Fórum - Téma


demio všechny pazvuky sem


Fórum Demio demio všechny pazvuky sem

Informace o modelu: Mazda Demio


1  2  3

MAX6  
J.
2013-12-26 23:33:39

Podnítim teda diskusi: Auto co nemá hydroštely a má problém na ventilech,tak bručí jak uvolněný sání ? A když už bručí,tak bučí jen při přidání plynu bez ohledu na otáčky motoru ? Něco ulomenýho v hlavě motoru by začalo bručet taky jen při přidání plynu bez ohledu v jakejch otáčkách to auto je ? Nebyl by náhodou slyšet ohromnej rachot jak by tam tu ulomenou věc ty rychle se hejbající části rozházely ? A nebylo by to slyšet hlavně pořád nebo v určitejch otáčkách ?

Jenom se ptam jestli je to možný nebo ne.

Škoda,že už jsem prodal babettu,bych ti nahrál video. Tý když jsem sundal vzduchovej filtr (teda drátěnku na nádobí),tak dělala absolutně to samí co tobě auto na videu.

 Deri
2013-12-26 23:35:11

Nebo by mohla být prasklá nebo jinak uvolněná nebo ucpaná tzv resonance chamber. která je taky připojená na sání.

Ale zase na druhou stranu díra jako taková asi nikde dál na sání nebude, protože by to asi mělo vzhledem k přisávání falešnýho vzduchu mimo váhu tendenci zdechat. (Mohla by být někde uvolněná nebo zaseklá nějaká klapka, jestli se tam něco takovýho vyskytuje)

2013-12-26 23:37:45

už jsme tři, co to vidí jako sání, mám to dát do anket???

sry za OT, z5 k tématu

MAX6  
J.
2013-12-26 23:40:40

deri: Co koukám do katalogu,tak tohle auto má něco jako rezonanční komoru pevně přidělanou ke spodní části airboxu.Teda aspoň podle obrázku pro Demio před faceliftem (do 2000)

Na obrázku vlevo Demio před FL na obrázku v pravo 323BJ s vyjímatelnou (odpadatelnou )rezonanční komorou.

 Deri
2013-12-26 23:44:15

max6: já pak ještě v katalogu našel něco co se taky jmenuje rezonanční komora přímo u sacího manifoldu, ale je to tam nějak složitě propojený, že přesně z toho nechápu co kam vede.

(U mojí šestky je RC právě taky připojená zespod na airbox něco jako u tý 323 tak nerozumim jak to maj udělaný tady)

MAX6  
J.
2013-12-26 23:51:57

deri: Co koukám,tak ta rezonanční komora je napojená na ventil volnoběžnejch otáček. Je to dvoudílnej svařenej plast k sobě,tak tam je taky možnost nějaký praskliny nebo jiný netěsnosti,ale to by podle mě ovlivnilo i ten ventil volnoběžnejch otáček,takže by asi byl problém i s volnoběhem. Je to teda zajímavě poskládaný,to se musí uznat. Tohle by se dalo ozkoušet tak,že se od týhle rezonanční komory odpojí hadice a ten hluk by se měl zvednout kdyby to bylo touhle komorou nebo kdyby se ta hadice ucpala,tak by se měl naopak snížit. Ale podle toho videa ten zvuk mě osobně přijde,že jde od airboxu.

2013-12-28 14:39:10

Tak jsem to měl rozdělaný a žádný poškození, vůbec nic až na to že vetily jsem dělal od výroby snad poprvé až Já, pří měření jsem to při 0,65 raději vzdal. Po seřízení motor ševelí jako koťátko i bručení se podstatně snížilo . Takhle volný rozvoďák jsem už dlouho neviděl. Vše seřízeno v pohodě. teď už to je snesitelnější a hlavně už nebudíme takovou pozornost v ulicích. Jo výfuk je těsný žádný podstatný únik ale výfukem to stejně není ještě zapátrám ale myslím že už to výsledky nepřinese je to prostě asi vlastnost vozu. Děkuji všem za podnětné připomínky, nápady a všelijaká řešení, protože každý víme něco a když to dáme dohromady tak se každý dozví něco nového, přeji hodně šťastných kilometů Vám všem i těm Našim Mazičkám do roku 2014

2013-12-28 21:43:23

A víš proč už ti to ´´nebručí´´ ??? Protože jak jsi to měl rozdělaný, sundaný sání atd, tak jsi to konečně utěsnil. Mazdám se věnuji více než 20 let, takže vim o čem mluvim

2013-12-29 00:04:08

kadli: Je mi líto ale musím tě zklamat, tím to rozhodně nebylo a není. Totižto když jsem sendaval sání úplně poprvé ( mimochodem už to bručelo ) tak oba konce jak na airboxu tak na svodu sání byly na silikonu a dóóóst dobře utažený takže i těsnější než potom, jak se tady z toho pomalu stala pravda je hrozný, totiž tisíckrát opakovaná lež ( omyl ) se stává pravdou a základem pro chybné diagnostikování závady. Airbox má zvuk tlumit což dělá dobře a přesto jsem si toho za jízdy hned všimnul, Z kabiny to znělo jako tuningová koncovka výfuku která tam ovšem není, po rozpojení airboxu zvuk značně zesílil což je z videa patrné zvuk vychází ze sání nikoli odjinud, seřízením ventilů a dopnutím rozvoďáku se to zlepšilo a lepší to už asi nebude. Vážím si a děkuji všem kteří se zapojily do problému a pomohli více či méně.To se cení děkuji.

MAX6  
J.
2013-12-29 00:05:37

mbodo: Můžu mít dotaz,proč jsi měl sací potrubí obtažený silikonem ?

2013-12-29 00:35:49

max6: Netuším auto jsem koupil teprve před týdnem ( bylo dovezené z Itálie ) a snažím se zžít. Po prohlídce vozu jsem nabyl dojmu a myslím že to tak opravdu bylo že vněm byl kdysi instalován plyn. Tak asi proto.

2014-09-13 22:38:13

Demio - cvakání v motoru .. Ahoj všem!

Po první návštěvě servisu jsem auto považoval za připravené k plnému provozu, ovšem jednoho dne mi začala problikávat kontrolka oleje. Můj opravář je nezodpovědný a i když jsem jej prosil, aby vše zkontroloval tak, abych s autem mohl jezdit, nedoplnil olej. Dlouho jsem na internetu hledal, jaký typ oleje mám do auta nalít, nakonec jsem koupil 1l 15w-40. Dlouho jsem s tím jezdil, dnes jsem si ale začal všímat cvakání z motoru. Nejspíš jsou přidřená zvdvihátka ventilů. Motor má najeto 183 400km.

Ještě jednou jsem se pořádně podíval po motoru a našel jsem štítek s typem oleje, který se má používat. V místě zespoda kapoty, kde ve tmě není nic vidět. Koupil jsem v první benzínce, Agipu, 2l 5w-30, který tam má být. Ujel jsem asi 10km a cvakání neustává. Ovšem slyšel jsem už daleko, daleko horší cvakání motoru.

Jak mám postupovat? Mám v plánu v pondělí zajet do servisu. Jak rozsáhlý, myslíte, bude zásah do motoru? Bude potřeba vyměnit olej, nebo mám zvětšit poměr dobrého oleje se špatným? Bude potřeba spravit zdvihátka ventilů, popřípadě koupit nová?

Mockrát Vám děkuji za každý příspěvek a za každou radu ohledně této problematiky

Pavel K.

2014-09-13 22:53:21

kuřáátko: krom toho, že jsem to za tebe přemístil, prosím o dodržování pravidel klubu, tak ti asi nikdo nedá ruku do ohně za to, co tomu může být, nejsme věštci, sedíme na kanape, motor neslyšíme, můžeme pouze střílet, ale na 100% ti neporadíme. pokud soudíš, že to jsou zdvihátka, mohu jen hádat, že zvuk jde z horní části motoru, ale to jen hádám. zkus to natočit, dnes už to umí i mobil, co má mnoho dětí v první třídě.

a ještě malý detail, typ motoru já vím, zbytečnost

2014-09-13 23:54:22

No jedná se o 46kw verzi, benzín, 16 ventil, 1.3ccm.

Přikládám video. :)

Hydroštely v tahu?

Mazda Demio 1999.

2014-09-15 10:06:27

kuřáátko: vem delší šroubovák a použij ho jako naslouchátko, rukojeť k uchu druhý konec na víko ventilů na několik míst, mělo by to jen lehce ševelet, pokud to bude mlátit, jsou to ventily, i dle toho videa to na ventily vypadá.

2014-09-15 15:15:20

Kolik se s tím dá, odhadem, najet?

2014-09-15 15:30:55

kuřáátko: někomu to klekne po 500km, někdo najezdí tisíce.

2014-09-26 16:57:29

Ahoj.

Několik lidí mi říkalo, že stačí jen seřídit vůle ventilů. Co je na tom pravdy?

Mockrát Vám děkuji!

2015-01-12 11:40:16

Mazda Demio .. Zdravím, chtěl jsem se zeptat jestli se někomu stalo na demiu, žě dám plný rejd(v pravo, či levo) a prudčeji se rozjedu. Začne v kolech či nápravě praskat. Když se rozjíždím rovně tak nic- žadné zvuky. Napadají mě ještě homokinetické klouby, ale radši se ptám. Diky L.

2015-01-12 11:51:51

libořice: tímto stylem to auto totálně likviduješ, celý systém pohonu auta dostává neskutečně zabrat, toto je skvělý způsob, jak zlikvidovat diferenciál, klouby poloos, převodovku, spojku.........

k tvému dotazu, může to být cokoliv, homoklouby jsou nejpravděpodobnější. pokud jezdíš do Ostravy, napiš interku, kouknu ti na to.


Odpovědět

1  2  3