Fórum - Téma


CX-5 pneu, kola, alu, rozměry atd


Fórum CX-5 CX-5 pneu, kola, alu, rozměry atd

Informace o modelu: Mazda CX-5


1 ......... 5  6  7  8  9 ......... 12

dub
2014-11-01 19:26:51

Je možné, že Toyo vydrží víc..

2014-11-01 20:04:52

Bože ! Co k tomuto tématu říci? tak jezděte na sjetých pneu 60.000 km a ještě se tím chlubte . Já vždy jezdím na pneu max. 2 sezóny, tj. cca 35.000 km na gumu. Možná bych najel i více, ale to je již hloubka vzorku malá, sice to odpovídá předpisům, ale podstatnější je, že se výrazně zhoršují jízdní vlastnosti a tím pádem i bezpečnost jízdy, brzdění apod. Nechápu "šetřílky", kteří raději riskují svůj život nebo havárku, jen aby ušetřili pár stovek..., těch ušetřených pár stovek za to přece nestojí, nebo vám ano? Pokud máte na Mazdu CX-5, tak asi nejste socky, co kupují protektory na Felicii.

joe.st: člověče, ty mě opravdu bavíš, to se hned tak jen nevidí.... Máš načipovaný motor, ale zároveň nejnižší spotřebu ze všech a to při 245 mm širokých gumách..., tomu snad nevěříš ani ty, nebo jo? A k tomu najezdíš na gumách nejvíce km...., co asi přijde příště ?? Co bude příště zase to NEJ u tebe? Nejlepší barva, nejvyšší cena při prodeji, nejpěknější interiér, ....

2014-11-01 20:32:57

jardabr: NEJlepsi hudba, NEJlepsi sound, v NEJlepsi diskotece Brúúúúklin...Brúúklin

(Kamarád do deště 2 Příběh z Brooklynu)

dub
2014-11-01 20:41:24

nemyslím si , že by si Joe.st tohle zasloužil.. normálně vkládá své názory, zkušenosti a poznatky..my můžeme věřit nebo ne, ale posmívat se.. to je trochu za hranicí.. Gutpavel taky nemá tolik pneu sjeté..

2014-11-01 21:02:55

Zdravím, mam na kolech bezpečnostní šrouby a nějak mi přestala pasovat ta hlavice do sroubu. Nemate někdo nějakej tip, jak prehodit kola? Byl jsem s tím i v servisu, ale taky bez výsledku.

m3m
2014-11-01 21:13:40

jendoun: k orig. šroubům jsem dostal kartu, podle ní se nechá objednat nová hlavice, pokud je špatný šroub,tak snad jen šikovný zámečník

2014-11-01 21:21:19

dub: Diky..

No na ten zbytek asi nemá smysl reagovat. V mem příspěvku nepadlo NEJ ani jednou zadny nej nepotrebuju.

Jsou tu lidi kteří jezdi s menší spotřebou, kteří najedou stejne na pneu, to ze mam na aute kapku sirsi gumy...no tak mam.

Ale asi jsem byl na ráně. :))

jardabr: Ver mi dokazu dobre odhadnout kdy je pneumatika sjetá tak že už není bezpečná i když vyhlášce ještě odpovídá. Nejsem ani vrah ani sebevrah....

MAX6  
J.
2014-11-01 21:26:33

jendoun: Existujou univerzální oříšky do goly na povolení těhle "zničenejch" bezpečáků. Kdysi jsme jednu sadu v práci měli (sada made in doma),ale někdo to stopil. Zkus obvolat pneuservisi jestli něco takovýho v šuplíku nemají.

Vypadaj různě,ale ty nejčastější jsou takovýhle:

http://www.ebay.com/bhp/locking-lug-nut-remover

2014-11-01 21:30:28

m3m: Raci bych sehnal zamecnika a šrouby pak zahodil. Tu kartičku s kódem mam, ale raci bych rychlejší reseni.

2014-11-01 22:22:49

joe.st: No, rád bych věřil, proč ne, ale všichni víme, že čím menší vzorek, tím je to více o hubu. No a v 60.000 Km tam ten vzorek bude hóódně malý.... , bude-li ještě nějaký. Podle mého názoru většina gum nesplní ten tvůj parametr bezpečnosti již někde od 40.000 km, ale je to můj názor, každý máme možná to určování hranice bezpečnosti jinde....

  • ----------------------------------------------

No na ten zbytek asi nemá smysl reagovat. V mem příspěvku nepadlo NEJ ani jednou zadny nej nepotrebuju.

  • ----------------------------------------------

K tomu jen dodám to, že ono tam sice NEJ v příspěvku nemáš, ale chtě nechtě to tak vždy vyzní. Možná kdybys to napsal jinak, tak pak by to bylo bez té trochy ironie z mé strany. Ale budiž, každý to můžeme vidět jinak.

2014-11-01 23:04:00

JardaBr: http://www.misantrop.info/trvale-udrzitelna-krava/ doporučuji přečíst pasáž od "Jel jsem vlakem s černochem, který smrděl a krkal." ...

JardaBr, 2014-11-01 20:04:52 napsal:

Bože ! .. Co k tomuto tématu říci? tak jezděte na sjetých pneu 60.000 km a ještě se tím chlubte .. . Já vždy jezdím na pneu max. 2 sezóny, tj. cca 35.000 km na gumu. Možná bych najel i více, ale to je již hloubka vzorku malá, sice to odpovídá předpisům, ale podstatnější je, že se výrazně zhoršují jízdní vlastnosti a tím pádem i bezpečnost jízdy, brzdění apod. Nechápu "šetřílky", kteří raději riskují svůj život nebo havárku, jen aby ušetřili pár stovek..., těch ušetřených pár stovek za to přece nestojí, nebo vám ano? .. Pokud máte na Mazdu CX-5, tak asi nejste socky, co kupují protektory na Felicii.

joe.st: člověče, ty mě opravdu bavíš, to se hned tak jen nevidí.... .. Máš načipovaný motor, ale zároveň nejnižší spotřebu ze všech a to při 245 mm širokých gumách..., .. .. tomu snad nevěříš ani ty, nebo jo? .. A k tomu najezdíš na gumách nejvíce km...., co asi přijde příště ?? Co bude příště zase to NEJ u tebe? Nejlepší barva, nejvyšší cena při prodeji, nejpěknější interiér, .... ..

2014-11-02 08:31:32

jardabr:

Járo, fakt se opotřebením pneumatiky zhoršují jízdní vlastnosti?

2014-11-08 08:47:42

Zhanim na plechove 17 " stredove puklicky , poradite me kde sehnat ?

dik

2014-11-15 17:18:49

barenst: Určitě jsem je zahlédl někde na internetovém prodeji, ale už netuším kde.

Protože jsem nyní potřeboval vůz obout do zimního, dávám k dobru jak jsem pochodil. Vybral jsem si ALU disky

ENZO W 7x17 5x114.3 ET40 a první, co jsem shledal, byly na první pohled trochu jiné dodávané matky. Jsou znatelně delší, protože /středy/ disků jsou hlubší, mám pocit, že nyní jsou kola malinko více ven z auta. /že by to bylo tím ET 40? originál letní mají ET 50/, nicméně to hlavní teprve přišlo. Na sundání letních jsem použil klíč 20 a na zimní pouze 19. Jakoby nemohly být na stejný klíč. A teď si lámu hlavu jaký koupit bezpečnostní matky. Je jasné že 12x 1,5x ?? kužel. Za ty otazníky má přijít délka matky. Nemůže být moc dlouhá, aby mi v létě z disku netrčela moc ven a zase nebude vadit, když bude krátká? / nejspíše to budou SICUSTAR - pojistné šrouby kol M12x1.50x28 kužel sedlo 60°/ panjo

2014-11-17 10:51:32

ahojte. ma niekto typ na letne pneu? 235/60 alebo 55 R18? obzeram sa uz pomaly na leto..

2014-11-17 11:20:51

tibalt: pokud chces super vykon za dobre penize tak:

http://www.epneu.cz/hlede...yo_advan_st&ur=&ra=x&po=v

Yoko ADVAN... mel jsme je nekolikrat na CX7 a jsou SUPER. ... jako jedine jsou kapku hlucnejsi.

joe.st, 2014-11-17 11:20:51 napsal:

tibalt: pokud chces super vykon za dobre penize tak:

http://www.epneu.cz/hlede...yo_advan_st&ur=&ra=x&po=v

Yoko ADVAN... mel jsme je nekolikrat na CX7 a jsou SUPER. ... jako jedine jsou kapku hlucnejsi.

2014-11-17 12:23:57

joe.st: vdaka. zaujimavy typ.

aj ked moc dobre v teste neobstali

http://www.testberichte.d...5_60_r18_v_w_p102826.html

ja som povodne rozmyslal nad pirrelkami :)

inak ta zmena z profilu 65 na 60 bude citit alebo mam ist na 55tky? tam sa trochu bojim aby to nebolo moc tvrde. predsa len, nechcem stratit zo schopnosti v lahsom terene.

2014-11-17 13:25:11

tibalt: Ja mam 225/55R19 a vůbec mi to nepřipadá tvrdé. Také jsem se toho rozměru z počátku bál, ale nakonec bych neměnil za menší. Jinak ta změna profilu nemůže být libovolná, musíš si tam dát jen takový profil, který je povolený, resp. homologovaný pro tvůj konkrétní disk. Pokud změníš o 2 čísla, tak to asi ucítíš. Otázka je, co myslíš tím lehčí terén? polní cestu?

Jestli má 18" ráfky, nechal bych tam těch 235/60. Profil 55 by už byl větší rozdíl.

2014-11-17 13:52:34

tibalt: toto jsou ciste silnicni pneu... i mokra trava a kopec = prokluz....ta YOKO ADV je skvela na dobrem rychlem asfaltu...

ted na CX5 mam TOYO PROXES SUV a zatim skvele ale ta se v Tvem rozmeru nevyrabi. jinak s tim profile je dulezity obvod kola.

Na epneu.cz je klkulator ktery Ti vypocte obvod ... osobne vzdy davam pneu malicko vetsi max o 7-8% obvodu. ted se vsichni ptaji asi proc...no mel jsem z USA dovezenou Mazdu6 GG 2004 - z USA prijela a pneu o "jedno cislo" vetsich nez byla prodavana tady v evrope, tachometr najednou ukazoval presne a cele to auto bylo takove... lepsi....nevim proc jde jedno auto na trh v USA s jinym rozmerem pneu nez do Evropy...kazdopedne mam pocit, ze rozmer pri kterem mi ukazuje rychlomer presne je pro to auto ten spravny.....

a druhe "pravidlo" - na japonsky vuz, japonska pneumatika......je jasne ze pri vyvoji v JP berou jako etalon SUV z JP trhu.. cili .. Forestra, CRV, CX5, Qashqai..apod....tezko testuji TOYO nebo YOKO gumy na Peugeotech, stejne to plati obracene, FULDA v nemecku bude testovat na EU produkci....Michelin si primarne rika o FR automobilky atd atd atd.....stejne jako ze Barum testuje gumy na Oktavkach a Fabiich a spol.....muj nazor.. mozna ze se pletu, ale zatim se tim ridim a funguje mi to.

2014-11-17 14:10:24

jardabr: lahky teren = polna cesta kedze mam FWD tak nieco extremnejsie neprichadza do uvahy

problem je, ze pri sirke 225 ako mam teraz na R17 a FWD je to auto skutocne extremne citlive na preklz kolies pri zrychlovani zo statia. ( Urcite to je aj skvelym motorom co super taha :)

Ale vadi mi, ze ked chcem vyuzit medzeru v premavke, tak ma z toho auto ( a manzelka ) stres a ASP vrci naplno. Tych par mm pri 235tke sirke musi byt citit.

Nasiel som pekne 18tky z M6 za 290eur, ale prave som sa dozvedel, ze 18" kolesa z M6 musia byt na CX5 homologizovane v ramci TÜV ( STK ) a za to sa plati extra 100eur a nieje iste ci to schvalia Cize nie len zapis do TP ale aj homologizacia!


Odpovědět

1 ......... 5  6  7  8  9 ......... 12