Fórum - Téma


Dekarbonizace


Fórum Technický koutek Dekarbonizace



1  2  3

2008-02-29 01:06:11

aha, tak do toho nejdu viz. http://www.toyotaklub.cz/...s=0&postorder=asc&start=0 (omlouvam se pokud nekomu vadi odkaz na jine forum jine znacky). ctete hlavne "ombre", neco na tom asi bude

2008-02-29 07:09:52

No ja myslim, ze je rozdil tam tu destilku lit (jak to psal na tom clubu), a nebo ji tam rozprasovat jako aerosol...Pak uz tam ta fyzika jak psali nebude hrat takovou roli....

2008-02-29 15:21:18

zkuste zadat na youtube "dekarbonzation" nebo dekarbonizace a uvidite, ze to lidi delali treba i na Imprezach a nic se autum nestalo.

2008-03-01 06:25:55

Prostě to dneska testnu....

2008-03-01 09:44:28

ja jsem to dělal na třech autech i na moji mazdě ale s vodou držel jsem 2000ot. a střikal rozprašovačem do sani cca 3litry vody pak šel motor pěkně klidně.

2008-03-01 09:52:03

Ok..dej test a pak napis jak to dopadlo,dyztak sezenem new motor..jej ich mraky!!

2008-03-06 06:45:42

Tak jsem to včera testnul.......bez váhy motor naskočil až na potřetí a šlo se na věc....vybumbal dva litránky destilky a z vejfucku šel hnus, že bych z něho udělal asfalt....motor destilku snášel okey, ani se necukal, takže okey. A řekl bych, že jsou klidnější otáčky a motor ještě víc ztichl....ale to není moc objektivní, páč nemám auto dlouho, tak to nemám vysledovaný - ale nějakej hnus to z motoru určo dostalo. Pak jsem motor proplách, vyměnil oil a přidal "vytěsňovač". Takže bych řekl, že dekarbon neublíží.

2008-03-06 09:39:15

Bavil jsem se ze starším mechanikem na tohle tema...Taky ma obavu o váhu vzduchu...ale pro zajímavost-kdysi si navrtávalí sání na škodovkách a prez hadičku tomu nechávalí přicucávat vodu..prej to pak jelo jak "střela"

2008-03-06 09:44:36

Váha je odpojená a do styku s vodou nepřijde, tak nechápu obavy. ECU jede na nouzový režim.

ado
2008-03-12 18:27:03

A čo tak originalne prostriedky?

http://www.bgcare.sk/zazih.html

2008-03-12 20:24:36

Myslim, že ne Time

ado
2008-03-14 12:34:18

Dekarbonizacia 626

http://dekarbonizacia.szm...dex_soubory/Predhovor.htm

2008-03-17 10:22:04

Tak nevim....od té doby co jsem měnil olej (do nového jsem přidal ještě nějaký oživovač), tak mi to postartu kouří a docela i smrdí, ale jen chvilku, pak už je to okey.....Včem je problém??? Před tím to nedělalo....

2008-03-17 14:54:09

Jestli je to olejovej smrad tak to muzou byt gufera ventilů..mne to kouři taky po startu asi pul minutky pak ok...musim je changenout

2008-03-17 14:54:14

Jestli je to olejovej smrad tak to muzou byt gufera ventilů..mne to kouři taky po startu asi pul minutky pak ok...musim je changenout

2008-03-17 17:17:47

Jo přesně takovou dobu....Ale je zajímavý, že to před výměnou oleje nedělalo.....Žeby dekarbon a čistič motoru zabral???

2008-03-17 17:26:33

Taky kouřím, viz téma kouř začlo to po výplachu motoru FLUSH + new oil

2008-03-18 14:54:05

Mohlo by to způsobovat větší množství oleje??? Asi jsem to přepískl.....upustim....

2009-06-16 15:48:29

jen bych chtěl něco dodat k té dekarbonizaci vodou do sání. To že ta pára čistí vnitřky válců od karbonu je sice pravda, jde to vždy znát když se někde protrhne těsnění pod hlavou, jak je pak píst krásně čistej, nebo čistější. Jediný čeho bych se nejvíc bál je to, co může způsobit taková odlouplá vrstva ( dalo by se to nazvat kamenem ) karbonu v motoru. V ideálním případě odejde výfukem pryč ale taky se může dostat mezi píst a ventil a nepochybujte o jeho ohnutí nebo poškozením. Je to podle mě dost hazard a ikdyž jsem to chtěl na svém autě taky dělat, raději jsem od toho upustil.

Spíše je to vhodné pro starší jednoduché motory kam se lilo nekvalitní palivo, nebo někdo nedbal údržby náplní a filtrů a spalovaly se tam různé nečistoty. Největší příčinou usazování a vzniku karbonu je nekvalitní olej a jeho přejíždění. Proto mi přijde docela úsměvné že tady v topicu o dekarbonizaci se někdo zmiňuje o aditivech do oleje. Lidi, Proboha jen TO NE! Nic takového do oleje nikdy nelejte, dělá to jen problémy. Chápu že někteří lidi mají stále potřebu něco přechytračovat a vymýšlet již dávno vymyšlené. Je to jen tahání peněz z lidí a význam to má možná tak pro starou sháde. Pro motor neni nic lepšího než kvalitní olej měněný po 10-15k km nebo po jeho opotřebování ( může být i dřív ).

Nedávno jsem se přesvědčil co dokázal způsobit olej 0W30 v BMW E46 325i. víc jak 1mm vrstva karbonu na ventilech a na pístu to samé, včetně kompletně zakarbonované hlavy. Ta vrstva byla místy tak tlustá že se srazil píst s ventilem.

Za mě doporučuju kvalitní olej a dát motoru čas za čas čočku na dálnici nejlépe s kvalitním palivem. Ty nečistoty se částečně dokážou vypálit. S tou vodou nevím, asi to pomůže ale je to riziko.

2010-04-04 16:33:35

Noooo jít do toho, nejít do toho

Florin: Jak Ti to jezdi? Mel si po dekarbonizaci nejake ty problemy? Nezacli cvakat ventily apod?


Odpovědět

1  2  3