Fórum - Téma


CX-3 všeobecně


Fórum CX-3 CX-3 všeobecně

Informace o modelu: Mazda CX-3


1  2  3  4  5 ......... 14

2015-05-26 11:50:37

jaho: klííííd. od 28. - už brzo

2015-05-27 10:15:42

Já se snad nedočkám...dnes vracím půjčený Fiat 500X...není to vyloženě špatné auto, ale jsem přesvědčen, že CX-3 bud lepší.

A našel jsem zajímavý odkaz na loketní opěrku, sice pro 2, ale třeba bude stejná...http://www.vopi.cz/loketn...d-mazda-mazda-2-2007.html. Cena příjemná.

2015-05-27 23:36:59

jaho: 500x .... mně se boubelky nelíbí a navíc ten fiat design s retro kulatými světly mě neoslovuje vůbec - a pokud bych se měl spokojit s relativně slabým motorem, tak bych šel raději do nové Vitary od Suzuki. Takže jsem pětistovku ani nezkoušel. Ja se na cx-3 také těším, ale chci vyzkoušet automat a určitě budu kupovat 4x4 - a tak si budu muset počkat. Ale já na koupi nespěchám. Už dvakrát jsem kupoval nový model auta z prvních séri a dvakrát se mi to vymstilo. Je lepší trochu počkat na vychytání much Stačí si připomenout průšvih Mazdy s prvními dizly pro novou CX-5, které moc dlouho nevydržely. I když vlastně CX-3 se v japonsku už nějakou dobu prodává. Do česka jich letos půjde jen docela hodně omezené množství. Autosalony mají přiděleny kvóty na půl roku, takže těch pár stovek aut bude asi rozebráno velice rychle a ostatní budou čekat nejméně půl roku.

2015-05-28 09:03:35

jasiro: Mě se na Fiatu líbil právě ten nádech retra (jsem na retro trochu ulítlý), ale po třech dnech ježdění s 500X mám pocit, že se brzo okouká. A navíc ty sedačky mi vůbec nevyhovovaly.

Design CX-3 je úchvatný, tam asi není co vytknout. Pokud mě nezklame vnitřní velikostí, bude to jasná volba. Chci ho taky v automatu s benzínovým motorem, jen zvažuji, jestli by mi nestačil FWD. U AWD se mi líbí ten 150k motor...asi si připlatím těch 60tis. za AWD ve výbavě Revolution. Včera mi řekli u nás v Mazdě, že dnes, tj. 28.5. CX-3 nakládají a rozvážejí dealerům. Tak někde už dnes odpoledne, jinde zítra a snad nejpozději v pondělí budou na salonech...

2015-05-29 11:34:04

jaho: Co se týká velikosti, tak si sedni do dvojky, přidej si pár centáků pod kola a nad hlavu. K tomu trochu větší kufr, protože je kastle o 22 cm delší. Jinak to bude hodně podobný jako v té dvojce. Velikost mě moc netrápí. S menším autem se lépe parkuje. Jen mám obavu, aby to na delší cesty nebyl nějaký kostitřas. Uvidíme.

2015-06-02 18:21:18

Tak dnes nastal ten dlouho očekávaný den...první osahání a krátké svezení s CX-3. Byla to benzínová, 150k čtyřkolka v té krásné červené barvě. Za mě maximální spokojenost, ale manželka brblá něco o tom, že je to malé...no nevím...já mám 183cm, ona 165...

Každopádně Fiat 500X, kterého jsem zkoušel minulý týden na tuto krásku nemá v žádném případě...

2015-06-02 18:52:49

jaho:

2015-06-02 21:06:17

jaho:

Problém má celkem dvě řešení: a) jiné auto, b) jinou manželku.

2015-06-06 13:09:49

V aktualnom nemeckom autobild prehrala cx3 s kia soul aj mini coutryman ze malo miesta, nepohodlne, nie moc luxusny interier a material

2015-06-06 17:09:14

tibalt: Tak ať si raději koupí Kiu Soul lidi Já myslím, že REVOLUTION TOP mi bude vyhovovat víc než oboa Soul i Mini dohro Je pravda,že až ta top verze působí uvnitř luxusně. Zároveň exteriér ale bez konkurence. Velikost zvládneme.

2015-06-07 00:57:43

tibalt: Existují snad jenom dvě vozidla, které jsou ještě škaredější než mini coutryman - a to Soul a Kaktus. Samozřejmě, prostor je objektivně měřitelný, zatímco vzhled je záležitost subjektivního vkusu. Takže například já prostor potřebuji pouze na vlastní pohodlí v místě řidiče, a zmíněné konkurenty považuji za tak ošklivá auta, že bych jejich prostor nikdy ani nepoměřoval, jelikož bych je do svého výběru nezahrnul ani při nejvyšším pominutí smyslů .

Takovéto testy, jsou obvykle celkem úlet. Pokud někdo preferuje prostor, pak kupuje úplně jinou kategorii vozů. Všechny tři srovnávaná ata mají relativně malý prostor a navzájem se příliš neliší. Jestliže v takovém srovnávacím testu autoři nasadí velkou prioritu prostoru, pak je to spíš o kvalitě takového testu.

2015-06-08 19:13:11

Tak tedy nevím jak to soudruzi v NDR testovali, ale já měl KIA Soul 1,6GDi půjčenou jeden den a když pominu design a výbavu, tak ten motor je prostě tragedie, žádná dynamika, prostě mrtvola...a bylo to nové auto s cca 1500km...

Zato CX-3 jede jako víno...a to bylo nové s cca 200 km...

2015-06-10 20:45:23

Ahoj pani,

tak dnes jsem mel v ruce cervenou CX-3 4x4 benzin 110kw manual..a vuz je to zajimavy..lec malinky/zadni sesle a kufr/..vzhled exterier 10z10 na 18tkach..uvnitr 9z10 vse jak ma byt..o trochu uzsi nez trojka..sedi se vyse a skvele se nastupuje a vystupuje.Trojka pusobi trochu dospeleji..a CX zase o neco svezejc. Vuz mel total syrovy motor a na moje gusto byl dosti liny..coz muze byt danou tou syrovosti..hned pote jsem jel i M3 s 165k taky v syrovem stavu..ale rozdil byl velmi znatelny.

Vuz jako takovy je spise plavny, dobre tlumi nerovnosti i na tech 18tkach,je tissi nez M3 na 18tkach..ale nema uplne perfektni grip..a v urcitych situacich na silnici ..je takovy jakoby rozevlaty..v urcitych situacich, ale toto si musite sami odzkouset.

Obecne plusy..pekne velka zrcatka ..stredove zrcatko mensi ..ale OK..vyborne lec uzsi sedaky..me to maximalne vyhovuje. Revo ma syntetickou kuzi, Revo TOP pravou kuzi. Moje hodnoceni je 9z10..proste nekomu to bude zcela vyhovovat (mlade pary bez decek, jiste vsechny zenske a starsi lide duchodci) je vuz na klidne jezdeni na blbnuti to neni a nebude ani po polazeni.

Ja tak holt zustanu u mazdy 6..v kombi verzi ten rozdil 100tisic se jiste vyplati. Leda, ze by me niva CX-7 opravdu oslovila..ale jeste ani nevim, kdy na trh dorazi....Jinak porovname li stejnou verzi coz bude 2,0 AT revo..tak stoji stejne 550tis a pak neni co resit!

Dnes jsem byl take informovan o tom, ze podrazi M3 o 10tisic prave proto, ze dorazila CX-3 a je potreba je cenove seradit :(

2015-06-14 13:41:20

V pátek další asi dvouhodinové svezení s CX-3 (2.0 G Skyactiv, 4x4, 150k, Revolution). Překvapila mě parádní jízdní stabilita, minimální náklony v zatáčkách. To je super. Brzdy, jízdní asistenti, couvací kamera...to vše je parádní. Na své testovací trati jsem ale trochu postrádal zátah motoru, mám pocit, že zde byl lepší Fiat 500X (1,4 turbo 140k v režimu sport).

Tímto se chci zeptat zkušených majitelů , jak moc může být toto ovlivněno syrovostí motoru (najeto 800km)?

2015-06-14 17:09:17

jaho: Ahoj. Můžeš prozradit, kde jsi s tou čtyřkolkou jezdil? Já měl zatím štěstí jenom na předokolku (Východní Čechy). Jel jsem také s úplně syrovým vozem - tedy v tomto případě samozřejmě jenom 120k. Jezdili jsme v kopcovitém terénu. S motorem bych problém neměl, i když měl také hodně málo najeto. Slušný zátah už od 2000 otáček. Nejlépe se cítí mezi 2500 až 3500 ot. Dá si líbit hodně velký rozsah otáček,takže není potřeba často řadit. Mně se motor líbí - a pokud se jeho projev po zajetí zlepší třeba byť jen o 10%, tak jenom dobře, ale nespoléhejte na to, že se to změní nějak zásadně. Samozřejmě, kdo je zvyklý jezdit s turbem, možná má jiné zkušenosti a představy. S autem jsem se sžil opravdu rychle. Po několika minutách jsem měl pocit, jako bych s ním jezdil už dávno.

Určitým negativem je vnitřní prostor. Zpočátku působí trochu stísněně. Ne že by zde bylo vyloženě málo místa, ale při prvním usednutí za volant nemáte pocit mnoho volnosti kolem. Nad hlavou je místa dost, ale do stran je to jen tak tak. Sedačky jsou pohodlné a správnou polohu jsem si našel. Ale na nějaké změny poloh a protahování se, - to moc není. Jste tam jako v kopkitu letadla a při delším cestovaní budou potřeba nějaké zastávky na protahnutí těla. Naopak kufr není, zase tak malý, jak se zdá. Má dobrý tvar.

Velmi se mi líbí průhledný štítek v zorném poli nad volantem s nejdůležitějšími údaji. To je fakt skvělý nápad. I ostatní je po ruce. Řazení skvělé, ale stejně bych se rád projel s novým automatem.

Opravdu šílené jsou dodací lhůty.

2015-06-14 18:17:44

jasiro: Měl jsem ji půjčenou v PELE*SI Auto, Liberec. Bohužel automat nikde nemají, ale věřím mu, prý je to jako v CX-5 a ten jsem měl půjčený a funguje parádně.

Co se týká vnitřního prostoru, je to přesně jak píšeš. Poprvé při usednutí jsem měl rozpačité dojmy podpořené názorem manželky...ale teď jsem měl dost času si pohrát s nastavením sedačky a pocit při sezení i vlastní jízdě je dobrý. Připadalo mi to jako v klasickém osobáku, jen s pohodlnějším nastupováním a vystupováním. Změřil jsem si prostor nad hlavou i vedle hlavy k rámu dveří a je to téměř shodné s prostorem mé stávající Alfy Romeo 156, takže pohoda. Dokonce na délku mám v CX-3 více místa pro nohy. Teď už ani žena neprotestuje a auto se jí začíná taky líbit. Jen má divný vkus na barvy.... Mě učarovala ta červená...Ale asi bych zkousnul i modrou nebo bílou...

Myslím, že pro nás s manželkou (již jezdíme většinou jen sami) to bude ideální autíčko. Pokud za to ještě zapojím přívěs s motorkou, budu 100% spokojený...

Ještě zajímavost: na stejné trati se stejným jízdním režimem spotřeba Fiat 500X - 8,9l/100km, Mazda CX-3 - 7,5l/100km.

Dodací lhůty jsou momentálně více než 5 měsíců.

2015-06-15 11:05:58

jaho: ten fiatacky 1,4 multiair je velmi podareny turbobenzin. urcite lepsi ako TSIcka. navyse sa da v pohode vyladit na 170 koni a to je objektivne aj voci upravenemu G150 na 185koni ina kava vdaka turbu...

2015-06-15 23:34:04

tibalt: No, těch 170 koníků ovšem dává až při 5500 ot. Zajímavější je krouťák 250 Mm. Ten je ale dostupný až od 2500 ot, což je na běžný turbomotor dost vysoká hranice. Z tohoto pohledu by se mi tedy zdál být výhodnější motor ve slabší variantě, 140 koní a 230 Nm již od 1750 ot. Zřejmě bude úspornější a možná i živější. Bohužel tato varianta je nabízena jenom ve dvoukolce. Já potřebuji čtyřkolku. Fiat ji nabízí jenom v nejsilnější motorizaci a v nejvyšší výbavě Cross Plus za 682 tisíc. To je dokonce o 70 tisíc vyšší cena než v případě Mazdy CX-3. Vlastně atakuje cenu daleko větší CX-5. Když si uvědomíte, ze na rozdíl od Mazdy se Fiat vyrábí nedaleko, nemusí platit clo mimo EU, tak ta pětistovka-x je prostě nehorázně předražené vozítko. S motory MultiAir nemám žádné zkušeností - dlouhodobější zřejmě nikdo. Obecně italským motorům věřím ještě méně než VW. Nevím, jaký je tak zásadní rozdíl mezi TSI motory a Turbo motory. Turbo je tam v obou případech, tedy další vysoce exponovaná drahá součástka s neurčitou životností. Žádný zásadní rozdíl v konstrukci nebude. Já jsem s 500x nejezdil ani na zkušební jízdě a zřejmě ani jezdit nebudu. Pro mne je to dost ošklivé a drahé auto. Italové design obvykle umí velmi dobře, ale tenhle bachratý rádoby-RETRO styl mě neoslovuje ani trochu.

Cx-3 se mi líbí jak vzhledem, tak právě tím dvoulitrovým motorem bez turba. Mazda u něj dokázala poladit spotřebu na takovou hodnotu, že není potřeba uvažovat o naftové verzi. Asi se to trochu projevilo i na dynamice motoru, ale vzhledem k nízké hmotnosti auta je to asi rozumný kompromis. Síly to má dostatek i na šestý rychlostní stupeň. Spotřeba není tak závislá na otáčkách a stylu jízdy, jako u turbomotorů, takže se nemusím bát - to trochu točit a užít si jízdu. A taky to není žádné RS, takže pro běžný způsob ježdění tak akorát. Škoda jen, že pro 4WD nedali volič, jako má Suzuki.

2015-06-16 10:00:50

jasiro: suhlas, tie 500L a 500X su fakt skarede auta a skyactive benzin of je velmi vydareny

2015-06-17 08:49:11

Tak pánové...nikdo nic ohledně svezení a nových poznatků s CX-3?

Nestyďte se přidat svůj komentář...


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 14