Fórum - Téma


CX-3 všeobecně


Fórum CX-3 CX-3 všeobecně

Informace o modelu: Mazda CX-3


1  2  3  4  5 ......... 14

2015-04-02 19:38:01

bouu: no jeste pokud se necha udelat lazeni treba od BRP :)

presna technicka specifikace pro JP:

http://www.mazda.co.jp/gl..._specification_201503.pdf

a anglicka prodejni brozurka:

http://www.scribd.com/doc...534010/All-new-Mazda-CX-3

2015-04-02 22:27:44

Mazda Australia - velmi hezke video o CX-3

Je to skutečně super sexy vozidlo. Jsem rád, že jsem to podepsal, protože podle ohlasů Mazdy je prý tak velký zájem, že Evropa má malou kvótu a v ČR stěží letos pár desítek vozů...

2015-04-06 11:12:09

prvni test SK:

http://auto.sme.sk/diskus...kaze-prirast-k-zadku.html

ceny SK:

ceny

MAZDA CX-3

G120 Emotion 14 590

G120 Challenge 16 990

G120 Attraction 18 590

G120/AT/Attraction 20 390

G120 Revolution 19 390

G120/AT/Revolution 21 190

G150/AWD/Revolution 21 790

G150/AWD/AT/Revolution 23 590

G150/AWD/Revolution Top 23 790

G150/AWD/AT/Revolution Top 25 590

CD105/Challenge 18 790

CD105/Attraction 20 390

CD105/Revolution 21 190

CD105/AWD/Revolution 22 990

CD105/AWD/AT/Revolution 24 790

CD105/AWD/Revolution Top 24 990

CD105/AWD/AT/Revolution Top 26 790

Čítajte viac: http://auto.sme.sk/diskus...-zadku.html#ixzz3WWEsOnzt

m3m
2015-04-08 08:21:36

na českých stránkách slovenský ceník.....?

http://www.mazda.cz/asset...3/MazdaCX-3_cennik_SK.pdf

2015-04-14 08:56:41

radomiláček: Myslel jsem, že cx-3 je již dle názvu odvozena z Mazdy 3. Zajímá mne zejména na jakém podvozku je to postaveno. M2 nebo M3? SUV-ečka již delší dobu kupuji ze dvou důvodů. 1. vyšší odolnost podvozku na běžných českých tankodromech, které ŘSD cynicky nazývá silnicemi. 2. pohon 4x4. Mazda cx-3 mne vážně zajímá také ze dvou důvodů. 1. Cx-5 je moc drahá a pro mne již zbytečně velká a těžká. 2. Pořádný benzinový motor. S dizly jsem si užil své a jak čtu místní seriial o dizlu od Mazdy, tak to rovněž není žádný spolehlivý zázrak.

Suzuki aktuálně přichází s novou Vitarou (nástupce SX4), která se zřejmě povedla. Asi je i o trochu prostornější. Jenže do toho dávají byť osvědčený a spolehlivý, ale stále stejný a poněkud líný motor 1,6 - a navíc stále stejně nemožnou převodovku 5MT. V tomto ohledu tedy CX-3 jasně vede. Bohužel mi vadí cenová politika , kdy nejlevnější čtyřkolka bude za téměř 600 kKř - a k tomu ještě ta šílená politika výbav, kdy si nemůžete vybrat, co chcete. Potřebuješ pohon všech kol? Strčíme ti tam 18-ky kola, kůži a pod, ať chceš nebo nechceš. Když chceš koupit mlíko, musíš pořídit celou krávu. V tomto ohledu zase vede Suzuki.

Ví tedy někdo, jak je to s tím podvozkem u Cx-3? Potřebji auto do hor na mizerné silnice.

machbuster: Řekl bych, že ta cena u nás vychází lépe než v Japonsku. Mně osobně vadí jen to, že AWD je až v první nejvyšší výbavě s 18" koly a dalšími sarapatičkami. Jinak při srovnání s českými konkurenty s podobnou výbavou a motorizací mi ta cena nepřijde tšpatná. Jednak u konkurence jsou již akční ceny. Neznám politiku Mazdy, ale na Slovensku je údajně nějaká zaváděcí cena, tak kdyby to přišlo taky k nám, už by bylo super. Škoda Yeti sesrovnatelným motorem 1,8 TSi přijde také přes půl mega a se srovnatelnou výbavou přeleze 600 kKč.

Pak bych ještě za konkurenci považoval Opel Mokka. Se srovnatelnou výbavou, ale horším motorem má cenovku jen o málo lepší. Levnější bude Suzuki Vitara, ale s líným už trochu historickým motorem a 5 MT, Jiná konkurence mě ani nenapada. Snad ještě Fiat 500x, ale mně retro styl moc nebere.

2015-04-14 19:29:46

jasiro: Bohuzel Mazda nema, skutecne nema zadny prostor pro jakekoli akce a slevy, co by stalo za zminku... Max dostanes slevu 1 procento a neco navic - servis, sadu kol a tak. Vice opravdu nejde dat od Mazdy nejde dostat - jsou strasne nasponovane ceny - kurz Yen, dovozy , cla atd. Navic ten zajem o CX-3 je i za tu plnou cenu se zda a tak to nechaji, moc aut neni a i kdyz drahe, prvni varka se proda relativne rychle.

Prave to srovnani s konkurenci je celkem realisticky OK z pohledu CX-3, cena je pote snesitelnejsi kdyz kalkulujes vybavu a celkove modernost a "X" faktor to něco navíc...

Naše ceny možná budou jedny z nejlepsich na svete asi i absolutne - pocitam to tu a jsme nejnizsi fakt...

2015-04-14 19:32:39

machbuster: No to koukám, hlavně ta cena tažného zařízení. Mazda to zřejmě děká z titanových slitin s uhlíkovými vlákny a utáhne to 5 tun- alespoň podle té cenovky.

2015-04-14 19:41:17

jasiro: vim, ze jsou ceske ceny..dal jsem SK..pro srovnani..jinak podvozkova platforma je z mazdy 2 ..zadni naprava prepracovana z CX-5 vcetne pohoku 4x4..tedy pokud si to dobre pamatuji.

2015-04-14 19:51:14

jasiro: To potahne lodě a tak :D Minimálně Bismark na Mácháč odtáhneš... Ceny tažného peklo, ale zase je to takové to urban crossover vozidlo, ne primarne tahač no

2015-04-14 20:12:42

pepajosef: hmm, takže trochu takový slepenec. Dílům z CX-5 bych věřil, protože to je o poznání těžší auto - takže v případě 1,1 tuny v případě CX-3 by to mělo vydržet. Těší mne zejména dobře dimenzovaná spojka AWD (pokud je skutečně z CX-5). U některých menších SUV, co jsem měl, při jízdě do kopce ve sněhu obvykle po chvíli smrdí mezinápravová spojka, jak se pálí pod trvalou zátěží. Tohle při zkušební jízdě nelze ověřit - až používáním v zimě.

2015-04-14 20:31:53

jasiro: vaha by mela byt cca 1350kg..slepenec rozhodne ne..beru to tak ze tohle auto ma k dispozici jako jedine od Mazdy

vsechny jejich nove moderni technologie..vaha samo zalezi na vybave,motoru a druhu pohonu

2015-04-14 23:08:19

pepajosef: Dle informací zde: www.mazda.cz/assets/czech/cars/brochures/cx-3/mazdacx-3_cenik_CZ.pdf?epslanguage=en

je pohotovostní hmotnost verze benzin s manuálem: 1155 kg, AWD má 1235 kg - a s automatem je ještě o 30 kg těžší (1265).

CX-5 začíná na 1485 kg, takže CX-3 je lehčí o 330 kg než CX-5, což je hodně velký rozdíl. Je dokonce o trochu lehčí než 3 (o 34 kg).

2015-04-17 11:46:33

Mazda jako první na světě nově vyvinula technologii, která významně snižuje zvuk klepání u dieselových motorů

Vznětový motor, je pro většinu z nás trochu více hlučný a proto Mazda vytvořila tuto novou technologii, kterou chce nyní představit.

Tentokrát si na nás Mazda připravila vylepšení, které výrazně snižuje u nových dieselových motorů specifický zvuk klepání. Jako první na světě nám přináší technologii příjemnějšího a hladšího chodu motoru , která byla právě vyvinuta. Tato nová technologie, bude do výrobního procesu vypuštěna do konce tohoto měsíce (únor 2015) nejprve na japonský trh u motorů SKYACTIV-D 1,5 v Mazdě 2 a posléze také v novém kompaktním SUV crossoveru CX-3.

Píst je jednou z částí, které lze nazvat základním kamenem motoru. Tyto drobné díly, které jsou integrovány v pístním čepu, mají za následek "příjemnější a hladší chod". Mazda tedy prozkoumala u předchozích generací zdroj klepání zvuku u dieselových motorů. V důsledku toho, jak kmitá píst při roztahování a smršťování ojnice během spalování nám tu dochází ke klepání právě tohoto kotvícího čepu. Nově byl tedy vyvinut čep tvarově uzpůsobený tak, aby se dosáhlo přirozeného hladší chodu i zvuku při utlumení vibrací, jenž příčinou klepání od vestavěného pístního čepu do každého pístu.

(Levé foto: výsledek ověření CAE původní prvek , vpravo : nový prvek; Pravé foto: Nový tvar pístního čepu)

Ke klepání dochází hlavně při při zrychlení pro získání počáteční rychlosti a také při stání, tam je snížen zvuk klepání na frekvenci poblíž 3.5kHz, kde je velmi slyšitelní v prostoru automobilu, když pomine objemy motorů což je sice trochu zavádějící, tak snížení zvuku klepání je uvnitř vozu potlačeno až do 10 dB ve srovnání vozem, které není touto novou technologií což bylo Mazdou změřeno u mnoha jiných značek. Takže díky tomu si nyní můžete užívat příjemnějšího zvuk motoru a většího jízdního klidu vychutnávat si tak pohodlně svojí jízdu.

Nový motor "SKYACTIV-D 1,5", má vynikající točivý moment a i při častém střídání rychlostí má stále vynikající výkonové parametry v lineárním zrychlení. Je malý a čistý a dosahuje výborných výsledků i v dopadech na životní prostředí. Hodnoty NOx limity tu tak nepřekročují ani hodnoty NOx u benzínového motoru SKYACTIV G 2,5.

Mazda Vám tak zaručuje "radost z jízdy" pro každého zákazníky vynikající environmentální a bezpečnostní výkonnosti a i nadále vyvíjet různé technologie v budoucnosti.

Výhody vznětového motoru více viz oficiální blog Mazda

Http://Blog.Mazda.Com/archive/20130411_01.Html

dalsi test..tentokrate uz v cestine:

http://auto.idnes.cz/mazd...320_150909_auto_testy_fdv

2015-04-28 12:53:55

jasiro: Kde jsi našel cenu tažného na CX-3? A ještě třeba cena loketní opěrky by nebyla? Tyto dvě věci mi tam zatím chybí...

2015-04-28 21:34:59

jaho: Loketní bude stejná cena jako na Mazdu2 Dost drahé samo...

http://www.mazda.cz/servi...rt-a-funkcnost/DA6CV0630/

2015-04-28 22:00:27

machbuster: Uz vime, kdy budou nekde na salone..ci ofiko CZ predstaveni..diky za info P.

2015-04-29 17:18:26

Na konci kvetna .

2015-04-29 22:33:12

tielk: dik..cekal jsem sice presnejsi ohraniceni..ale i tak :)))

2015-04-30 07:18:37

pepajosef: Ja jsem to datum vedel ale uz si to nepamatuji zkusim kolem 25. kvetna ale fakt presne nevim .

2015-05-26 09:32:08

Chlapci, nějaké info o CX-3? Podle předpovědí by už měla být na salónech k dispozici...


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 14