Fórum - Téma


Cvakání v motoru za studena


Fórum 6 GG / GY Cvakání v motoru za studena

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY

Diskuze o vozidlu

2007 6 GG / GY 2.0 VIN: JMZGY

14 fotek  |  4 servisních knížek  |  2 diskuzí  |  8.24 l/100 km

Výkon motoru 105 kW (143 PS) při 3500 ot./min. Maximální rychlost 201 km/h. Hmotnost 1 595 kg. Palivo diesel. 6-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 998 ccm (122 cui), 4-válec, Řadový, RF7.

4x el.okna, el. zrcátka, el. sedadlo řidiče se třemi polohama paměti, Kůže, vyhřívaná sedadla, senzor deště, senzor světla, přední a zadní parkovací senzory, hudba BOSE, xenony, tažné...



Zamčeno: 2016-10-16 19:58:39, Magnetto
2016-10-16 18:40:15

Zdravím,

prolezl jsem foŕum, zda tu někdo neřeší podobný problém a narazil jsem pouze na toto -> http://www.mazdaclub.cz/f...select=76264#message76264

Jedná se o M6, 2007, 2.0, 105kw, diesel

Zhruba před měsícem jsem postřehl, že za studena mi při cca 1500-2100 otáčkách na dvojku, trojku "cvaká" něco v motoru. Myslel jsem, že to budou hydroštely, ale dočetl jsem se že M6 je nemají, tak jsem provedl celkovou údržbu(olej+přípravek Militec-1, všechny filtry), bohužel beze změny, stále to za studena cvaká.

Vím, že takhle od PC se to dá těžko diagnostikovat, ale přeci Vás prosím, zda jste se někdo stím nesetkal, nebo zda to budou ty v odkazu zmíněné - vůle ventilů. Nemohou to být vstřiky? Na volnoběh se otáčky pohybují podle OBD2 - 750-800. Přídávám zvuk "cvakání" jestli to teda pomůže :D

Děkuji za veškerou pomoct.

2016-10-16 19:58:27

maron: Nevidím rozdíl oproti jiným nafťákům v M6. Vyměň podložky pod vstřikama, nech zkontrolovat samotné vstřiky a dej to dohromady...

Navíc jsi založil duplicitu takže téma zamykám!