Fórum - Téma


CX-5 Doplňky, příslušenství, díly, tuning...


Fórum CX-5 CX-5 Doplňky, příslušenství, díly, tuning...

Informace o modelu: Mazda CX-5


1 ......... 7  8  9  10  11 ......... 16

2015-02-20 22:28:49

no, radši budu věřit, že tam těch 165 koníku někde je , ale jak jednou zjistím, že nejsou, tak se fakt nas a jedu do Belgie

2015-02-21 09:24:43

zdenooh: verit mozes vzdy sak zapadocesi to nemaju tak daleko. 6hodin, u mna v koline kafe, a o dalsie 2apol hodky ste tam

S pripadnou reklamaciou v mazde to vsak bude tazko

Este trosku oleja do ohna. Citat z noveho testu m3 g165 na podkapotou.sk:

"Papierový výkon sa v praxi prejavoval subjektívne akoby malo auto o 15 kW menej."

2015-02-21 17:23:42

zdenooh: V klidu. Nejhorší je smrt z paniky . Našel jsem ve Sv. Motoru Diesel speciál 1/13 srovnání dvou CX 5 - diesel 110kW a benzin 121 kW (v (v článku šlo o to jaký typ pohonu je vhodnější - srovnánvali i LPG atd ....to není podstatné - ať se zase nerozjede disuse typu lépší benál nebo chrochta). Co je důležité - měli obě CX5 na brzdě - Auto Jarov (jako vždy ve SM) a ten 2,0 G vyšel 121,5 kW/6260, krouťák 212 N.m./4150. Jistě nerozumím tomu a nechci soudruhy z Belgie zpochybňovat - určitě to jsou fachmani, ale pokud je tedy taková šíře skutečného výkonu +/- 20-30 koní, tak je šance, že budeš mít těch 121 kW.

Jenom na okraj a teoreticky - pokud v Belgii měří i pro TUV nebo mají jejich certifikaci - tak bych se nebál toto reklamovat v Mazdě - protože toto se opravdu reklamovat dá - deklarovaný výkon být prostě musí - samozřejmě za předpokladu "továrního nastavení" - pokud jsou absolv. servisní prohlídky jak měly být atd. Zajíždění, styl jízdy atd nemají vliv. Jenom by ti museli u takovýchto firem dát do ruky pouze papír z brzdy a nedělat žádné úpravy - což .

2015-02-21 18:41:10

tibalt: určitě bych během záruky do takových úprav nešel a určitě bych předem změřil výkon, tady je graf co jsem psal, sice nižší krouťak, ale výkon dost vyšší, jedná se o 88kW verzi

Iron: jsem v klidu, to byla jenom taková první reakce , takové věci beru s rezervou, věřím, že moje má těch 165 k.

2015-02-21 19:01:45

další měření ukázalo víc Nm i kW:

http://magazynauto.interi...focus-mazda-3,nId,1359068

2015-02-21 19:15:10

to je dobra sprava. mozno som mal smolu na zly kus, alebo uz vazne neviem co si o tom ( mojom merani ) mam mysliet

inak to meranie z PL potvrdzuje, ze je mozne dostat z atmo motora viac ako 2-3kone nad tovarenske nastavenie

inak obe verzie su na g120, co je viac-menej rovnaky motor ako g165. otazka teda nieje, ci g120 ma menej, ale ci g165 ma menej. keby g120 mali menej, to by bol uz poriadny skandal. z 2l motora dostat na kolesa menej ako 120ps to by sme boli o 50r pozadu.

2015-02-21 19:22:56

tibalt: tak ty si ten rozdíl poznal v autě, to určitě, takže tě to trápit nemusí, i kdyby jsi měl míň koní. Na G165 jsem graf nenašel, bohužel

2015-02-21 19:38:28

zdenooh: problem je, ze to je vsetko pomerne neexaktna "veda". a placebo efekt je tiez svina. Kedze mi manzelka ukradla magdusku vcera na 2dni na sluzoku, tak som auto skusal akurat cestou z BG vacsinou na dialnici par hodin. nie nalozene a pri predbiehani ( obiehanie pomalsich v pruhu nepocitam )

2015-02-21 20:07:55

zdenooh: stejne hosi kdyz to tak shrnu. Proc by automilka vedome davala vsanc svou povest za takovej monstr podvod ze udava na auta o 15 koni min nez uvadi???? No odpoved je jasna....

2015-02-21 20:28:02

frankieboy: jj, byl by to velký risk a časem by se to provalilo

2015-02-21 21:12:38

frankieboy: ale sak ak uvadzaju vykon priamo motora tak nezavadzaju. Tu je k tomu nieco z US:

So if Ford says my car makes 300 horsepower, how come the dyno results are lower? It’s actually really simple. Vehicle manufacturers will use a base horsepower (bhp) figure, also known as flywheel horsepower, in advertisements. These are the horsepower and torque numbers before the power leaves the engine and travels through the transmission and the rest of the drivetrain. As this energy is transferred, it will decrease as much as 10-20%, or even more depending on the vehicle. A typical Mustang will lose anywhere between 12-20% of the base horsepower number when tested on a chassis dynamometer. So while the car is advertised at 300bhp from the factory, it may put down as little as 265rwhp on a chassis dynamometer.

Este k riskovaniu "povesti" automobilky - aku udavaju spotrebu vs realita? A to kazdy jeden motorista hned vidi na benzinke, na rozdiel od bhp ktore si da merat snad 0.01% majitelov.

Alebo pristup automobilky k rieseniu konstrukcnych zavad ktore rozbiju motor??

Tolko k vierohodnosti. Verim jedine statistike ktoru som sam sfalsoval

V kazdom pripade som rad ze sa rozprudila diskusia. Keby to osobne nevyskusam, tiez by som sa cudoval. Vlastne sa stale trochu divim

2015-02-21 21:38:12

Tak jasne pokud se to testuje v nejakych sterilnich podminkach tak to pravdepodobne bude stejny pro vsechny stejne jako s tou spotrebou, o ktery se vseobecne vi, ze sterilni podminky vychazeji podstatne mene nez v realite. Ja se treba v praze prakticky nedostanu pod 8 i kdyz v papirech je neco jineho. Ale k veci. Myslim ze je podstatnej tvuj dojem, ze narust vykonu je u atmosfery realny, i kdyz zde na forech je tvrzeno neco jineho. Kazdopane budem urcite radi, kdyz das vedet jestli ti motor nebude delat nejakou neplechu a po zaruce jedeme vsichni do Belgie 🚗

2015-02-21 22:04:58

tibalt: kdyby to tak s tím výkonem bylo, tak si myslím, že by se to už všeobecně vědělo, jako se ví o spotřebě, i přesto, že změřit si to dá asi fakt jenom 0,01% majitelů, ale možná se pletu, ono, někdy je lepší nevědět

2015-02-21 22:05:34

frankieboy: zajtra ju pojdem prevetrat a zmeram aj 0 na 100 a budem informovat vo a ako aj priebezne

MAX6  
J.
2015-02-21 22:14:25

Nebudu se k tomuto tématu moc vyjadřovat. Jen ze svojí zkušenosti (přímo i u BM) napíšu že je hrozný rozdíl když si někdo nechá změřit výkon třeba v 3000km nebo i v 10000km a pak v 30000km nebo v 50000km.To platí i o měření starších aut s třeba 300000km. Když bylo předemnou úplně nové BMW které mělo najeto cca 20km a chybělo mu do předepsaného výkonu 58 koní.

Samozřejmě výkon automobilky udávají jako výkon motoru,což je měření na klikové hřídeli. S tím by ale měli ty zabodované dynamomentry počítat,protože program sám o sobě musí přepočítávat kroutící moment co se změní na převodovce na kroutící moment co jde z klikové hřídele. Motor má třeba 100Nm,ale na první převodový stupeň může jít na kola cca 600Nm (za to může převodovka).

2015-02-22 11:17:28

max6: Tak auto nez se zajede "sili".Vidim to u sebe.Ted pri najezdu 15K to jede citelne lip nez kdyz to melo 2K najeto.Proste motor si seda a piluje se.Nekdo tvrdi ze auto se dostane na svuj deklarovany vykon a je zajete az od 10K vyse.Ja bych tomu i dle sve zkusenosti veril.

Dalsi vec je ze oprvdu hodne ovlivni silu a zivost motoru jak se zajel.Tez se rika zaject motor dorychla atd.

Ja sem zajizdel stylem ze sem poctive stridal klidnou jizdu vs porad cervene pole a naloz.

No vysledky sou dle mych pocitu hodne jine nez kdyz sednu do jine mazdy kterou zajizdel pan v klobouku s platem vajec na zadnim okne.

Jen pro priklad mam M6 165PS dle papiru max rychlost 208km/h.V Nemecku s tim ted davam 237km/h dle GPS rovina mozna bych z toho vymackl i o par km/h vice popripade z kopce ale zaprve zasahla vedle sedici "brzda" plus se pri rychlostech od 200km/h klepe haubna coz mi na klidu nepridava

2015-02-22 11:59:37

este info k sw cislu a ako na garancke po re-mapingu priamo od BRP pre zaujimavost:

1) the sw number stays the same

2) the checksumm will change, but will still be valid

I can give you the software on a CD or USB stick, but if the dealer does an update of the software, than you can’t put back the old software , you need to come to us for a new remap based on the new Mazda update, best thing to do is just to ask the dealer to unplug the engine ecu while he’s doing the updates, that way you will get updates for the navigation and other ecu’s , but not for the engine and you keep our remap.

cize teoreticky tam staci ist raz

2015-02-22 22:00:38

tibalt: z 0-100 dost ovlivni sofer, ale skus 4 z volnobevu o omedzovac

keby si to mal na rovnakom useku zmeranee pred a po, tak by si vylucil akekolvek pochybnosti-placebo ci podvod na brzde. +skoro 20% vykonu sa musi sakra prejavit

2015-02-23 10:35:09

mirec38: mam zmerane 110 - 140 na 5tke a 120 - 150 na 6tke. ked bude cas premeriam znova.

Dnes rano ked som ju bral prvy krat po cipe do prace som mal takmer nehodu.

Pri preradovani do laveho pruhu ( 3pruhova dialnica v DE, bol som v strede, ranna plynula jazda 30km/h ) som zoslapol plyn na 2jke ako som bol zvyknuty aby som sa pichol do medzery v lavom pruhu. No a takmer som sa pozrel do kufra auta predomnou ako som vystrelil vpred

zaujimave vecicky. http://www.autoexe.co.jp/english/car/ke.html

rozmyslam nad tou torznou tycou pod kapotu a samozrejme cerveny vrchnacik oleja

zaujimave su tiez kvalitnejsie brzdove platnicky. EBC zial na CX5 ich Green nerobi a tie mazda original su

MAX6  
J.
2015-02-26 13:36:33

tibalt: ahoj,pokud by jsi měl zájem o kalkulaci ceny zboží od AutoExe nebo jiných japonských úpravců mazdy (KenStyle,Damd,atd...) tak mi napiš interku. Jsem schopen ti zajistit tyto díly i s poštovným a celnicí. Buď ale připraven že díly od AutoExe jsou pekelně drahé, ale zase neskutečně kvalitní.

Brzdy od EBC jsem taktéž schopen oficiálně prodávat.


Odpovědět

1 ......... 7  8  9  10  11 ......... 16