Fórum - Téma


CX-5 Doplňky, příslušenství, díly, tuning...


Fórum CX-5 CX-5 Doplňky, příslušenství, díly, tuning...

Informace o modelu: Mazda CX-5


1 ......... 11  12  13  14  15 ......... 16

2015-08-13 11:49:43

Chtěl jsem se zeptat, dokupovali jste si rezervu nebo jezdíte jen s tím opravným setem?

2015-08-14 10:59:51

tak 2way aktiv zapojeny, DSP vymenene, dotlmene. radio vymenene :)

robene v WolfCarHifi. Ladil sam majster conny wolf :)

Vysledok tazko popisat slovami

Detaily a dynamika v inej dimenzii. musim si normalne zvykat na to

natiahnute aj kable pre sub do rezervy. ten pride coskoro a doplni trosku chybajuce spodne pasmo.

2015-08-14 11:07:04

mimochodom, praca s mazdou je relativne jednoducha a tlmenie/vymenu repro by mal zvladnut skoro kazdy. stoji to za to

2015-08-14 12:55:12

bob.bob: Mazdar Moja CX-5 je doma, kúpil som rovnaký set na pedále na aliexpresse. Ako si upevňoval do plynového a brzdového pedálu: Plynový je plastový, brzda plech+ gumený návlek.

2015-08-14 13:54:34

markpp: das dole gumene navleky a prevrtas durch a das srobiky. Ja som zlomil jeden vrtak na tom plechu tak opatrne

2015-08-14 21:27:05

agarwal: Jezdím s tím setem, ale nadšený nejsem.

Jen mne dealer upozornil, abych nepoužíval tu jejich originální těsnící hmotu na nouzové lepení.

Že je lepší několikrát dofouknout kompresorem a nouzově dojet do pneuservisu.

Při použití Mazda hmoty můžeš pneumatiku vyhodit, nejde vymýt a bude s největší pravděpodobností házet při vyšších rychlostech.

Je to mezi řádky napsáno i v manuálu.

Koupil jsem od kámoše zelený Slime z USA, je jedním z ofiko prodejců, ten prý vymýt později jde a udělá ti stejnou službu.

2015-08-21 17:46:58

Skladacka kompletna, exact wca 178-8 tri krat do uzavretej ozvucnice do rezervy. Otvory po stranach kufra ked zaklopim dno kufra funguju ako bassreflex :D

Zosik gladen RC600c1 mono

Hraaa to mmmm

2015-10-22 09:43:22

tak prvy pokus o video zrychlenia po chipe. sorry za kvalitu. dalsie videa pridu

Mazda CX5 "G187" accelaration 80 - 150 in 4th gear

Mazda CX5, FWD, MT, G165 at 187PS after ECU re-map by BR Performance.

Accelaration from 80 to 150 in 4th gear. first try to record. more vids coming in better quality.

2015-10-22 11:30:36

tibalt: Škoda, že nemáš video před a po, kde by byl vidět rozdíl... Každopádně mě překvapilo, o kolik je upravená CX-5 pomalejší než moje trojka G-165, rozdíl je cca 5s, možná ten mírný kopec, já měl čistou rovinu...

2015-10-22 12:28:23

motion: to bol prvy pokus, mierne stupanie a tiahla zakruta. v kazdom pripade nahram dalsie videa snad cez vikend.

video "pred" moze nahrat niekto iny kto ma povodny motor.

2015-10-22 14:00:04

motion: som videl video M3 g165 z 90-160 na 4 za 13s, g187 to dala do 17s

1. cx5 ma tazsie/dlhsie prevody

2. hmotnostny rozdiel je dost velky proti M3

3. neviem ci to neni nahodou 4x4.

ten chip mohol poriesit hmotnostny rozdiel, ale tazsie prevody nepustia

ja na M6 g145 som nameral 90-160 14s ( este pred naberanim hmotnosti ) na 3 a samozrejme slo o rovinu a bezvetrie-idealne podmienky , ale moja 3 je proti 4 u cx5 asi o 15% lahsia/kratsia

2015-10-22 19:07:13

Hmotnost, odpor vzduchu, prevody, vietor?

ako som pisal, mam uz vyhliadnuty usek kde to pojdem este raz vyskusat a nahram videa.

dve sekundy mas hned rozdiel ci zacinas na 80tke alebo 90tke. to mas 2500rpm vychodisko pri 80tke vs 2800-2900rpm na 90tke a to je pri atmosfere sakra rozdiel...

2015-10-22 22:51:10

mirec38: Jenom aby nedošlo k šumu, porovnávám to se svým autem, kdy jsem si zkoušel podobné dynamické testy a jedním z nich bylo z 80 na čtyřku do omezovače.. Jasně že CX-5 je těžší, při 80km/h točí cca 2650ot/s, moje točí rovné 3 tisíce, větší aerodynamický odpor, atd...jen mi přišlo 5s oproti upravené CX-5 velký rozdíl, nic víc, nic míň:) Jak by asi jela upravená trojka:). Každopádně se těším na další, průkaznější videa.

2015-10-23 08:59:59

motion: daj si upravit trojku a uvidime ako to pojde

2015-10-23 10:25:45

motion: no ja som to tak pochopil, ze s tvojou G165 a preto som pouzil meranie takého istého auta, akurát ze bolo z 90-160

inak ano, je skoda ze to netestoval pred upravou, ja by som to urcite testol na tom istom useku. +20% v celom rozsahu otacok sa musi dost prejavit, to neni ako len urobit z G145 verziu G165. To bude citit len v pasme od necelých 6000, co vela vody nenamuti. NApr u G120 to uz bude ine, lebo tam by to malo byt citit od cca 5000

2015-10-23 11:55:16

mirec38: havne G145 maju rovnako PS ako G165 ked to das na brzdu ;) Jak som pisal, moja G165 mala na brzde nejakych 155ps...

mal som to otestovat pred a po ale sak je tu dost CX5tkarov G165 MT FWD co to mozu skusit zmerat na rovine. aj tak pokial so meras telefonom a neviem ako tak tie merania maju +- 1-2 sekundy buffer ked to nieje na telemetrii

2015-10-25 13:16:42

Dnes cestou na letisko som tocil dalsie videa. Kym to nahram aspom cisla:

3jka 60-110 6sek

4ka 90-160 16sek

5ka 100-130 9sek

Mal som relativne malo benzinu tak to beriem tak ze vaha tlmenia a hudby sa vyrovna tym 25l paliva

2015-10-25 17:50:32

tibalt: ty mas 4x4 ?

na to prilozenom videu, akoby to mal inak sprevodovane

ta trojka to je dako moc 10s nie ? ty si nieco zle zmeral pri tvojich parametroch to musi ist lepsie, tak sa moze vliect na trojke to moje tazko sprevodovane

Mazda CX5 2.0 Acceleration 0-150 Km/h

Driving on new Mazda CX5 2.0 (114kw)

2015-10-26 20:42:27

Koupil jsem zadní plastový kryt nárazníku a nevím čim ho mám prilepit. Zespodu jsou šroubky ale horní část je třeba protlačit a prilepit. Myslel jsem použít nějaký Pattex nebo silikon. Máte s tím někdo zkušenost?

2015-10-26 22:01:27

mirec38: mas pravdu zle som to opisal u videa. Bolo to okolo 7s


Odpovědět

1 ......... 11  12  13  14  15 ......... 16