranda záruka na vačku a pumpu je pouze do 3 roků nebo do těch 100 tis. km. O tom se ale budu chtít ještě poradit.

2015-04-16 10:01:51

Nechápu....i ten největší technický odpůrce a neznalec zná zásadní věc: KDO NEMAŽE ......NEJEDE. A naředěný olej nemaže To už by i v Japonsku mohli vědět.

Dokud s tou zkurvenou regenerací něco neudělají, tak se dál neposunou.

Omluva - slušně se o ní mluvit nedá.

m3m
2015-04-16 11:57:27

tom.: s tou regenerací nic neudělají, je to problém všech motorů s EURO 6 které nevstřikují močovinu, pěkné vysvětlení je ve zmiňovaném Světu motorů Diesel na straně 6 (Utíkejte pro poslední Euro 5). Když politici o něčem hlasují, jsou všichni v klidu a potom se po čase diví nad důsledky a můžou jen brečet....(superhrubá mzda,ekologické poplatky, energetický zákon...)

2015-04-20 15:08:10

Tak a je po výměně. Měněno hřídel, pumpa a i turbo. :(

2015-04-21 14:56:53

smefr: gratulujem

pre mna je zaujimave, ze sa o tom probleme prilis nepise. O TSI sa pisalo toho dost. Mozno ma mazda dobreho PR manazera a kontakty.

akurat sa pise o regeneracii. O vackach malo. zvlastne. je to akoby take verejne tajomstvo


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 6