Fórum - Téma


CX-3 všeobecně


Fórum CX-3 CX-3 všeobecně

Informace o modelu: Mazda CX-3


1 ......... 4  5  6  7  8 ......... 14

2015-07-31 11:15:17

Danka: Díky Je to opravdu hezké auto a bude super mnoho let.

Tak je to tu a máme tu CX-3. První dojem z REVOLUTION TOP je, že Mazda výrazně zvýšila kvality použité kůže a materiálu sedaček. Je moc hezký ten Alcantara plyš ve výplních dveří a to i vzadu je to, tj. super. Osobně bych lidem, co uvažují o investici relativně velké do REVOLUTION aby zkusili popřemýšlet o TOP, protože já jel REVOLUTION a líbil se mi, ale "risknul" jsem TOP naslepo a nelituji tedy naprosto. Ten interiér je dle mého opravdu hezčí a ty věci co těch +50 tisic cca v tom jsou, dle mého dobré. Není to málo, je to dražší již, ale opravdu prvky co jsou jen v prémiových a větších vozech. Boží a TOP se mi líbí.

Jízda je výborná, podvozkově je to trochu pevnější, tvrdší nastavení, ne samo nepohodlné, ale tak se mi to líbí. Já jsem zvyklý a ženu to baví mi feedback od silnice a prostě vědět, že jedeme. MAZDA to umí a zde je to hezky nastavené dle mého. Vůz nepůsobí z kabiny vůbec malým dojmem, jede jako Mazda 2-3 mix s ocáskem CX-5 pohonu 4x4, tak bych to ohodnotil

Motor 150 koní je veselý a celkově OK i zvukově se mi líbí, ale samo najeto 8+50km tj. nevím nic zatím Je také problém, že já mám další vozy s 423 koňmi a 250ti a tedy to působí jako "pomalé", i když to dle mého jede 100 tak pod 9 sekund...

Průběh motoru je velmi zajímavý tím, že má poměrně velký zátah hned od počátku a negraduje až tak moc. Je to asi přizpůsobeno dnešnímu trhu, aby nebyl takový šok pro TURBOfily ale samo zase mám jen pár km najeto a zajíždím motor tj. netrestám to, jedu různorodě a jen párkrát točím lehce...

Kufr je skromný, ale to já umím být skromný (hlavně se modlím, ať se tam vejde podvozek z kočárku , ale měl by v poho).

BOSE audio je velmi příjemné a 2xUSB fachá super. Dokonce i obrázky alb a celkově prezentace na displeji je pěkná. Kvalita displeje je jen lehce nadprůměrná v porovnání s LEXUS či např. AUDI displeji, ale zase to chápu (mluvím o hardware dispeje). Software palubního systému se mi opravdu líbí a je pružný, navigace rychlý TomTom.

Bluetooth je narozdíl od provních CX-5 např. úžasný... Rychle se načte i seznam a vše potřebné včetně fotek u kontaktů a tak. Je to zajímavé a jede bezproblémově. Volal jsem celkově zatím 2x tedy jako opravdu jsem to hloubkově netestoval. Ale zdá se super.

Koho by něco zajímalo, ať píše konkrétní dotazy - foto zatím moc nemám, jen 2 s mojí milou a tolerantní již hodně těhotnou ženou (toleruje ta auta s těmi hodně koňmi, tohle je první co nežere a je více praktické) na testování v HK a patrioticky pod plachtou v noci, což je opatření proti kočkám, co na to lezou v Pozadí RX-8 R3...

Ještě zmíním světla LED, jsou velmi efektní a vypadají jakoby šelma se chystala skočit na nevinou "koncernovou" antilopku .

Jo a loketní opěrka zatím není vůbec potřeba - dle mého subjektivně zatím. Co je opravdu moc hezké z příslušenství a provedení je boží, tak to jsou super luxusní dečky podlahové s logem a gumové jsou také velmi pěkné z kvalitního materiálu (koupil jsem na zimu, aby to šlo celé do pořizovací ceny). VANA do kufru je dle mého povinnost - super provedení a vypadá materiálově i vzorem jako ty gumové koberečky s logem CX-3 je to samo. Doporučuji koupit.

2015-07-31 11:32:42

machbuster: Díky za první report a pocity z CX-3...S tím Top Rev. jsi mi nasadil brouka do hlavy... Kolem 19.8. má přijít do LBC bílá perleť v Top Revolution, tak se na ni půjdu kouknout a tam to rozseknu...

Každopádně přidávej další poznatky s CX-3...Já se připojím asi až v březnu 2016...

2015-07-31 11:47:48

jaho: Ta bílá perleť s tím světlým interiérem to bude možná nejlepší vůbec. Myslím, že jak to uvidíš, tak jsi "jasnej" .

Budu psát nějaké novinky co mne přijdou zajímavé a tak vůbec okolo. Výborný je automat, je skutečně jakoby pocitově strašně hladce fungující a zároveň není DSG styl jakoby kolejové vozidlo s jednou za čas trhnutím. Tlačítko sport jsem ještě netestoval (je to Sport ON a OFF a řídí odezvu plynu a režim AT). Tímto vozem tedy u mne doma vyhrávají bitvu automaty na manuály ve vozech. Zůstává jen RX-8 s manuálem, ale tam je to povinnost...

2015-08-02 14:41:40

machbuster: tak konecne jste se dockali, takze hlavne popreji par set tisic km bez nehod a poruch:) a az ji jednou budes chtit prodat..pokud vubec?..pamatuj jsem, ze prvni na rade..rad bych ji poridil nasim, jako darek do duchodu...:)) diky a uzivejte si radosti

z nove auta...Pepan

2015-08-03 13:57:15

pepajosef: Tak tohle je jasná věc. Kdybychom potom prodávali, určitě fandovi a zároveň bude jasné, že servis byl super v době našeho ježdění a cenově je dobré, že ta výbava se u ojetiny promítne méně než u nového samo. Bude to perfektní vozidlo i za 8 let třeba. Něco jako třeba RX-8 dnes, stále je atraktivní a má takový ten X-faktor navíc.

Díky za přání k vozu Užíváme si hezkou jízdu a kvalitní zážitky. Posílám nějaké další fotky. Za světla je barva atraktivní a zároveň již jsem i testoval jak Mazda má být tj. TCS off, i-stop off atd. Kombinovaně to žere v pohodě 8.5l a to jedu pořád po měste a okolo plus občas i kousnu. Dost si hraju s tou palubní aplikací na sledování spotřeby paliva a pořád to nuluju a testuju

Ještě jednou bych tu chtěl říct, že opravdu kvalita té kůže a materiálu sedaček je u REVOLUTION TOP pocitově vynikající a o dost lepší než v REVOLUTION.

2015-08-10 13:47:59

nove informace o US spec..CX-3:

https://www.garageteammaz...t_Sheet_7_17_15_Final.pdf

a video test:

https://www.youtube.com/watch?v=fGPN5hgvD0Q

a video advert. :

http://mazdausa.tumblr.com/cx3form

pro toho kdo se zajima ..:)

cus..

vcerejsi test 1.5 diesel attraction:

http://www.auto.cz/test-m...iv-d-kapesni-vydani-88705

2015-08-23 17:18:11

machbuster: Dobrý den!

prosím potřebuji poradit, mám VW Golf VI, už je 5,5 roku starý, rozmýšlím se právě na Mazdou CX3, velice se mi líbí, čtu recenze, odrazuje mě, že je postavená na mazdě 2. To asi bude malé SUV, opravdu se nemohu rozhodnout! Můžete mi ještě sdělit zda má kvalitní karoserii, to bude už moje poslední nové auto, ale fakt nejsem vůbec rozhodnutý, jsem dosti zvyklaný!

Motory má ale mazda dobré né?!

2015-08-23 17:22:38

Ahoj, auto jsem převzal 19.8. (objednáno 8.4). Váhal jsem mezi červenou barvou a světlou. Nakonec jsem zvolil Ceramickou metalízu a je úžasná. Barva se tváří jako bílá, ale není bílá, podle světla se mění, někdy do šedé pak zase do kovové nebo stříbrné perleťové. (těžko se popisuje) Zatím najeto 500 km a průměrná spotřeba 6,5 l. a to moc na úsporu nejedu (převážně najeto mimo město). Doporučuji výbavu Revolution Top - skutečně se vyplatí připlatit. Zpracování je skutečně prémiové. Loketní opěrka zatím nechybí. I při mé výšce (186) je místa dostatek ve všech směrech. Pohon 4x4 jsem zatím neměl možnost vyzkoušet. Zavazadlový prostor je menší a navíc u této výbavy ještě zmenšen o subwoofer. Zítra odjíždím na dovolenou, pak dám další poznatky.

2015-08-23 17:28:07

caliber: Super a díky za první report. Taky přemýšlím už jen nad barvou...bílá perleť nebo ceramic...musím někde zkouknout na živo tu ceramic a pak to rovnou objednám...

Ty máš Top Revolution? Manželka mě do něj tlačí kvůli těm bílým sedačkám, mě se zase zdají zbyteční ti asistenti...Taky máš přední znak v masce neplastický? Prý je to kvůli radaru adaptivního tempomatu...

2015-08-23 17:46:27

jaho:

já byl na tom stejně, manželka řekla bílé sedačky a tak je Revolution Top (sám jsem je také chtěl). Co se týká těch asistentů, tak by se určitě bez některých člověk obešel, ale oni si svojí práci nakonec udělají. Ještě k té barvě. Já byl na tom hůř, protože v době objednávky nikdo skutečně nevěděl co si pod barvou Ceramic metal představit. Nechvátej a barvy v klidu porovnej. Jinak mimo červené, která je všude (a to byl jeden z důvodů proč jsem jí nechtěl i když je skutečně luxusní) jsem ještě viděl modrou a ta vypadá taky super.

2015-08-23 17:58:31

caliber: Díky za odpověď. Já viděl na živo a vybíral:

červenou (líbí se mi moc, ale je jich hodně asi se i brzo se okouká a červenou mám teď Alfu Romeo),

modrou dynamic - pěkná, ale ty červené interiérové doplňky k ní vůbec nepasují,

titanium - na obrázku se mi líbila více než ve skutečnosti, CX-3 v ní moc nevynikne,

bílá - klasika, není co zkazit,

bílá perleť - parádní hlavně v kombinaci s Top Revolution výbavou, můj horký kandidát...

ceramic - na tu jsem se těšil, ale zatím ji neviděl...výhody zřejmě jako u bílé nebo bílé perleti...

2015-08-24 15:34:49

dzidzi: Ahoj,

Motory benzinove nepotrebuji komentar, ty jsou skutecne jiz vyzkousene a neni tam zadne minus, kvalitni a spotreba i prubeh je na dnesni doby vyborna (prece jen trochu je tam poznat EU regulace co se tyka projevu, ale jen malo a to TURBO absence je u mne proste plus. Boží)

Je sice postavená na platformě 2ky, ale má jakoby hybrid prvky s 3 a z CX-5 modifikované. Jsou opravdu dobře přuizpůsobené a zde bych byl za to, že by to k nákupu mělo být plus. Karosérie a celkově chassis má Mazda nebojím se říct dnes jednu z nejlepších vůbec na trhu SkyActiv koncepce je v tomto opravdu silná a nabízí zajímavé, ne jen marketingové, inovace a řešení.

Rozmery auta jsou tak akorat a z kabiny z pohledu řidiče to vubec npusobi male, zaroven je to super, tak akorat manevrovatelne ve meste i mimo obec. Aktivni i pasivni bezpecnost bude vyborna, lepsi nez u dvojky naprosto jiste diky vetsimu predku vozidla a celkove vyhodnejsimu postaveni a posazeni kabiny pasazeru a ridice, nez je u dvojky.

V Pardubicích je jeden CX3 kolega co ji ma jako duchodove auto a je moc spokojeny - jr to i byvaly zavodnik s mnoha jezdeckymi zkusenostmi a super se mu libi jakoby ta uzivatelska privetivost ale zaroven i jezdecka kvalita toho vozu. Ja bych do toho šel .

A vsem ostatnim - KONEC DISKUZI o Revolution, jedina volba je REVOLUTION TOP

Machbuster, 2015-08-24 15:34:49 napsal:

dzidzi: Ahoj,

.. Motory benzinove nepotrebuji komentar, ty jsou skutecne jiz vyzkousene a neni tam zadne minus, kvalitni a spotreba i prubeh je na dnesni doby vyborna (prece jen trochu je tam poznat EU regulace co se tyka projevu, ale jen malo a to TURBO absence je u mne proste plus. Boží)

Je sice postavená na platformě 2ky, ale má jakoby hybrid prvky s 3 a z CX-5 modifikované. Jsou opravdu dobře přuizpůsobené a zde bych byl za to, že by to k nákupu mělo být plus. Karosérie a celkově chassis má Mazda nebojím se říct dnes jednu z nejlepších vůbec na trhu SkyActiv koncepce je v tomto opravdu silná a nabízí zajímavé, ne jen marketingové, inovace a řešení.

Rozmery auta jsou tak akorat a z kabiny z pohledu řidiče to vubec npusobi male, zaroven je to super, tak akorat manevrovatelne ve meste i mimo obec. Aktivni i pasivni bezpecnost bude vyborna, lepsi nez u dvojky naprosto jiste diky vetsimu predku vozidla a celkove vyhodnejsimu postaveni a posazeni kabiny pasazeru a ridice, nez je u dvojky.

V Pardubicích je jeden CX3 kolega co ji ma jako duchodove auto a je moc spokojeny - jr to i byvaly zavodnik s mnoha jezdeckymi zkusenostmi a super se mu libi jakoby ta uzivatelska privetivost ale zaroven i jezdecka kvalita toho vozu. Ja bych do toho šel .. .

A vsem ostatnim - KONEC DISKUZI o Revolution, jedina volba je REVOLUTION TOP .. .. .. .. ..

2015-08-24 15:54:13

machbuster: Ty jsi ale ďáblův našeptávač... (za tu poslední větu)

2015-08-24 19:10:16

machbuster: Ahoj. Díky moc za vyčerpavající odpovědi, moc díky, ještě uvažuji o Mazdě 3...., nějak se rozhodnu, ale mazdu si určitě koupím, už jsem mluvil s několika mechaniky, a taky doporučují. ....Tak díky a měj se fajn, hodně šťastných km...

jaho: Ta barva keramic je opravdu krásná, rozmýšlím se mezi mazdou CX3 a mazdou 3, ta ji bohužel nedělá, jinak bych bral mazdu 3 s tou barvou hned, ale kvůli barvě půjdu asi do bíle keramic, viděl jsem na vlastní bulvy, a fakt pěkná!!

MAX6  
J.
2015-08-24 23:21:34

Ahoj,

nečetl jsem celý tohle téma,takže jestli je to tu zmíněný tak sorry za dupli.

Kamarádova máma koupila CX3 v modrym kabátě. Autíčko naprosto super. Měl jsem možnost se v něm svézt a fakt pecka.

Kdybych měl vyjmenovávat těch 1000 kladnýc věcí tak se tady upíšu,takže i když si přečtete ty mínusy,tak stejnak závěr je že auto je naprosto super

A teď těch pár mínusů:

1) ošetření spodku kastle - Nic novýho. Pořád stejný,pořád stejný.Tak jako 2ka a 3ka (a nějaký 6ky) dole není nic jen ten všechno zastříkaný voskem z přístavu v Antverpách a opět i na místech kde to nemá co dělat. Jediný co hraje do plusu je že ten pitomej filc na zadních kolech se už nopírá přímo o holej plech ale o ty plastový "nástavky" zadních lemů. Takže už jsem byl poprosen o nástřik.

2) Konfigurace výbavy (pro Evropu nebo jen ČR ???) - to si dělají snad srandu. Nacpou tam zadní čidla,couvací kameru,ale přední čidla nikde. To samý jako že tam dali hlídaní vyjetí z pruhu,ale RVM (sledování mrtvého úhlu v zdrcátkách) to asi už zapoměli. Pro mě prostě nesmysl.

3) A teď asi to nejtragičtější. Plavání podvozku - Tohle auto není Mazda. To prostě nemůže být mazda. Žádná mazda se kterou jsem kdy jel se takhle nechovala. Zkoušli jsme tzv. "losí test" a zadek toho auta se začal chovat absolutně nevyspitatelně. Nejdrřív jsme začali jásat, že jsme objevili jádro problému po tom když jsme zkoukli nahuštění pneu a zjistili že prodejce dal paní auto s nafouknutejma všema gumama na 3,2, ale bohužel ani po odputění na předepsanou hodnotu se nic nezměnilo.Takže do klasický zatáčky OK,ale jak by mělo přijít nějaký S-íčko,tak má člověk pocit že ho to auto předběhne. Všechno je správně naladěný,nikde není chyba v geometrii atd.... Prostě už to není podvozkově naladěno na Mazda Style,ale na obyč auto.

Ale jak říkám, i přes tohle je to auto naprosto super.

2015-08-25 08:28:23

Chlapi, poraďte mi, kde by se dala vidět bílá ceramic na vlastní oči...Díky.

2015-08-25 10:32:07

dzidzi:

Přestup s Golfa do CX3 je pro staršího člověka určitě velmi příjemný. Golf je nízké auto, a proto se z něho hůře vystupuje. Je tam sice trochu víc místa v zadu a trochu větší kufr, ale zase tak velký rozdíl to není. Já mám Golf V,1,2TSI a už nikdy bych ho nekoupil. Motor byl ještě v záruce na výměně rozvodů (teprve po mnoha dohadech a tvrdém nátlaku na servis až prostřednictvém přímého zastoupení WV). Auto má tak 6let. I když byly rozvody vyměněny, kladka za studena po startu chrastí stejně. Později začal znatelně ubývat olej, coz je u starších Golfu celkem normální problém. Trošíčku se to zlepšilo, když jsem začal pravidelně dávat do benzinu aditiva. Později se začaly přidávat další drobné potíže. Klimatizace, stahování oken. Jedna závada spojená s těsněním hlavy zpusobila odtah do servisu a opravu za 9000. Nejvíce mě vadí, že musím stále sledovat hladinu oleje. Na to jsem u moderních aut nebyl zvyklý. Při poklesu hladiny oleje totiž hrozí, že se napínací kladka řetězu nenapne dostatečně a dojde ke zničení motoru z důvodu přeskočení řetězu. Dokud si to hlídáte, tak nic nehrozí. V šestce už asi řetěz není, nicméně pro takovou značku je tohle ostuda.

Mazda má klasický motor bez turba, který je velmi spolehlivý a Mazda tím dokazuje, že i s klasikou se dá udělat úsporný motor, který umí dobře zatahovat i v nižších otáčkách. Takže pro mne je Mazda špičkové auto s jedním z nejlepších motorů na trhu (v tomto segmentu). O trochu větší než CX3 je nová Suzuki Vitara. Má taky klasický a spolehlivý motor, ale je o poznání línější. Dodávají pouze s pětikvaltem .Jinak pro starší lidi taky dobré auto. Navíc, jak CX3, tak Vitaru můžete mít spohonem 4x4, což se v zimě dost hodí. Kdo by se dnes chtěl přehazovat s řetězy.

Doporučuji si s oběma auty udělat zkušební jízdu.

2015-08-25 10:41:37

jaho: Ústí nad Labem, fakt pěkná barva a autu to moc sluší...................

jasiro: Díky za info

2015-08-25 20:51:26

dzidzi: Díky. V Ústí u Mazda Auto B.E.K.?

2015-08-26 18:30:05

max6:

max6 a ve Tvém případě jsi zkoušel verzi AWD nebo pouze předokolku. V některém z testů bylo prezentováno, že mezi předokolkou a pohonem 4x4 je podstatný rozdíl co se jízdních vlastností týká. Můj pocit s AWD je naprosto opačný než ten,který popisuješ. Podle mého názoru je CX 3 stále Mazdou!


Odpovědět

1 ......... 4  5  6  7  8 ......... 14