Fórum - Téma


Diagnostika Premacy 2.0 DiTD 66kW


Fórum Premacy I CP Diagnostika Premacy 2.0 DiTD 66kW

Informace o modelu: Mazda Premacy I CP



2010-08-13 20:06:55

Dobrý den potřeboval bych zjistit kódy 22, 11, 14 diagnostika motoru přes konektor TEN +GND přes kontrolku žhavení hledal jsem ale nenašel 11 a 14 nejsou kódy ABS to by byli čidla ale přes kontakt TBS děkuji za rady .

2010-08-18 13:10:22

Chybobé kódy brzdového systému jsem našel třeba tady:

http://www.wellsve.com/cu...ches/abs_troublecodes.php

11 – Right Front Wheel Speed Sensor Open or Shorted

14 – Left Rear Wheel Speed Sensor Open or Shorted

22 – Right Front Solenoid Valve Open Or Shorted

Když si to naklikáš, tak to vypisuje ještě varianty závady (třeba když hlásí vadný senzor, může to být i konektor senzoru nebo špatná kabeláž...).

2010-08-18 16:52:03

Dík za odpověď ale tohle nejsou kódy ABS ale kódy motoru vyblikáno přes TEN+GND kontrolka žhavení ? kódy 11,12,13,14 jsou čidla ABS se vyblikávají přes TBS+GND kontrolka ABS na palubce čidlo 13 Pravé zadní mám opravené ABS je v pořádku na 100%.

2010-08-19 09:38:55

No dobře, z toho úvodního textu jsem to úplně nepochopil, zmátla mne ta zmínka o TBS. Pokud se jedná o chybové kódy motoru, tak seznam je kromě jiného tady na webu v servisních manuálech.

11

Intake air temperature (IAT) sensor

Wiring, IAT sensor

14

Barometric pressure (BARO) sensor

Wiring, BARO sensor, ECM

22

Fuel shut-off solenoid

Wiring, fuel shut-off solenoid

2010-08-19 14:03:25

Dík za odpověď kde tyto čidla mám hledat ? nějaké foto nebo obrázek motoru .

2010-08-20 10:10:21

To je jednoduchý, koukne se do servisní příručky, tam jsou pozice jednotlivých prvků zakreslené. Servisní příručka může být tady v sekci manuály nebo ji můžeš zkusit najít googlem, třeba zadej "premacy service manual".

Sorry, já Premacy nemám, já víc neporadím.

2010-09-01 14:17:32

Ahoj, mam uplne stejny problem na 626, taky stejne kody mi vyblikava, prisels na neco?

2010-09-01 19:46:35

ahoj závada 11 by mělo být čidlo teploty vzduchu ale jsou tam dvě obě jsem vytáhl přeměřil odpor 2100 ohm +- při zahřátí o hrnek kafe odpor jde dolů až na 200ohm +- mělo by to být dobře .

14 Baro senzor jsem zatím nenašel .

22 Fuel shut-off solenoid

Wiring, fuel shut-off solenoid je vlastně stop ventil ten jsem neměřil ale motor startuje úplně perfektně tak nevím.

spotřeba taky v normě 5,3 - 5,7 zatím Verva Diesel

2010-09-02 09:15:01

Tak to ja jsem na tom hure, sice najdu teplotni cidla i senzor tlaku, ale spotrebu kterou jsem mel 4 roky zpatky na peknych 5,5 litrech, tak dneska jsem to pocital a uz jsem na 8 a to posledni rok nebo dva beru jenom lepsi nafty bud u benziny vervu, nebo v polsku extra gold. Zacalo se mi cerne kourit v posledni dobe z vyfuku a mel jsem problem projit pres emise, bylo mi receno ze mam zaneseny vyfuk, spis si ale myslim ze se nafta spatne spaluje coz ma prave souvislost s temi cidly. Zkusim skocit nekam na vrakac a sehnat nejake jine. Nevim co bych jinak jeste vyzkousel. Jinak jestli chces, tady najdes manual na 626, tusim kolem strany F2-59 najdes schema http://web.o2hosting.cz/m...ross/M626_GF_GW_RFT-1.pdf

2010-09-02 19:41:17

ten černý kouř je buď zanesený filtr nebo povolená hadice sání nebo skřípnutá děravý intercoler zanesená přepouštěcí klapka turba nebo čerpadlo ale podle spotřeby možná vstřiky ještě EGR netěsní mě nedosedal tak jsem ho zaslepil výfuk se nezanese ale katalizátor ano stačí nižší převodový stupeň třeba 3 a do prudkého kopce otáčky tak 4000-4500 +- 2-3min kat se vypálí.

v kolika otáčkách ti zabírá turbo mě tak od 1700 otáček

2010-09-07 05:14:46

intercooler byl lepeny, mel jsem ho i vyndany, zkousel jsem ho natlakovat ponoreny do vody a nikde vzduch neutika, hadice jsem taky kontroloval, vypada ze netesnosti nejsou. Turbo mi pred par roky taky zabiralo kolem 1700, ale ted mam takovy pocit ze me zarazi do sedatek az kolem 2500 a prestane kolem 2600-2700, coz je bida. Vyjimecne se stane, ze zacne zabirat zas kolem 1700, ale to je snad tak jednou za dva tydny :)


Odpovědět