Fórum - Téma


Demontáž předního brzdového kotouče na M


Fórum Technický koutek Demontáž předního brzdového kotouče na M



1  2  3

2013-04-01 20:45:22

Ale asi pak udělám komplet generálku brzd.

Kotouče všechny 4 i destičky nějaký lepší (když už s tim občas blbnu na okruhu) a asi i vodítka a těsnění bych vyměnil

No hlavně lanka na ručku který mě málem minulej tejden zapříčinily, že sem ani do Mostu nedojel. (odbržďoval sem levý zadní kolo kladivem)

2013-04-01 20:46:05

jinak jsem tam daval Bosh kotouce + desky Brembo a je to ok.......

2013-04-01 20:47:23

deri: njn vymackany excentry ve trmenu....to je nemoc tech rucnich brzd na GE/GF/GG...ma to uz GH jinak?

2013-04-01 20:52:15

Stalo se mi to, když jsem měnil právě kola na ty letní, tak sem si pořádně zatáh ruku (zdálo se mi, že šla páka nějak vejš než obvykle i to tak nějak divně vrzlo)

a když sem pak po výměně kol chtěl odjet a povolil ručku, tak levý zadní zůstalo zabržděný (půl hodiny sem s tim jezdil po městě a zkoušel to po chvilkách odklepnout)

a i pak, když už to teda nebrzdilo (už se nehřálo kolo) jsem měl na páce ručky strašně dlouhej mrtvej chod (po dni na Mosteckym okruhu už to pak zase večer bylo normální, ale rači sem tu ručku od tý doby eště nezkoušel)

2013-04-01 20:55:32

To deri: Jojo přesně tohle mi dělala 626GE..kladivo vždy pomohlo, když jsem zapomněl

2013-04-01 20:55:39

deri: v zadnim trmenu je excenter kterym toci lanko rucni brzdy, ten se zasem vymacka a zacne se kousat takze zatahnes, excenter stiskne pistek v trmenu, ale zpatky uz nema silu ta pruzina ho vratit a odbrzdit.. delaji to 626 od roku 92 temer vsechny......az po GG, nevim zda GH to ma jinak.....

2013-04-01 21:03:01

joe.st: tak to jsou fakt vostré fotky - ten kotouč vypadá jak kdybys vykopal na zahradě kus historie.

2013-04-01 21:03:56

Nenechavejte stat auto v koprivach.. tahle to dopadne.... ;)

2013-04-01 21:07:20

joe.st: No někdo nechává stát auto rok v kopřivách a jiný (můj taťka) nechává auto 10 měsíců v roce v garáži, anižby se hlo a pak se diví, že má pneumatiky ve tvaru kostky.

.

2013-04-01 21:09:28

blueberry: na sisaty gumy staci i jedinej mesic... viz moje MX5 ... kazdej mesic ji posouvam + metr dporedu a dozadu v garazi.....

2013-04-01 21:19:05

joe.st: Starého psa novým kouskům nenaučíš. Ale je pravdou, že auto je naleštěné, vyluxované, voňavé, spodek několikráte natřeny vodě odolnou barvou a přes to nastříkaná nějaká černá ochrana (dříve to byl gumoasfalt, teď neco jiného), všechny kovové spoje namazány vazelínou či vyjetým olejem, atd. Auto se dostane na vzduch z garáže jen v létě a když musí na STK.

2013-05-16 10:59:44

hajpa: taky pomohla flexa,jako jedine řešeni......Šrouby co drži kotouč jsem odvrtal

a vyřezal nove zavity.

2013-05-20 16:53:26

lorencs: Z čeho vám ti šikmoocí ty auta dělají že to všechno rezne..

2013-05-20 22:23:54

cuhan: jeje Ty jsi tu zase... takze jen cekame kdy prijde další BAN???

tohle byl evidentne neoriginalni kotouc, stejne jako ten muj .... to je Starline a spol..... jj a pak staci aby to stalo ve vlhku a nejezdilo to.. a je konec.....ROZBRUSKA to jisti!!

2013-05-21 09:07:28

cuhan: piš k tématu a neprovokuj ostatní členy klubu, děkuji

2013-06-24 13:34:28

radomiláček: Včera jsme dovezli z německa Mazdu 6 r.v.2006 a dneska jsem na ní dělal brzdy,měl jsem trochu obavy když jsem viděl kotouče tady trochu víše ale sundat šly pěkně takže okartáčovat načančat a jde dále

2013-06-24 16:04:16

cuhan: skvělá práce.

Mazdička pěkná

2013-06-24 18:50:21

radomiláček: Dnes jsem s ní byl na evidenčce a musím přiznat,že se mě s ní jelo..

Je to nafta 104 kw,šestka se mě docela líbí i introš je hezkej,jede to pěkně nic nevrže nic nemlátí aji bych ji doma snesl ale tu rez já zkrátka nezkousnu i ten mechanik na evidenčce říká no jo Mazda ta rez je takřka na všech které mě tady projdou,ráno jsem tady měl rok 08 a bylo to trochu lepší

2013-06-28 13:59:08

Takž další děj s M6 dělal jsem i brzdy v zadu a musím říct že mechanici od Mazdy musejí mít pevné nervy,to že jsem nemohl sundat kola teda nakonec po půlhodince jo,nedovedu si to představit na cestě měnit kolo,no nic dále,oba dva šroubky které drží kotouč jsem musel odvrtávat,tak rezavé kotouče a třmeny jsem neviděl ani na třicetipětiletém Fiatu hrůza,co naplat že auto vypadá hezky,pěkně jede i interiér ujde když celkově je to paskvil,přitom je to auto staré teprve sedm let,to stejné jsem včera a dnes absolvoval se stejně starým Peuegotem 407 SW,pohádka dělat,ze spodu ani náznak rzy,brzdiče nádherné,všechno šlo krásně odšroubovat,nechápu proč Japonci dovedou zabít slušné auto takovou věcí jakou je rez,jelikož mě prošlo rukama spousty aut které jsem opravoval tak s Mazdou zatím ty nejhorší zkušenosti,škoda no..

Ještě pdotknu že tyto dvě auta o kterých tady píšu jsou z Německa ze stejného města..

2013-06-28 14:07:19

cuhan: vzniká otázka, jaký servis volili předešlí majitelé, aby to bylo objektivní. důležité je taky, jak auta využívali. Opravoval jsem kamarádovi dvouletou oktávku a taky to byl porod, až když jsem jel jednou k němu na chatu a zjistil jsem, že k chatě nevede jiná cesta, než přes menší říčku a on tam jezdí velice často, tak mi bylo jasné, proč to auto tak vypadá. Ale to byl samozřejmě extrém, to že mazdy trápí koroze je jasné, ale stačí se podívat na auta mnohých, co o ně pečují a tam by jsi asi těžko něco hledal.

sry, můj názor

zpět k brzdám, koroze se řeší jinde a myslím, že mnozí už ke korozi napsali dost, takže není třeba, aby se o korozi psalo v všech tématech


Odpovědět

1  2  3